chadmin در
0

دسته گل عروس را چگونه انتخاب کنیم؟

دسته گل عروس را چگونه انتخاب کنیم؟

دسته گل عروس جز یکی از مهم‌ترین و جزئی‌ترین مواردی است که به هنگام انتخاب آن باید از نهایت سلیقه و دقت خود استفاده کنیم. اگر بخواهید شب عروسی شما تبدیل به یک شب رویایی شود و نهایت لذت را ببرید باید تمام موارد با یکدیگر هماهنگی و هارمونی خاصی داشته باشد. با چی بپوشم همراه شوید تا انواع مدل دسته گل عروس زیبا را برای شما عروس خانم‌های خوش سلیقه و زیبا معرفی کنیم.

دسته گل عروس انواع مختلفی دارد و هر رنگ گلی که در دسته گل عروس خود استفاده می‌کنید معنا و مفهوم خاصی را منتقل می کند. امروزه تنوع در دسته گل‌های عروس بسیار فراوان شده است و سبک‌های مختلفی مانند سبک اروپایی، هندی و … نیز برای دیزاین آن وجود دارد که مطابق با نوع لباس و سبک و استایل پوشش داماد باید دسته گل خود را انتخاب کنید.

دسته گل‌ عروس زیبا

یکی از انواع رایج و مرسوم دسته گل عروس، انتخاب گل رز برای دسته گل است. گل رز انواع و رنگ‌های مختلفی دارد. گل رز قرمز، لب ماتیکی، صورتی و سفید همگی گل‌های بسیار زیبایی برای دسته گل عروس هستند که می‌توان با انواع روبان یا وسایل تزیینی مثل مرواردی تزیین کرد. استفاده از انواع گل‌های هلندی یا اروپایی نیز یکی از انواع جدید مدل دسته گل عروس است که اغلب با ساقه‌های بلند یا برگ‌های آبشاری تزیین می‌شود.

دسته گل‌ عروس زیبا

اگر جشن عروسی شما تم رنگی خاصی دارد، می‌توانید دسته گل عروس خود را مطابق با همان تم رنگی انتخاب کنید و یا حتی یک گل کوچک از دسته گل خود را در جیب کت داماد بگذارید تا با یکدیگر ست شوید و زیبا بدرخشید.

دسته گل‌ عروس زیبا

شما می‌توانید مدل گل‌های دسته گل عروس خود را مطابق فصل انتخاب کنید. به طور مثال گل‌هایی مانند گل رز برای فصل‌های گرمی چون تابستان مناسب است و از طرفی گل‌هایی مانند لاله، نرگس برای فصل بهار و گل رنبق  برای فصل پاییز و گل نیلوفر برای زمستان مناسب است. دلیل انتخاب گل مطابق با فصل آن است که گل‌های فصلی تازه‌تر و شاداب‌تر هستند و از نظر قیمت نیز ارازن‌تر و بهتر هستند.

دسته گل‌ عروس زیبا

دسته گل عروس جز اکسسوری‌های ثابت جشن عروسی شما است که در تمام طول شب آن را به همراه خود دارید پس باید در انتخاب آن دقت کنید. به خاطر داشته باشید که هر یک از گل‌ها نماد خاصی دارند و شما می‌توانید مطابق با آن دسته گل عروس خود را انتخاب کنید. گل رز هلندی و گل لیلیوم نمادی از محبت و شادابی هستند و از طرفی گل یاسمن و رز سرخ نمادی از عشق هستند.

دسته گل‌ عروس زیبا

علاوه بر اینکه هر گلی نماد خاصی دارد، رنگ گل‌ها نیز سمبل‌های مختلفی دارد. به طور مثال رنگ قرمز در گل‌ها سمبلی از عشق و جذابیت است. رنگ زرد نیز سمبلی از دوستی، شادی و مراقبت و دلگرمی یکدیگر است.

رنگ سفید نیز سمبلی از پاکی، خلوص و عشق ناب است و استفاده از گل سفید تنها با ساقه‌های کشیده سبز رنگ یا ترکیب آن با سایر گل‌ها می‌تواند درخشش شما را دو چندان کند.

دسته گل‌ عروس زیبا

دسته گل عروس که دارای گل‌های رنگ نارنجی است سمبل عشق آتشین و فریبندگی است که ترکیب آن با انوع گل زرد و قرمز می‌تواند نشان دهنده عشق جاویدان میان زن و شوهر باشد.

دسته گل‌ عروس زیبا

رنگ صورتی در دسته گل عروس نیز که رنگ مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است، سمبلی از لطافت و عشق است که بیشتر در انواع گل‌های اروپایی، رز و رز ماتیکی که ترکیبی از سفید و صورتی است دیده می‌شود.

دسته گل‌ عروس زیبا

همچنین شما می‌توانید متناسب با پیراهن عروسی خود دسته گل عروس خود را انتخاب کنید. دسته گل عروس کوچک با گل‌های کم برای عروس‌هایی که جثه نسبتا زیادی دارند و لباس عروس آن‌ها پفکی هستند می‌تواند مناسب باشد و دسته گل عروس بزرگ با مدل‌های پر گل و آبشاری می‌تواند برای عروس خانم‌های قد بلند با لباسهای دنباله دار بسیار شیک و جذاب باشد.

دسته گل‌ عروس زیبا

برای دسته گل عروس به طور معمول از گل‌های رز، لاله، آلاله، لیلی کالا، لیلیوم، یاسمن، ادریسی و ارکیده می‌توان استفاده کرد. هر نژاد کل برای دسته گل‌های متنوع استفاده می‌شود. به طور مثال از گل یاسمن برای دسته گل عروس ظریف و کوچک، گل ادریسی برای دسته گل عروس بزرگ و پر گل و دیگر گل‌ها نیز متناسب با اندازه و نژاد و رنگی که دارد میتواند در دسته گل استفاده کرد.

دسته گل‌ عروس زیبا

دسته گل عروس را می‌توان با انواع نخ‌های کنافی، مروارید و یا نگین، روبان و انواع گل‌های تزیینی سفید و سبز تزیین کرد تا در عین سادگی زیبایی و جذابیت خود را داشته باشد.

دسته گل‌ عروس زیبا



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :