پردیس بختیاری در
0

قوانین زیبایی که بانوان سلطنتی باید رعایت کنند

قوانین زیبایی که بانوان سلطنتی باید رعایت کنند

دنیای سلطنتی برای خیلی های دنیایی مجلل، پر از جواهرات، لباس های لاکچری، تاج های مروارید و قصرهای رویایی است اما همه چیز به زیبایی آنچه که از دور دیده می شود، نمی باشد. اعضای خانواده سلطنتی مجبور به پیروی از قوانینی هستند که شاید برای شما قابل قبول نباشد. این قوانین به خصوص زمانی که بحث زیبایی و آرایش بانوان سلطنتی می شود، اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر دوست دارید که با قوانین زیبایی که برای بانوان سلطنتی وضع شده آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ناخن ها باید کوتاه و تمیز باشند

وقتی صحبت از زیبایی می شود، اولین چیزی که به ذهن مان می رسد آرایش صورت و مو است، در حالی که زیبایی ناخن نیز به همان اندازه اهمیت دارد. بانوان سلطنتی به زیبایی و تمیزی ناخن هایشان اهمیت زیادی می دهند و حتی برای آن قوانین خاصی نیز دارند. آیا تا به حال دیده اید که مگان مارکل یا کیت میدلتون ناخن هایی بلند یا لاک هایی به رنگ های جیغ داشته باشند؟ هیچ فردی در خانواده سلطنتی حق بلند کردن ناخن یا زدن لاک های رنگی را ندارد. تنها لاکی که آنها می توانند به دست هایشان بزنند، رنگ های طبیعی مانند گلبهی کمرنگ یا لاک بیرنگ است. آنها معتقدند که شخصیت آدمها را می توان از روی ناخن ها تشخیص داد، از این رو سعی می کنند که ناخن هایی ساده و در عین حال زیبا داشته باشند.

از رنگ موهای طبیعی باید استفاده کنند

شما هیچوقت بانوان سلطنتی را با موهایی به رنگ روشن یا مش شده ندیده اید. این که آنها موهایی به رنگ طبیعی داشته باشند، یک قانون است. البته نه تنها رنگ مو، بلکه ظاهر موهای آنها نیز باید مرتب و سشوار کشیده باشد، حتی اگر موهایشان را مدلی دم اسبی یا شنیون ببندند.

شنیون شلوغ ممنوع است

اگر چه شنیون مو برای بانوان سلطنتی ممنوع نیست اما آنها در انتخاب مدلی که برای شنیون انتخاب می کنند، محدودیت دارند. در حقیقت آنها نمی توانند مدل شنیون شلوغ را برای موهایشان انتخاب کنند، بلکه شنیون آنها باید تمییز و مرتب باشد.

آرایش چشم باید ساده باشد

بانوان سلطنتی نه تنها برای ناخن و مدل مو، بلکه برای آرایش صورت هم محدودیت هایی دارند. اگر چه آرایش چشم تاثیر زیادی روی جذاب تر شدن چهره دارد اما بانوان سلطنتی باید تا حد ممکن چشم هایشان را ساده آرایش کنند. از این رو آنها از آرایش اسموکی چشم یا استفاده از سایه های رنگی مانند آبی، سبز یا صورتی، محرومند. اگر به عکس های عروسی کیت میدلتون نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آرایش چشم کیت بسیار ساده و تنها به یک خط چشم خلاصه شده است.

رنگ رژ لب باید طبیعی باشد

اگر چه ملکه الیزابت دوم آرایش ساده، مات و طبیعی را دوست دارد اما نمی توان علاقه او به زدن رژ لب را نادیده گرفت. در واقع تنها خود اوست که اجازه زدن هر رنگ رژ لبی را دارد و این در حالی است که بانوان دیگر سلطنتی تنها مجاز به زدن رژ لب هایی با رنگ های طبیعی هستند.

در آرایش کل صورت نباید افراط کرد

ما هیچوقت بانوان سلطنتی را بدون آرایش ندیدیم اما این بدین معنی نیست که آنها هر چقدر که دلشان خواست می توانند آرایش کنند. قانونی برای آرایش کل صورت آنها وجود دارد که می گوید: «آرایش صورت باید کم و ساده باشد.»

طبق گزارشات مجله هارپرز بازار، بانوان سلطنتی از کرم پودر استفاده نمی کنند زیرا می خواهند چهره ای طبیعی داشته باشند. البته مگان مارکل این قانون را در سال ۲۰۱۷ و در مراسم کریسمس زیر پا گذاشت. البته کرم پودر او زیاد نبود و توی ذوق نمی زد، از این رو برایش خیلی دردسرساز نشد.

نباید در ملا عام آرایش شان را تمدید کنند

از آنجا که قوانین سرسختی برای شیوه آرایش بانوان سلطنتی وجود دارد، طبیعی است که در مورد تمدید آرایش آنها در ملا عام هم قوانینی وضع شود. آیا صحنه جالبی ست که شما کیت میدلتن یا مگان مارکل را در بیرون از منزل یا ماشین، در حال آرایش ببینید؟ اما با این قانون کمی شرایط آنها سخت می شود زیرا بانوان سلطنتی باید همیشه مرتب و زیبا به چشم آیند، به خصوص در مراسمی که ساعت ها به طول می انجامد، از این رو باید به گونه ای آرایششان را تثبیت کنند که تا آخر شب پاک نشود.

استفاده از اسپری مو برای آنها واجب است

از آنجا که بانوان سلطنتی ساعت های زیادی را در بیرون از منزل و مراسم مختلف حضور دارند، باید مدل موهایشان به گونه ای باشد که تا آخرین لحظه بهم نریزد. بنابراین آنها مجبورند که از اسپری های تثبیت کننده مو استفاده کنند. خوبی این اسپری ها آن است که نه تنها حالت موهایشان را حفظ می کند، بلکه تاج یا دیگر اکسسوری های موی آنها را نیز روی سرشان ثابت نگه می دارد.

در مواقع لازم باید از کلاه توری استفاده کنند

یکی از اکسسوری هایی که به مراتب مورد استفاده بانوان سلطنتی قرار می گیرد، کلاه های توری است. کیت میدلتون یکی از طرفداران این مدل کلاه است، از این رو که خیلی راحت موها را جمع می کند و برای ساعت ها مرتب نگه می دارد. اگر چه کلاه های توری از مد افتاده و دیگر در میان زنان طرفداری ندارد، اما بانوان سلطنتی هنوز هم از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال زمان هایی که آنها می خواهند به فعالیت هایی چون اسب سواری بپردازند، از این کلاه ها برای این که مدل موهایشان بهم نریزد، کمک می گیرند.

باید مدل موهایشان را تغییر دهند

اگر چه بانوان سلطنتی مجبورند که قوانین زیبایی زیادی را دنبال کنند اما این بدین معنی نیست که آنها دست شان در ایجاد خلاقیت بسته است. اتفاقا برعکس، آنها می توانند هر مدل مویی که دوست دارند را انتخاب کنند. در واقع این یک قانون است که آنها نباید همیشه با یک مدل مو دیده شوند. اگر به موهای بانوان سلطنتی نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آنها یک روز موهایشان باز حالت دار و روز دیگر صاف یا شنیون است. اگر چه آنها دست شان در انتخاب رنگ مو بسته است اما با مدل موهای مختلف می توانند در ظاهرشان تنوع ایجاد کنند.

مراقبت از پوست یک قانون است

اعضای خانواده سلطنتی باید به پوست بدنشان اهمیت دهند. مهم نیست که آنها چه شیوه ای را برای رسیدگی به پوست شان انتخاب می کنند، می خواهد نوشیدن آب فراوان باشد یا استفاده از کرم های مرطوب کننده، آنچه در نهایت باید داشته باشند، پوستی صاف، شفاف و درخشان است. مثلا کیت میدلتون قبل از عروسی اش از نیش زنبور عسل برای درخشندگی پوستش استفاده کرد، یا این که مگان مارکل روغن درخت چای را به هر کرم دیگری ترجیح می دهد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :