chadmin در
2,871

چرا کیت میدلتون لباس‌های تکراری می‌پوشد؟

چرا کیت میدلتون لباس‌های تکراری می‌پوشد؟

درست است که کیت میدلتون عضوی از خانواده سلطنتی است و می‌توانند از یک فرد عادی لباس‌‌های بسیار بیشتری داشته باشد، اما همانطور که همه شاهدش هستیم، کیت میدلتون چندین لباس مورد علاقه دارد که در مناسبت‌های مختلف آن‌ها را می‌پوشد. به نظر شما دلیل این کار چیست؟ در متن امروز این قضیه را بررسی کرده و لباس‌های مورد علاقه کیت را با هم می‌بینیم.

 

مطالب مرتبط:

بررسی استایل «کیت میدلتون»، دوشس کمبریج

مدل گوشواره مروارید مورد علاقه کیت میدلتون

با رژیم غذایی کیت میدلتون آشنا شوید

 

ساده‌زیست یا به دنبال توجه؟

این سوالی است که ذهن خیلی از خبرنگاران را مشغول خود کرده است. مجلات زیادی کیت میدلتون را به علت پوشیدن لباس‌های تکراری تشویق کرده‌اند اما از طرفی افراد دیگری متوجه تناقضاتی شده‌اند. در گالری ملی پرتره لندن، کیت یک لباس گل‌گلی با زمینه مشکی پوشیده بود که آشنا اما متفاوت به نظر می‌رسید. کیت این پیراهن را برای اولین بار در مراسم بفتا 2017 پوشیده بود. اما در آن زمان یقه لباس قایقی بود و آستین‌ها روی بازو افتاده بودند. علاوه بر این گل‌ها در مکان‌های متفاوتی از بدن قرار گرفته‌اند.

بازسازی لباس‌های قدیمی

علاوه بر لباسی که به آن اشاره شد، لباس‌های دیگری نیز بودند که دچار تغییرات زیادی شده بودند. با در نظر گرفتن این تناقضات، خبرنگاران به این نتیجه رسیدند که کیت میدلتون در دوخت و مدل لباس‌هایش تغییر ایجاد می‌کند. جالب است بدانید که هزینه و منابع مورد نیاز برای ایجاد این تغییرات برابر با دوخت یک لباس نو است. به همین علت است که بعضی خبرنگاران مقالاتی بدبینانه درباره این موضوع منتشر کردند و گفتند که کیت میدلتون دنبال توجه است. به نظر شما واقعا همینطور است؟

کت بلند قرمز

کیت میدلتون این کت را یک بار در مراسم کریسمس 2018 پوشید و یک بار هم در مراسم خیریه سال 2020.

کت و دامن طرح‌دار مشکی

این کت و دامن برند دولچه اند گبانا نیز یکی از لباس‌های مورد علاقه کیت است. او این کت و دامن را یک بار در خیریه کنفرانس مراقبت از سلامت روان در سال 2019 پوشید و یک بار هم در 27 ژانویه سال 2020، زمانی که برای کمک به بیمارستان کودکان می‌رفت.

کت و دامن بنفش

دوشیزه کمبریج، کیت میدلتون، این کت و دامن بنفش را یک بار در سال 2017 در خانه اپرای سلطنتی پوشید و مجددا در فوریه همان سال در کنفرانسی مربوط به نویسندگان سبک زندگی که همراه با پرنس ویلیام به آن رفت، پوشید.

کت صورتی

کیت میدلتون این کت صورتی را در دوران هر سه بارداری‌اش چندین بار پوشید. این دو عکس مربوط به سال‌های 2015 و 2018 هستند؛ زمانی که او پرنس لویی و پرنسس شارلوت را باردار بود.

کت و دامن لاجوردی

کیت این کت و دامن لاجوردی را در چندین مناسبت پوشیده است. این دو عکس مربوط به مارچ سال 2012 و دسامبر سال 2015 هستند.

کت بلند تویید

کیت این کت تویید بلند را نیز در چندین مناسبت به تن کرده است. این دو عکس مربوط به ماه مارچ و ژوئن سال 2012 است.

پیراهن فیروزه‌نشان

کیت این پیراهن فیروزه‌نشان را در آوریل سال 2012 و مجددا در نوامبر 2015 پوشید.

‌‎



دیدگاه شما

سوما در تاریخ 30 ژانویه 2021

سلام.
من لباس های قدیمی رو تغییر میدم اصلا هزینه اینکار بحدی کمه که قابل مقایسه با دوخت یک لباس جدید نیست ولی کار پر زحمت و خلاقانه ای



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :