شایسته عسگریان در
0

اکسسوری‌های ترند ۲۰۲۰

اکسسوری یکی از اجزای مهم هر استایلی است که در سال‌های اخیر، هرچه بیشتر و بیشتر به آن پرداخته می‌شود و به سراغ هر مجله مدی که می‌روید، حتما متوجه می‌شوید که چند صفحه، تنها به اکسسوری اختصاص داده شده است. بنابراین هرساله درکنار ترندهای مختلف حوزه مد و فشن، مطالبی نیز به اکسسوری‌های ترند اختصاص داده می‌شود؛ از کیف و کفش گرفته تا کمربند، زیورآلات، شال گردن، چتر و…

در این مطلب با اکسسوری‌های ترند سال ۲۰۲۰ آشنا شوید.

بوت‌های بزرگ و ضخیم

فصل زمستان سر رسیده؛ فصلی که بیش از هرچیز در حوزه مد و استایل، با بوت‌های متنوع و زیبا پیوند خورده است. بوت علاوه بر گرم نگاه داشتن پاها، استایلی خاص و جذاب به فرد می‌بخشد. بوت‌ها بزرگ و ضخیم یا به‌عبارتی «چانکی بوت» را می‌توان هم با لباس‌های زنانه ست کرد، هم با لباس کژوآل و شلوار جین. البته باید به یاد داشته باشید که این نوع بوت‌ها به شما استایلی گرانج می‌دهند. می‌توانید بوت چانکی تا بالای زانو را همراه با دامن میدی بپوشید.

 

کیف‌های سطلی

سال‌هاست که کیف دستی، محبوبیت زیادی درمیان زنان پیدا کرده است؛ اما هرسال نوع خاصی از این کیف‌های دستی ترند می‌شود. یکی از تذندهای کیف دستی امسال، کیف سطلی شکل است. برندهایی مانند لویی ویتون و شنل، از این مدل کیف‌ها در فشن شوهای خود استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید به‌جای استفاده از رنگ‌های همیشگی مثل سیاه و و سفید و خاکستری، رنگ‌های جذابی مانند آبی، صورتی یا طلایی را انتخاب کنید.

صندل‌های بندی مربعی

تابستان نزدیک است و یکی از اکسسوری‌هایی که خانم‌ها به‌شدت به آن نیاز پیدا می‌کنند، صندل است. صندل‌های بندی مربعی، پاها را بلندتر از آنچه که هستند، نشان می‌دهند. یکی از بحث‌برانگیزترین ترندهای چند سال اخیر، پوشیدن صندل با جوراب است؛ شما چه فکر می‌کنید؟

 

گردنبندهای زنجیری بسیار بزرگ

می‌توان گفت که هیچ استایلی بدون زیورآلات تکمیل نمی‌شود. گردبندهای زنجیری بسیار بزرگ، ترند زیورآلات سال ۲۰۲۰ به‌شمار می‌آیند. شما می‌توانید این گردنبندها را با کت تک، یقه اسکی یا حتی سوییت‌شرت ست کنید.، زیرا خاصیت این نوع گردنبد این است که تقریبا با هر لباسی که پوشیده شود، مناسب همان استایل می‌شود. می‌توانید دستبند زنجیری بزرگی را نیز با آن ست کنید.

کلاچ (کیف دستی) نرم

اگر همیشه به‌دنبال ترندها باشید، می‌دانید که کلاچ نرم، جزو آخرین ترندهای کیف امسال است. این اکسسوری اورسایز و مخملی، مناسب موقعیت‌ها و مراسم مختلفی است؛ از کژوآل گرفته تا رسمی. کلاچ نرم، به‌راحتی قابل حمل است و جای زیادی هم دارد. این نوع کیف‌ها شبیه بالشت هستند.

کمربند عریض

این کمربندهای عریض، محبوب بسیاری از خانم‌ها هستند؛ به‌خصوص خانم‌هایی که به استایل زنانه (لیدی) علاقمند هستند. این کمربندها باعث می‌شوند که فرم بدنتان به ساعت شنی نزدیک شود. این کمربندها را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید.  کمربندهای عریض را می‌توانید با پیراهن، دامن یا شلوار بپوشید. هیچ قانون خاصی در اینباره وجود ندارد. برای جلوه بخشیدن به استایل مونوکروم، می‌توانید از کمربندی با رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کنید تا تضاد خوبی ایجاد کنید.

 

هدبند

هدبند علاوه بر اینکه یک اکسسوری جذاب است، می‌تواند موهای شلخته شما را بیاراید. هدبند، اکسسوری جدیدی محسوب نمی‌شود، اما برند پرادا باعث شده که امسال دوباره ترند شود. هدبند را برروی سرتان گذاشته و کمی به عقب سرتان هل بدهید تا جلوی موهایتان دیده بشود. می‌توانید هدبندتان را با اکسسوری‌های دیگر مثل کمربند، ساعت یا کیف ست کنید.

گوشواره حلقه‌ای بزرگ

این یکی هم یک حرکت به عقب بزرگ به‌شمار می‌آید. گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ، سال‌ها پیش ترند بودند و اکنون دوباره به صنعت مد و فشن بازگشتند. بهترین استایل برای انداختن چنین گوشواره‌ای، استایلی ساده است که شلوغ به‌نظر نمی‌رسد. اگر موهایتان را به پشت گوشتان بیندازید، گوشواره‌هایتان بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. مدل موی دم اسبی و گوجه‌ای هم استایل‌های خوبی برای مویتان به‌شمار می‌آیند.

عینک آفتابی با فریم رنگی

تابستان که از راه می‌رسد، اکثر ما به عینک آفتابی روی می‌آوریم. فریم رنگی یکی از ترندهای محبوب برای عینک آفتابی‌های امسال به‌شمار می‌آیند. این نوع عینک‌ها معمولا از مد نمیفتند و با استایل‌های زیادی نیز ست می‌شوند.

 

کلاه سطلی

یکی دیگر از روش‌های محافظت در برابر نور شدید آفتاب تابستانی، کلاه است. کلاه‌های سطلی در طول تاریخ، بارها ترند شده و دوباره از مد افتاده‌اند و اکنون در سال ۲۰۲۰ دوباره ترند شده‌اند. این کلاه‌ها با شیب کم و کوتاه، درست بالای چشم‌ها قرار می‌گیرند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف یافت می‌شوند. کلاه سطلی را تقریبا می‌توان با هر استایلی ست کرد، اما مناسب‌تری استایل برای کلاه‌های سطلی با لبه عریض، استایل زنانه و برای کلاه‌های کوتاه و کوچک، استایل کژوآل است.

کیف کوچکی درکنار کیف اصلی

چرا به‌جای یک کیف، دو کیف نداشته باشید؟ اینطوری هم جای بیشتری برای وسایلتان دارید؛ حتی اگر تنها یک رژلب یا یک جفت گوشواره کوچک باشد؛ هم از ترند ۲۰۲۰ پیروی کرده‌اید. برندهایی مانند لویی ویتون و شنل از این کیف دوم در فشن شوهای خود استفاده کرده است. این کیف می‌تواند همشکل کیف اصلی باشد و در استایلتان هارمونی ایجاد کند یااینکه با انتخابی مناسب، تضادی زیبا برای استایلتان به ارمغان بیاورد یااینکه تنها از خود کیف کوچک استفاده کنید.

کیف چندرنگ

کیف‌هایی با بی از دو رنگ، امسال ترند شده‌اند؛ مثلا ترکیب آبی، قرمز، سبز و زرد را تصور کنید. یکی از بهترین استایل‌ها برای همراه داشتن این نوع کیف‌ها، استایل سرتاپا سفید است. استایل مونوکروم نیز جزو مناسب‌ترین‌هاست.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :