مدیر سایت در
0

ساعت مچی امگا، برند مورد علاقه جیمز باند

ساعت مچی امگا، برند مورد علاقه جیمز باند

کمپانی ساعت ساعت سواچ به عنوان شرکت مادر برند ساعت سازی امگا شناخته می شود. شهرت این برند لاکچری تا جایی است که در سال ۱۹۱۷ ارتش انگلستان و در سال ۱۹۱۸ ارتش ایالات متحده آمریکا از این ساعت در رزمایش‌های خود استفاده نموده‌اند. همچنین جیمز باند از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون از این برند استفاده می‌کند. ساعت مچی امگا، برند مورد علاقه جیمز باند را در چی بپوشم بخوانید. 

ساعت مچی امگا، برند مورد علاقه جیمز باند

ساعت مچی امگا چگونه متولد شد

برند امگا توسط لوییس برانت در سال ۱۹۰۳ تاسیس شد. اما داستان تولیدات ساعت لوییس به سال های قبل بر می گردد، وی ابتدا در سال ۱۸۴۸ به تولید ساعت لوکس و گرانقیمت می پرداخت و از طریق انگلستان به کشورهای حوزه اسکاندیناوی و ایتالیا صادر می نمود. تا جایی که در سال ۱۸۹۴ به عنوان رهبر تولیدات ساعت مچی لوکس شناخته شد. لوییس به کمک دو فرزند خود به آرامی برند امگا را پایه گذاری نمودند.

ساعت مچی امگا، برند مورد علاقه جیمز باند

ساعت مچی امگا در دست مشاهیر

جیمز باند یکی از شخصیت های مورد علاقه بسیاری از کمپانی‌های تولید لباس و مد است. چرا که به کمک وی می توانند به معرفی محصولات خود بپردازند. این شخصیت سینمایی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون به استفاده از ساعت مچی امگا می پردازد و در بسیاری از صحنه‌های فیلم توجه هواداران خود را به ساعت مچی خود جلب می کند. به جز جیمز باند جان اف کندی و پرنس ویلیامز نیز از ساعت مچی امگا استفاده می کنند.

مطالب مرتبط:

۱- ۱۵ برند لاکچری ساعت مچی کدام اند؟

۲- چگونه یک ساعت مچی رولکس بخرم؟

۳- تاریخچه پتک فیلیپ لوکس ترین برند ساعت مچی



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :