شایسته عسگریان در
0

هر نوع شلوار جین مردانه برای چه اندامی مناسب است؟

هر نوع شلوار جین مردانه برای چه اندامی مناسب است؟

شلوار جین، یکی از پرکاربردترین و مهمترین شلوارها در میان استایل‌های زنانه و مردانه به‌شمار می‌آید که هم در استایل‌های کژوآل کاربرد دارد و هم در استایل‌هایی همچون اسمارت‌کژوآل، بیزینس‌کژوآل و… در این مطلب با انواع شلوار جین مردانه آشنا شده و یاد می‌گیرید که با هر اندامی چه نوع شلوار جینی باید پوشید. با ما همراه باشید.

اگر دوست دارید بدانید که چگونه با انواع شلوار جین مردانه، بوت بپوشید، وارد لینک زیر شوید:

بوت مردانه را چگونه با شلوار جین ست کنیم؟

شلوار جین راسته (straight)

رایج‌ترین نوع شلوار جین که دوختی راسته و مستقیم دارد. عرض این نوع شلوار، از بالا تا پایین به یک اندازه بوده و جذب بدن نیست. شلوار جین راسته، بسیار مناسب آقایانی است که اندام ورزشکاری دارند.

شلوار جین تنگ (skinny)

این نوع شلوار، دربرگیرنده اندام است و نکات مثبت و منفی آن را به‌نمایش می‌گذارد. شلوار جین تنگ، در قسمت ران و باسن، جذب است و هرچه به‌سمت پایینتر یعنی ساق پا می‌رود، تنگتر می‌شود. از آنجا که این شلوار، ساق پا را قلمی‌تر و بلندتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد، مناسب آقایانی است که قد کوتاهی دارند.

شلوار جین اسلیم (slim)

اسلیم یا اسلیم فیت، از نظر دوخت، شبیه شلوار جین تنگ است، اما به اندازه آن تنگ نیست. ان نوع شلوار بر قسمت پایین تنه فرد نشسته و نه تنگ است و نه گشاد؛ به‌همین دلیل مناسب آقایانی است که لاغر هستند.

شلوار جین پاچه گشاد (bootcut)

در قدیم کابوی‌ها یا همان گاوچران‌ها از این نوع شلوار جین استفاده می‌کردند تا بتوانند همراه آن بوت کابویی بپوشند. شلوار جین پاچه گشاد که در قسمت پایین پا گشاد می‌شود، مناسب آقایانی است که بدن عضلانی دارند.

شلوار جین راحتی (relaxed)

شلوار جین راحتی یا شلوار با دوخت مدل ریلکس، همانطور که از نامش پیداست، بسیار راحت است. این نوع شلوارها در قسمت ران و ساق پا بزرگتر و گشادتر هستند و برای آقایانی مناسب هستند که پاهای بزرگتری دارند؛ اما درکل شلوار جین راحتی بخاطر نوع دوختش تقریبا برای تمامی اندام‌ها مناسب است.

شلوار جین گشاد (loose)

به این نوع شلوارها، شلوار بگی نیز می‌گویند. شلوار جین گشاد، بسیار مناسب آقایانب است که اندام چاقتر و عریضتری دارند، اما معنی این حرف این نیست که بقیه نمی‌توانند شلوار بگی بپوشند؛ به‌شرطی که از استایلی شبیه به استایل امینم خوششان بیاید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :