پردیس بختیاری در
0

نکاتی در مورد استایل آقایان که باید بدانید

نکاتی در مورد استایل آقایان که باید بدانید

لباس مردانه هم مثل هر لباس دیگری قوانین مخصوص به خودش را دارد؛ قوانینی که خیلی از آقایان از آن بی‌خبر هستند، از این رو مدام آنها را تکرار می کنند. اگر جزو آقایانی هستید که آداب لباس پوشیدن را نمی‌دانید و دوست دارید که استایل شیک خود را حفظ کنید، خوب است از نکاتی که در این مقاله برایتان آورده ایم، استفاده کنید.

پیراهن دکمه دار زیر سویشرت تنگ

پوشیدن پیراهن دکمه دار زیر سویشرت اشکالی ندارد، اما باید حواستان به سایز سویشرت باشد. اگر سویشرت شما تنگ باشد، به طوری که دکمه های پیراهن تان از زیر لباس بیرون بزند، ظاهری نامناسب پیدا خواهید کرد. پس یا سویشرت تان را گشاد انتخاب کنید یا این که آنقدر ضخیم باشد که لباس زیری تان را کاملا بپوشاند.

کت های طرح دار

از پوشیدن کت هایی که شبیه به فرش هستند، خودداری کنید. این کت ها در صنعت مد و فشن دیگر جایی ندارد. این قانون در مورد پیراهن هم صادق است. در عصر پست مدرن امروزی تنها لباس های مینیمالیست یا ساده است که طرفدار و جذابیت دارند.

یقه باز

یقه های باز v شکل از این رو که سینه شما را نمی پوشاند، هیچ زیبایی ندارند. بنابراین بهتر اگر به دلیل گرما این مدل بلوز را انتخاب می کنید، به جای یقه، تمرکزتان را روی جنس لباس تان بگذارید و به جای آن بلوزهای یقه گرد یا یقه v های بسته تر را انتخاب کنید.

شلوار ورزشی

شلوارهای ورزشی همانطور که از نامشان پیداست، تنها برای ورزش پوشیده می شوند، بنابراین نباید آنها را در موقعیت های دیگری مانند کوچه و خیابان یا خرید به تن کنید. اگر می خواهید ظاهری اسپرت داشته باشید، می توانید با شلوار جین یا کتان هم این استایل را در ظاهرتان ایجاد کنید. نکته دیگری که باید بدان عمل کنید، سایز شلوارتان است. از پوشیدن شلوارهای تنگ ورزشی خودداری کنید که هیچ زیبایی ندارند.

کت های چرم خزدار

با آمدن پاییز حتما شما هم به فکر پوشیدن کت هستید اما یادتان باشد که دور کت های چرم خزداری که از سالها پیش در کمدتان به جای مانده را خط بکشید زیرا نه تنها دمده شده اند، بلکه شما را چندین سال پیرتر و حتی چاق تر نشان می دهند.

کمربندهای طرح دار

یکی دیگر از آنتی ترندهای امسال، کمربندهای طرح دار می باشد. به سگک کمربندتان نگاه کنید، اگر طرح های عجیب و غریب مانند سر حیوانات یا تزیین شده با جواهرات و … دارد، دور آنها را خط بکشید. امروزه هر چه کمربند شما ساده تر باشد، زیباتر است.

رنگ جوراب 

شاید فکر کنید که جوراب زیر شلوار است و دیده نمی شود اما به فکر وقت هایی که می نشینید یا خم می شوید هم باشید. اگر رنگ جوراب شما با رنگ کفش تان تضاد داشته باشد، چشم ها را به خود جلب کرده و توی ذوق می زند.

گردنبند

اگر شما هم جزو آقایانی هستید که عاشق اکسسوری هستند، باید بگوییم که این روزها دیگر گردنبند برای آقایان هیچ جذابیتی ندارد و به جای آن می توانید از دستبندهای چرم استفاده کنید که در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :