المیرا فلاحیان در
2,529

بهترین مدل های لباس عید دختر بچه در نوروز 1400

بهترین مدل های لباس عید دختر بچه در نوروز 1400

اگر برای نوروز 1400 به دنبال استایل‌های شیک و زیبا برای دختر بچه‌ها هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است و با خواندن آن می‌توانید طرز ست کردن پنج مدل از بهترین لباس‌های مناسب برای عید و بهار سال جدید را یاد بگیرید.

پیراهن کوتاه، جوراب شلواری، رویه

یکی از زیباترین استایل‌های بهار به طور کلی و نوروز به طور خاص که می‌تواند یک عروسک تمام عیار از دختر کوچولوی شما بسازد، استایل پیراهن چین دار کوتاه، جوراب شلواری و رویه آستین بلند یا آستین سه ربع است.

برای اینکه بتوانید چنین استایلی برای دخترتان بسازید، می‌توانید یک پیراهن با یک مدل دامن دخترانه کوتاه یا متوسط برای او انتخاب کنید که رنگی روشن و بهاری دارد. رنگ‌های روشن بهترین رنگ‎‎‌ها برای انواع لباس بچگانه هستند و می‌توانند ظاهر بچه‌ها را شیک و زیباتر کنند.

از آنجایی که در عید معمولا هوا گاهی هم‌چنان به سمت خنکی و سرما می‌رود، یک جوراب شلواری مناسب می‌تواند مانع از احساس سرما شود و در عین حال استایلی با‌نمک به کودکان ببخشد.

رویه آستین بلند یا آستین سه هم کارکردی شبیه جوراب شلواری دارد و در صورت احساس سرما می‌تواند به لباس او اضافه شده و وقتی گرم شد آن را درآورد.

یک جفت کفش عروسکی زیبا که به رنگ‌های کلی ست لباس بیاید، گزینه تکمیل کننده خوبی برای این استایل خواهد بود.

بلوز و شلوار سرهمی، تی شرت و رویه

امسال تاکید استایلیست‌ها چه در مورد لباس کودک و چه در مورد ست بزرگسالان روی راحتی هر چه بیشتر است و برای یک استایل بهاری زیبا چه چیزی راحت‌تر از بلوز و شلوار سرهمی آزاد که با یک تی‌شرت آستین کوتاه نخی همراه شده است؟

نکته اصلی که باید در مورد این استایل به آن توجه کرد ترکیب رنگ بین سرهمی و تی شرت است. می‌توانید برای این ست لباس از رنگ‌های هم خانواده یا رنگ‌ها مکمل استفاده کنید. برای مثال یک سرهمی آبی یا جین تیره با یک تی شرت قرمز یا سرخابی ترکیبی بسیار زیبا ایجاد می‌کند و یک بلوز یا تی شرت زرد روشن را می‌توان با یک سرهمی سبز تیره یا سبز زمردی ست کرد.

دلیل توصیه به داشتن رویه این است که تعداد لایه‌های بیشتر لباس، استایل را شیک‌تر می‌کند و در عین حال هر زمانی که فرزندتان احساس سرما کرد می‌تواند رویه لباسش را بپوشد.

برای تکمیل این ست می‌توانید از یک جفت کفش اسنیکرز استفاده کنید. داشتن اسنیکرز سفید گزینه مناسبی برای بچه‌هاست؛ چون با اغلب رنگ‌های دیگر به راحتی ست می‌شود.

تیشرت و شلوارک دخترانه

امسال شلوارک و دامن شلواری بازگشت پر رنگی به دنیای مد و لباس بچه‌ها به ویژه دخترهای کوچولو خواهند داشت. در مورد شلوارک و دامن شلواری ترند 2021 روی آزاد بودن و داشتن پلیسه تاکید کرده است که می‌تواند احساس راحتی بیشتری به بچه‌ها بدهد.

برای انتخاب شلوارک دخترانه از بین مدل های بهاره و تابستانه می‌توانید سراغ مدل‌های جین بروید و آن‌ها را با تی شرت نخی اسپرت همراه کنید. این استایل شیک برای استفاده تابستانی دختر کوچولوی شما هم مناسب خواهد بود.

اگر متوجه شدید هوا خنک است، می‌‎توانید از طریق پوشاندن جوراب شلواری رنگی و ست لباس علاوه بر اضافه کردن یک لایه به استایل بچه‌ها، از آن‌ها در برابر سرما مراقبت کنید.

کفش عروسکی یا کفش تخت بندی برای تکمیل شلوارک، جوراب شلواری و تی شرت ایده‌آل خواهد بود. در اینجا با کلیک روی این لینک با ترند کفش‌های تابستانی برای بچه‌ها آشنا شوید.

از تاپ نخی می‌توانید برای روزهای گرم تابستانی استفاده کنید.

بلوز و دامن پفکی

بچه‌ها عاشق لباس‌های پفی هستند و با پوشیدن آن‌‎ها احساس می‌کنند مستقیم وارد دنیای کارتون‌ها شده‌اند و یکی از پرنسس‌های زیبای این دنیا هستند و برای پوشیدن یک دست لباس با دامن توری چه وقتی بهتر از نوروز؟

برای اینکه بتوانید یک استایل زیبا برای فرزندتان بسازید، لازم است که اول از همه یک دامن دخترانه توری پف‌دار برای او تهیه کنید. دقت داشته باشید که کمر دامن باید راحت باشد و کش آن نباید روی بدن فرزندتان ردی بیندازد. اگر دامن پیلی دار و رنگی باشد، معمولا بچه‌ها را خوشحال‌تر خواهد کرد. قد دامن هم بهتر است میدی یا کوتاه باشد. دامن بلند احتمال زمین خوردن بچه‌ها را بیشتر می‌کند.

برای انتخاب رنگ دامن بهتر است چهار رنگ سفید، آبی روشن، بنفش ملایم و صورتی روشن را مد نظر داشته باشید. این رنگ‌ها حال و هوایی رویایی به لباس‌های دختر کوچک شما خواهد داد.

بسته به رنگ دامن، سراغ انتخاب رنگ بلوز آستین سه ربع یا آستین کوتاه بروید. برای مثال یک دامن آبی روشن را به راحتی می‌توانید با صورتی پاستلی همراه کنید که نتیجه‌ای بسیار زیبا به دنبال خواهد داشت.

اگر دوست دارید تیپ دخترک‌تان را کمی متفاوت کنید، می‌توانید یک جفت کتانی آل استار ساق بلند و یک کت اسپرت را هم به این استایل اضافه کنید. در غیر این صورت یک رویه ساده و یک جفت کفش عروسکی کافی است.

لگ و بلوز آزاد

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، استایل بچه‌ها در نوروز 1400 می‌تواند خیلی راحت باشد؛ آنقدر که انگار همه جا خانه خودشان است. بنابراین استفاده از لگ برمودا یا روی زانو به همراه بلوز یا تی شرت آزاد گزینه دیگری است که می‌تواند به استایل فرزند شما حال و هوای متفاوتی بدهد.

می‌توانید رنگ لگ را از بین رنگ‌های خنثی انتخاب کنید که با هر رنگ تی شرت و بلوزی ست شود؛ یا اینکه سراغ رنگ مکمل تی شرت‌های فرزندتان بروید.

اسنیکرز سفید که قبلا صحبت آن را کرده بودیم، در این استایل نیز به کار شما به عنوان استایلیست و فرزندتان به عنوان مدل خواهد آمد.



دیدگاه شما

نازی در تاریخ 09 نوامبر 2021

عالی بود

نازی در تاریخ 09 نوامبر 2021

ب



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :