المیرا فلاحیان در
7,975

استایل خیابانی مناسب ایران؛ از این ایده‌ها غافل نشوید

استایل خیابانی مناسب ایران؛ از این ایده‌ها غافل نشوید

انتخاب لباس‌هایی که مناسب خیابان‌های ایران و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی باشند کار چندان ساده‌ای نیست و همین موضوع می‌تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه چند ایده استایل خیابانی مناسب ایران آماده کرده‌ایم تا با کمک آن‌ها بتوانید استایلی جذاب و مطابق با ترندهای روز داشته باشید.

استایل خیابانی مناسب ایران با دامن پلیسه

دامن‌های پلیسه در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی در میان بانوان رسیده و همه ساله یکی از ترندهای مهم بهار و تابستان محسوب میشوند. این دامن‌ها از الزامات کمد بانوان به حساب می‌آیند. می‌توانید دامن‌های پلیسه را با کفش‌های اسپرت بپوشید و استایلی کژوال داشته باشید.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی مناسب ایران با کت جین

کت‌های جین از دیگر الزامات کمد بانوان هستند که معمولا برای تمام فصول انتخاب مناسبی می‌باشند. کت‌های جین دست شما را در داشتن استایل‌های مختلف باز می‌گذارند. این کت‌ها را در بهار با مام جین و شلوارهای گشاد بپوشید تا استایل بهاری‌تان تکمیل شود.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی مناسب ایران با پیراهن چهارخانه

پیراهن‌های چهارخانه و اسنیکرز سفید را نیز در بهار امسال امتحان کنید. پیراهن‌های اورسایز را می‌توانید با یک تیشرت سفید رنگ و مام جین بپوشید و استایلی جذاب داشته باشید. پیراهن‌های اورسایز رنگ‌های متنوعی دارند. سعی کنید برای بهار امسال، رنگ‌های شادتر را انتخاب کنید.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی مناسب ایران با کت‌های بهاره

کت‌های بهاره یکی دیگر از گزینه‌های مناسب بهار امسال هستند. این کت‌ها را با جین‌های پیل دار بپوشید تا استایل کژوال‌تان تکمیل شود. اگر میخواهید استایل رسمی‌تر داشته باشید، شلوارهای راسته پارچه‌ای و کفش‌های رسمی بپوشید.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی با شومیز بهاره

شومیزهای بهاره انتخاب مناسب دیگری برای بهار امسال هستند. این شومیزها را با جین‌های چسبان و یا مام جین‌ها بپوشید. شومیزهای آزادتر را انتخاب کنید تا بتوانید آن‌ها را در تابستان نیز بپوشید. رنگ‌های روشن این شومیزها گزینه مناسب‌تری برای بهار و تابستان هستند.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی با کت و شلوار زنانه

کت و شلوارهای زنانه یکی از مهم‌ترین ترندهای بهار امسال هستند. بر خلاف کت و شلوارهای زنانه قدیمی، کت و شلوارهای ترند امسال شلوارهای گشادتر دارند و همین موضوع سبب گشته که پوشیدن آن‌ها با کفش‌های اسنیکرز و داشتن استایل‌های کژوال ساده‌تر شود.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی مناسب ایران با پیراهن چین دار

پیراهن‌های چین‌دار بلند در ایران بسیار کاربردی هستند. این پیراهن‌ها در رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشند و کاملا بهاری هستند. پیراهن‌های بلند پاهای شما را از سرما حفظ می‌کنند و همچنین برای گرما نیز مناسبند. این پیراهن‌ها را می‌توانید با اسنیکرز سفید و یا صندل بپوشید.

استایل خیابانی مناسب ایران

استایل خیابانی با شلوار راسته

اگر به استایل‌های رسمی‌تر علاقه دارید، شلوارهای پارچه‌ای راسته را انتخاب کنید. پوشیدن لباس‌های رنگ روشن همچنین می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای بهار و تابستان باشند. هچنین با انتخاب رنگ‌های مشابه مانتو و شلوار می‌توانید استایل مونوکروم جذابی داشته باشید.

استایل خیابانی مناسب ایران

نویسنده: المیرا فلاحیان



دیدگاه شما

مریم در تاریخ 18 آوریل 2021

سلام. لطفاً یک مطلب آرشیوطور هم تهیه کنید از انواع پوششی که در ایران ممکن است.



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :