پردیس بختیاری در
0

آقایان قد بلند چگونه لباس بپوشند؟

آقایان قد بلند چگونه لباس بپوشند؟

امروزه داشتن قد بلند یک مزیت برای افراد به حساب می آید تا حدی که از دید برخی از خانم ها، مردان قد بلند از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرند. اما گاهی اوقات استایل افراد قد بلند بسیار زشت و زخمت دیده می شود و این سوال پیش می آید که افراد قد بلند چه لباسی بپوشند؟ اگر دوست دارید با باید و نبایدهای استایل مردان قد بلند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

لایه ای لباس بپوشید

اگر قدی بلند و اندام لاغری دارید، پیشنهاد می کنیم که لایه ای لباس بپوشید تا خطای چشمی در استایل تان ایجاد شود. لایه ای لباس پوشیدن یکی از ترندهای فصل پاییز است که طرفداران زیادی دارد. با این روش شما به اندام تان حجم می دهید و متناسب تر از قبل به چشم می آیید. به عنوان مثال به جای پوشیدن یک لباس بافتنی گرم، دو دست لباس بپوشید. جلیقه و ژیله انتخاب های بسیار خوبی برایتان هستند. در این شرایط چشم ها به سمت لایه های لباس های شما جذب شده و از بلندی قدتان می کاهد. اگر از لباس هایی با بافت های مختلف استفاده کنید، بهتر است.

لباس هایتان را با هم ترکیب کنید

از آنجا که شما قد بلندی دارید، دیگر نیازی نیست که یک دست یا یک رنگ لباس بپوشید تا قد شما بلندتر به نظر آید، بلکه می توانید از جنس و رنگ های مختلف لباس استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید شلوار مشکی را با کت سرمه ای تان ست کنید یا کمربندهای رنگی ببندید تا چشم به سمت خطوط افقی بدن شما جذب شود و با ایجاد خطای دید، اندام شما متناسب و پرتر دیده شود.

به جای ساسپندر کمربند ببندید

ساسپندر برای آقایانی که اندام چاقی دارند مناسب است، از این رو آقایانی که لاغرند بهتر است که از کمربند به جای ساسپندر استفاده کنند. ساسپندر، از آنجا که عمودی است، چشم ها را به سمت بالا می کشاند و شما را بلند قدتر نشان می دهد، در حالی که کمربند با ایجاد خطی افقی در اندام، شما را متناسب تر می کند. برای این که کمربند شما بیشتر به چشم آید، بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنید تا رنگ های تیره. در انتخاب عرض کمربند هم دست تان باز است، یعنی می توانید هم کمربند پهن و هم باریک را انتخاب کنید.

کفش های بولد به پا کنید

کفش های بولد چشم ها را به سمت خود جذب می کند، از این رو به جای این که چشم ها به سمت بالا کشیده شود و بر بلندی قدتان بیافزاید، به سمت پایین اندام شما کشیده می شود. شاید شنیده باشید که رنگ های تیره کفش برای آقایانی که پاهای بزرگی دارند مناسب است، اما این قانون نیز صحت ندارد. پاهای شما متناسب با اندام تان است، از این رو نیازی به پنهان کردن آنها ندارید. شما می توانید هر رنگ و مدل کفشی که دوست دارید را به پا کنید.

کراوات بلند بخرید

یکی از اشتباهاتی که آقایان قد بلند مرتکب می شوند، انتخاب قد کراوات است. اکثر کراوات هایی که در بازار وجود دارد، مخصوص قدهای متوسط است، در حالی که قدبلندها باید به دنبال کراواتی بلندتر باشند تا با طول اندام آنها هماهنگی داشته باشد.

لباس های بولد با خطوط عمودی نپوشید

خطوط عمودی، از آنجا که چشم ها را به سمت بالا می کشاند، شما را قدبلندتر و لاغرتر نشان می دهد، از این رو انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. اگر نمی توانید از لباس های راه راه دل بکنید، بهتر است که از راه راه های خیلی باریک و با تضاد رنگی کم برای کت یا در اکسسوری هایتان مانند کراوات یا دستمال جیبی استفاده کنید. پیراهن و شلوار با راه راه عمودی انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود.

دور کت های سه دکمه را خط بکشید

کت های تک دکمه برای افراد چاق مناسب می باشد اما افراد لاغر و قد بلند بهتر است از کت های دو دکمه استفاده کنند. کت های دو دکمه بهترین انتخاب برای این افراد هستند زیرا اندام آنها را پهن تر نشان می دهد و به تبع بر جذابیت استایل شان می افزاید. البته این اشتباه را نکنید که با افزایش دکمه های کت تان استایل شما نیز جذاب تر می شود. در واقع کت های سه دکمه انتخاب خوبی برایتان، به خصوص اگر جوان هستید، نمی باشند.

شلوارک را با تی شرت آستین کوتاه به تن نکنید

از آنجا که شما اندام لاغر و کشیده اید دارید، اگر هم پاهایتان و هم بازوان تان را بیرون بیاندازید، لاغرتر و کشیده تر به نظر خواهید رسید. برای این که تعادل را در استایل تان حفظ کنید، باید یکی از قسمت های بدن تان را بپوشانید. به عنوان مثال اگر شلوارک به پا دارید، از پیراهن آستین بلند استفاده کنید یا اگر آستین پیراهن تان کوتاه است، بهتر است که شلوارتان بلند باشد. اگر فکر می کنید که در فصل های گرم سال نمی توانید پیراهن آستین بلند را به همراه شلوارک به تن کنید، کافی است که کمی از آستین های پیراهن تان را به بالا تا کنید تا تعادل در استایل تان برقرار شود.

قد شلوارتان کوتاه نباشید

قد شلواری که شما به پا می کنید، اهمیت زیادی روی استایل تان دارد، از این رو باید آن را به دقت انتخاب کنید. قد شلوار شما دقیقا باید اندازه پاهایتان باشد، نه کوتاه تر که با کفش تان فاصله داشته باشد و نه بلندتر که روی کفش تان چین بخورد.

از پوشیدن لباس های کوتاه خودداری کنید

یکی از بزرگ ترین معضلاتی که آقایان قد بلند دارند، انتخاب لباسی با قد مناسب است. از آنجا که بیشتر لباس ها برای افرادی با قد متوسط طراحی شده، معمولا برای آنها کوتاه به نظر می آید و بدی آن این است که در این شرایط هم کاری از دست خیاط بر نمی آید. بنابراین بهتر است که حواس تان موقع خرید به قد لباس تان باشد. آستین های کوتاه شما را فردی ضعیف و لاغر نشان می دهد. بلندی آستین بهتر است تا یک سانت پایین مچ دست تان قرار بگیرد. در خصوص قد پیراهن نیز بهتر است به اندازه ای باشد که تا روی باسن شما برسد. شلوارتان هم به گونه ای انتخاب کنید که روی کفش تان بنشیند.

کت و شلوار ساده تیره نپوشید

افراد قد بلند در انتخاب کت و شلوار نیز محدودیت هایی دارند. بهتر است که آنها کت و شلواری به تن کنند که ساده نیست. منظور از ساده پارچه هایی بدون طرح و بافت است. در واقع استفاده از لباسی با طرح و رنگ های مختلف، چشم ها را درگیر کرده و بر حجم اندام تان می افزاید.

از اکسسوری های مینیمالیست استفاده کنید

افراد قد بلند به واسطه داشتن قد بلند شان همیشه در معرض دید و توجه هستند، بنابراین بهتر است این میزان توجه را افزایش ندهید. یکی از بهترین کارها برای کاهش توجه، استفاده از استایل های مینیمال هستند. شما در استایل های مینیمال از اکسسوری های کمتری استفاده می کنید و به استفاده از استایل های ساده به رنگ خنثی تشویق می شوید. اکسسوری های بزرگ و شلوغ مانند زنجیرهای پهن یا استفاده از چندین دستبند شما را قد بلندتر و زخمت تر نشان می دهد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :