شایسته عسگریان در
0

جذاب‌ترین فشن‌بلاگرهای بالای ۵۰سال

بلاگ‌نویسی، این روزها به یکی از مهمترین و ترندترین شغل‌های دنیا تبدیل شده که حوزه‌های بسیار متفاوتی نیز دارد، اما از زمانی که سر و کله اینستاگرام پیدا شده، تعداد بلاگرها به‌قدری بالا رفته که دیگر قابل شمارش نیست. یکی از این حوزه‌ها که علاقمندان زیادی دارد، حوزه محبوب و پرطرفدار فشن است. اگر یکی از این روزها همکلاسی یا همکار سابقتان را دیدید و از او پرسیدید که به چه کاری مشغول است، اگر گفت فشت‌بلاگر هستم، تعجب نکنید.

به لطف اینستاگرام، اگر کسی کمی ذوق و سلیقه داشته باشد، به حوزه فشن علاقه داشته باشد، کمی پول خرج کند و خوب بداند که با کجا و چطور همکاری کند و تبلیغات انجام دهد، تبدیل به یک فشن‌بلاگر در اینستاگرام می‌شود.

این را هم یادتان باشد که این حرفه، سن‌وسال نمی‌شناسد. دروغ نیست اگر بگوییم، گذشت دورانی که خانم‌ها با بالا رفتن سن، دیگر دور خوش‌پوشی و خوش‌استایلی و لباس‌های رنگی را خط می‌کشیدند که البته اتفاق خوبی است.

امروز قصد داریم تا تعدادی از فشن‌‌بلاگرهای بالای ۵۰سال را که از شغل‌های مرتبط یا غیرمرتبط دیگر وارد این حوزه شده‌اند و در کار خود نیز بسیار موفق بوده‌اند، به شما معرفی کنیم.

یا ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

آقایان مسن چطور جذابیت خود را حفظ کنید

مدل موهایی که شما را جوان‏‎تر نشان می‎دهد

چگونه لباس بپوشیم که جوانتر به‌نظر برسیم؟ راهنمای استایل برای خانم‌های ۳۵سال به بالا

معرفی و خرید بهترین کرم ضد چروک و جوان کننده پوست + راهکارهایی برای جوانسازی

رنیا جازدزیک

رنیا جازدزیک، این بانوی اهل لهستان را که اکنون در نیوکاسل انگلستان زندگی می‌کند، می‌توانید در هفته‌های فشن خیابانی پیدا کنید. او عاشق استایل‌های شسته رفته و مرتب است. او شخصی جسور است که با پوشیدن لباس‌های نئون، طرح‌های چاپی خاص و… قصد دارد نشان بدهد که سن، تنها یک عدد است.

 

لین اسلیتر

لین اسلیتر، استاد خدمات اجتماعی در دانشگاه فوردهام است و کار خود را درزمینه فشن از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. لین، استایل مدرنی دارد و عاشق رژلب قرمز و عینک آفتابیست. او هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند.

لیندا رودین

لیندا رودین، قبلا در زمینه زیبایی، یک کارآفرین بوده و اکنون نیز استایلیست است و در زمینه فشن و مد برای افراد مسن فعالیت می‌کند. استایل او بیشتر کلاسیک وپرپی است و شلوار جین و کفش‌های باله می‌پوشد، اما گاهی آن را با استایل دخترانه ترکیب می‌کند و از کت‌های جذاب، استایل تمام جیت و شلوار گشاد راسته استفاده می‌کند.

آرلیندا مکینتاش

آرلیندا مکینتاش، خط تولید فشن خود را دارد. این خط تولید، بدون ضایعات است. آرلیندا استایل ماکسیمال را می‌پسندد؛ به‌همین دلیل از لباس‌های پرزرق‌وبرق و رنگی، دامن‌های بلند، استایل‌های لایه‌لایه و… استفاده می‌کند.

 

سوفی فونتانل

سوفی فونتانل، ژورنالیست حوزه فشن و همینطور منتقد این حوزه است و برای انتشارات پاریزیان کار می‌کند. او عاشق استایل وینتیج (یا به‌عبارتی قدیمی) است و دوست دارد که رنگ‌ها را با روش‌های غیرمعمول باهم ترکیب کند؛ لباس‌های اورسایز را به‌صورت لایه‌لایه بپوشد؛ اسنیکرزهای بزرگ پا کند و درکل استایل کژوآل را نیز درکنار وینتیج می‌پسندد.

یاسمین فورمی

یاسمین فورمی، مددکار اهل آفریقای جنوبی است که به‌عنوان اینفلوئنسر و فشن‌بلاگر وارد عرصه مد شده و خط تولید لباسی نیز با نام «سی‌سی» راه‌اندازی کرده است. شعار او این است: «هیچوقت در بند سنت نباش». او عاشق طرح‌ها و دوخت‌های خاص و کفش‌های کت‌وکلفت است. او لباس‌ها را به‌گونه‌ای که انتظار ندارید، ترکیب می‌کند؛ مثلا یک تیشرت با طرح گرافیکی، یک دامن با طرح هنری و کتانی‌های بزرگ نایکی.

مون لین

مون لین ۹۲ساله، اهل تایوان است و یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین‌های فشن‌های خیابانی. او عاشف تیشرت‌های گرافیکی، پافر، اکسسوری‌های بزرگ و اسنیکرز است. استایل او ترکیبی از استایل اسپرت و آیتم‌های مد روز است. برندهای معروف زیادی، تبلیغات خود را به او سپرده‌اند؛ ازجمله سوپریم، نایکی و آدیداس.

سارا جین آدامز

سارا جین آدامز، یک جواهرساز است که سال‌های بسیاری از عمر خود را صرف گشتن در بازارهای سرتاسر دنیا و جمع‌آوری آیتم‌های آنتیک کرده است. سارا هیچگاه از پوشیدن رنگ‌های جیغ، لباس‌های استایل بوهمین و لباس‌هایی با طرح‌های خاص و عجیب خجالت نمی‌کشد. استایل او را می‌توان هیپی-شیک دانست. او بیشتر لباس‌های خود را از دست‌دوم‌فروشی‌ها می‌خرد و جواهراتش را از سرتاسر دنیا جمع کرده است.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :