chadmin در
0

اصول ست کردن کت و شلوار خاکستری

اصول ست کردن کت و شلوار خاکستری

به عنوان یکی از مردان شیک پوش که بیشتر روز خود را در جلسات اداری رسمی سپری می‌کند باید با اصول داشتن استایل شیک رسمی آشنا باشید تا بتوانید با استایل خود افراد را جذب کنید. اما سوال اصلی اینجاست: کدام کت و شلوار را بخرید؟ قطعا تنوع در رنگ و مدل کت و شلوار امروزه بسیار افزایش یافته است پس باید با اصول کامل آن برای داشتن یک تیپ بیزنسی و کاملا رسمی آشنایی کامل داشته باشید. با چی بپوشم همراه شوید تا در این مقاله نگاهی بی‌اندازیم به کت و شلوار خاکستری و اصول ست کردن آن در محیط‌های اداری تا بتوانیم همیشه شیک پوش به نظر بیاییم.

خاکستری یکی از رنگ‌های بسیار عالی برای پوشش آقایان است به عبارت دیگر یک رنگ خنثی که هر کدام از آقایان می‌توانند تنها با چند تکنیک ساده در هر موقعیت رسمی از آن استفاده کنند. درواقع به نظر ما کت و شلوار خاکستری جز یکی از پوشاک‌ واجب برای هر مرد است که باید در کمد لباس خود داشته باشد. نظر ما استفاده از کت و شلوارهای خاکستری ملایم با سایه‌های روشن است که ظاهری بسیار کلاسیک برای استایل شما ایجاد می‌کند. علاوه بر این کت و شلوار خاکستری کمرنگ می‌تواند یک انتخاب بسیار زیبا و مناسب برای حضور در جشن عروسی نیز باشد از این رو خاکستری جز رنگ‌های پرکاربرد است.

اما سوال دیگر اینجاست که با کت و شلوار خاکستری چه چیز را می‌توان ست کرد؟ حقیقتش را بخواهید خاکستری جز دسته رنگ‌های خنثی است که تقریبا شما تمام رنگ‌های دیگر را در کنار آن می‌توانید استفاده کنید به طور مثال ست کردن کت و شلوار خاکستری با یک پیراهن سفید و کراوت و کفش مشکی می‌تواند تیپ بسیار زیبایی برای قرارهای رسمی روزانه باشد. از طرفی ست کردن کت و شلوار خاکستری با پیراهن آبی یا صورتی نیز می‌تواند برازنده و زیبا باشد و یک ترکیب شاد و روشن برای استایل تابستانه ایجاد می‌کند. اما پیشنها جالبی که ما برای شما داریم و قطعا نتیجه بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت ست کردن کت و شلوار خاکستری با پیراهن یا کروات طرح‌دار است. ست کردن پیراهن‌هایی مانند پیراهن گینگهام به رنگ مشکی، آبی، قرمز یا صورتی استایل شما را بسیار زیبا جلوه می‌دهد و از طرفی استفاده از یک کروات راه راه می‌تواند تغییری اساسی و بسیار شیک در استایل شما ایجاد کند. تنها با اضافه کردن یک پوشش طرح‌دار می‌توانید استایل خودتان را به طور کل تغییر دهید.

در این بخش ما چندین راهنمای کلی و بسیار کاربردی برای ست کردن کت و شلوار خاکستری به شما ارائه می‌دهیم:

اگر اویل فصل بهار است و هوا نسبتا خنک است می‌توانید بر روی پیراهن خود یک ژاکت یقه هفت بپوشید و به نظر ما استفاده از ژاکت مشکی در کنار کت خاکستری می‌تواند زیبایی خاص خودش را داشته باشد.

یک پیراهن سفید و مشکی گینگهام با یک کروات سرخ بافت درشت و یک جفت کفش مشکی را با کت و شلوار خاکستری خود ست کنید. این یک استایل بسیار خوب برای قرارهای رسمی است.

یکی از راه‌های بسیار آسانی که می‌توانید ظاهر استایل خود را از یکنواختی و سادگی دور کنید استفاده از پارچه‌های طرح‌دار است. به طور مثال برای فصل‌های گرمی مانند تابستان می‌توانید از یک پیراهن راه راه آبی روشن در زیر کت و شلوار خاکستری خود استفاده کنید. با وجود آن که الگو پارچه‌های راه راه از نظر عرض خط‌ها یکسان نیست اما تمام آن‌ها در یک خانواده قرار می‌گیرند پس می‌توانید از انواع رنگ‌ها و طرح‌های آن استفاده کنید.

و در آخر اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را در موقعیت‌هایی به جز اداره و مراسم‌های رسمی استفاده کنید، می‌توانید آن را با یک بلوز مشکی ساده ست کنید و از کروات یا کمربند نیز استفاده نکنید و به جای آن سعی کنید تیپ خود را با پوشیدن کفش‌های کالج اسپرت کنید دز این صورت شما از کت و شلوار خاکستری خود به عنوان یک تیپ اسپرت نیز استفاده کرده‌اید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :