chadmin در
0

راهنمای انتخاب ست لباس زنانه برای استفاده روزمره

راهنمای انتخاب ست لباس زنانه برای استفاده روزمره

همیشه ست کردن لباس‌ها علاوه بر زیبا کردن استایل، حس و حال خوبی در فرد ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید یک ست لباس روزمره مناسب برای خود انتخاب کنید با چی بپوشم همراه شوید تا درباره نکات لازم انتخاب یک ست لباس روزمره مناسب و آراسته اطلاعات لازم بدست آورید.

انتخاب مانتو مناسب روزمره

یکی از پوشش‌های روزمره خانم‌های ایرانی مانتو است. برای انتخاب مانتو روزمره و مناسب باید به نکات مختلفی توجه داشت. اولین نکته هنگام خرید مانتو توجه به فرم بدنتان است. حتما هنگام پرو مانتو مطمئن شوید که بیش از اندازه تنگ یا گشاد نباشد تا اندام شما را زیبا نشان دهد. بعد از انتخاب سایز مناسب نوبت به انتخاب رنگ است. انتخاب رنگ مانتو که شما به صورت روزمره استفاده می‌کنید بسیار مهم است. امروزه انواع مانتو طرح‌دار، گل‌دار، سنتی و … در بازار وجود دارد که می‌توانید به راحتی آن را با دیگر وسایل خود ست کنید و یک ست لباس روزمره بسیار شیک برای خود ایجاد کنید.

ست لباس روزمره

انتخاب شال یا روسری روزمره

یکی دیگر از پوشش‌های روزمره خانم‌های ایرانی استفاده از شال و روسری است که ست کردن آن با مانتو بسیار مهم است. معمولا برای ست لباس روزمره از سال و روسری پر زرق و برق و مجلسی استفاده نمی‌شود به جای آن می‌توان از انواع شال یا روسری که از نظر رنگی نزدیک به رنگ مانتو است و با آن به خوبی ست می‌شود استفاده می‌شود. برای روزهای سرد می‌توانید از انواع شال و روسری پشمی و ضخیم با رنگ‌های گرم و برای روزهای تابستان می‌توانید از شال و روسری نخی با رنگ‌های سرد استفاده کنید. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید شال و روسری باید به آن توجه کنید، تناسب رنگ آن با پوست صورت است. همچنین اگر مانتو شما ساده است بهتر است به سراغ شال و روسری طرح‌دار بروید.

ست لباس روزمره

انتخاب شلوار روزمره

تناسب میان فرم پا و انتخاب شلواری که برای روزمره می‌خواهید استفاده کنید بسیار مهم است. به طور کلی افرادی که پاهای بسیار لاغر و استخوانی دارند بهتر است برای داشتنن یک استایل خوب از شلوارهای جذب تیره استفاده نکنند زیرا رنگ تیره و شلوار جذب اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد. یکی دیگر از نکات خرید شلوار برای داشتن یک ست لباس روزمره مناسب تناسب بین شلوار و مانتو و شال است. به طور مثال اگر مانتو شما بسیار رسمی و اداری است پوشیدن شلوار جین قطعا مناسب نیست بلکه باید برای ست کردن مانتو اداری و رسمی خود از شلوار پارچه‌ای یا کتان استفاده کنید اما اگر سبک اسپرت را دنبال می‌کنید می‌توانید یک شلوار جین با رنگ متناسب با مانتو و شال خود انتخاب کنید.

ست لباس روزمره

انتخاب کیف و کفش روزمره

اگر به دنبال یک استایل بسیار شیک روزمره برای خود هستید باید سعی کنید تمام پوشش خود را از مانتو گرفته تا کیف و کفش و حتی اکسسوری که استفاده می‌کنید هماهنگ کنید و تمام لباس‌هایتان از نظر سبک و رنگ با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. کیف و کفش نیز یکی از مهم‌ترین وسایلی است که زیبایی پوشش شما را دوچندان می‌کند. اگر شما از کفش اسپرت استفاده می‌کنید حتما باید کیف اسپرت نیز انتخاب کنید که همرنگ کفش شما است و با رنگ لباستان متناسب است این گونه سبک پوششی یک ست لباس روزمره بسیار شیک برای خانم‌ها است. پس به خاطر داشته باشید رنگ، سایز و مدل کفش خود را با کیف خود ست کنید تا یک هارمونی فوق‌العاده در استایل شما دیده شود.

ست لباس روزمره

انتخاب اکسسوری روزمره

اکسسوری یکی از جزئی‌ترین وسایل پوشش است که شاید در نگاه اول به چشم نیاید اما به نوبه خود می‌تواند آراستگی و شیک پوشی یک خانم را تکمیل کند. انتخاب اکسسوری متناسب با سبک پوششی بسیار مهم است. به طور مثال اگر سبک لباس روزمره شما سنتی است بهتر است از ساعت و انواع اکسسوری‌های سنتی استفاده کنید تا با یکدیگر ست شوند و یا برای تیپ اسپرت خودتان می‌توانید از انواع اکسسوری اسپرت که با سبک لباس‌تان همخوانی دارد استفاده کنید. اکسسوری‌هایی که سایز بزرگی دارند و یا رنگ خیلی قابل توجهی دارند می‌توانند اندام شما را بیشتر نمایان سازند و جلوه زیادی به استایل شما می‌دهند.

ست لباس روزمره

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :