chadmin در
0

چگونه لباس بپوشیم تا قد بلند دیده شویم؟

چگونه لباس بپوشیم تا قد بلند دیده شویم؟

در دنیای مد و فشن افرادی که قدشان زیر ۱۶۲ سانتی است، قد کوتاه نامیده می‌شوند. افرادی که قد کوتاه دارند باید از اصول خاصی برای پوشیدن لباس پیروی کنند تا علاوه بر زیبا نشان دادن اندام خود قد بلندتر به نظر آیند. انتخاب لباس مناسب تاثیر بسزایی در زیبا نشان دادن اندام شما دارد. حال به نظر شما چگونه لباس بپوشیم تا قد بلند دیده شویم؟ با چی بپوشم همراه شوید تا نگاهی بی‌اندازیم به اصول صحیح لباس پوشیدن برای بلند نشان دادن قد خود تا بتوانیم اندام زیبایی داشته باشیم.

از فروشگاه‌هایی خرید کنید که لباس‌های خاص مناسب با ریز اندام‌ها دارند. برخی از برندهای خاص یک خط تولید مخصوص سایزهای ریز اندام یا افرادی که قد کوتاه دارند ایجاد کرده‌اند تا انتخاب لباس برای این دسته از افراد بیشتر شود.

لباس قد بلند

از الگوی دو به سه یا یک به سه استفاده کنید. این الگو که به صورت ترکیبی از اعداد نام گذاری شده است نحوه خاصی از لباس پوشیدن را مطرح می‌کند. منظور از این الگو آن است که لباس‌هایی که تمامی خطوط مرزی بدنتان را می‌پوشانند استفاده نکنید و به جای آن سعی کنید فقط دو یا سه قسمت را بپوشاند. به طور مثال به جای پوشیدن شلوار که تمامی پایین تنه شما را می‌پوشاند سعی کنید از دامن استفاده کنید که یک سوم از بدن را فقط می‌پوشاند.

clothes

لباس‌های یقه هفت را انتخاب کنید. لباس‌های یقه هفت برای خانم‌هایی که اندام ریزی دارند بسیار مناسب است. این مدل لباس کمک می‌کند تا قد شما بلندتر دیده شود.

v neck

از رنگ‌های مونوکروم در پوشش خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر قد کوتاه یا اندام ریزی دارید از پوششی که تنوع رنگ بالایی دارد پرهیز کنید. طراحان بزرگ لباس معمولا برای این دسته از افراد لباس‌هایی با ترکیب رنگی مونوکوروم را پیشنهاد می‌کنند. منظور از مونوکوروم استفاده از دو رنگ متضاد مانند سفید و مشکی در کنار هم است.

clothes

از پوشیدن لباس‌های گشاد خودداری کنید. اگر اندام ریز و قد کوتاهی دارید نیازی به پوشاندن اندام خود با لباس‌های گشاد ندارید. توصیه ما به این دسته از افراد آن است که اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید لباس مناسبی انتخاب کنید حتما متناسب با اندام خود لباس را انتخاب کنید زیرا لباسی که جذب تن شما باشد، اندامتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

لباس‌های راه دار عمودی را فراموش نکنید. لباس‌هایی که طرح راه‌دار عمودی دارند تاثیر بسزایی در کشیده‌تر نشان دادن اندام و قد شما دارند.

clothes

استفاده از لباس‌های مدل‌دار: بهترین شومیز و لباس‌هایی که برای خانم‌های قد کوتاه و ریز اندام می‌تواند مناسب باشد لباس‌هایی است که یقه آن‌ها کار شده است مانند یقه آبشاری و علاوه بر این مدل آن کمی پف دار است. این مدل لباس میتواند اندام شما را بسیار زیبا جلوه دهد.

از کمربندهای رنگ شلوار استفاده کنید. بستن کمربند آن هم به رنگ خود شلوار در بلند نشان دادن اندام شما تاثییر بسزایی دارد. ممکن است این موضوع برای برخی از افراد غیر ممکن باشد اما پوشیدن شلوارهای راسته یا جذب پا به همراه یک کمربند به رنگ خود شلوار می‌تواند شما را قد بلند و زیبا نشان دهد.

استفاده از کفش‌های پاشنه‌دار برای شما ضروری است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بلند نشان دادن قد و کشیدگی اندام، استفاده از کفش پاشنه بلند است. امروزه تنوع پاشنه برای کفش‌های مجلسی و حتی چکمه‌های زمستانی بسیار زیاد دیده میشود. انتخاب شلوارهای جذب پاکتی که قد ۹۰ است و ست کردن آن با کفش‌های پاشنه بلند از شما یک خانم قد بلند و شیک پوش می‌سازد.

و در آخر سعی کنید هر پوششی که برای پایین تنه خود در نظر می گیرید چه دامن و چه شلوار، مدلی باشد که اندام شما را واضح‌تر و کشیده‌تر نشان دهد تا بتوانید ترکیب آن با بلوز یا کفش مناسب را به راحتی انجام دهید و استایلی شیک با قدی بلند برای خود بسازید.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :