chadmin در
0

برندهای محبوب کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

برندهای محبوب کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

کیف دستی یکی از اکسسوری‌های بسیار ضروری برای هر خانمی است که می‌تواند استایل شما را بسیار متفاوت و زیبا نشان دهد. به دست داشتن یک کیف دستی زیبا می‌تواند ظاهر شما را دگرگون کند. امروزه بسیاری از خانم‌‌ها از روی مدل پوشش افراد مشهور الگوبرداری می‌کنند از این رو تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله شما را با برند کیف دستی ستاره‌های مشهور آشنا کنیم.

دولچه اند گابانا برند کیف دستی جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون خواننده و ستاره هالیوودی آمریکا جز دسته خانم‌هایی است که پوشش کلاسیک آن بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند. این ستاره هالیوودی از بندهای بسیار زیادی استفاده می‌کند اما برند محبوب کیف دستی او دولچه و گابانا است که تنها به رنگ مشکی موجود است. کیف دستی دولچه گابانا از جنس چرم بسیار مرغوب است و ظاهر کلاسیک و بسیار زیبایی دارد.

شنل برند کیف دستی جنیفر آنیستون

جنیفر آنیسون یکی از ستاره‌های هالیوودی است که سبک و استایل بسیار ساده‌ای را برای خود انتخاب می‌کند، از کیف دستی شنل استفاده می‌کند. کیف دستی شنل او که سایز نسبتا کوچک و طراحی بسیار ظریفی دارد که معمولا با کمربند چنل خود آن را ست می‌کند ظاهر ساده او را بسیار زیبا جلوه می‌دهد.

شنل برند کیف دستی جنیفر آنیستون

هرمس برند کیف دستی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یکی از مشهورترین ستاره‌های هالیوودی است که کمتری کسی است با او آشنا نباشد. جالب است بدانید که کیم کارداشیان یکی از گران قیمت‌ترین کیف دستی‌های جهان را دارد. کانیه وست در روز تولد کیم کارداشیان کیف دستی از بند هرمس که یکی از نقاشان معروف به نام جرج کوندو بر روی آن نقاشی کرده بود را به او هدیه داد. ارزش این کیف دستی حدود ۶۰۰۰ دلار است.

کریستین لوبوتین برند کیف دستی جنیفر لوپز

تقریبا تمام افراد با تیپ و استایل خوب جنیفر لوپز آشنا هستند و آن را دنبال می‌کنند. یکی از برندهای محبوب جنیفر لوپز برای کیف دستی کریستین لوبوتین است. او کیف دستی خود را در تمام مراسم‌های مختلف و حتی مسافرت به همراه دارد. کیف دستی او ظاهری ترکیبی از سبک اسپرت و کلاسیک را دارد که در تمام موقعیت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. از میان رنگ بندی این کیف دستی جنیفر لوپز رنگ مشکی این کیف دستی با کناره‌های قرمز را انتخاب کرده است که ظاهری بسیار جذاب دارد.

کریستین لوبوتین برند کیف دستی جنیفر لوپز

ورساچه برند کیف دستی جی جی حدید

جی جی حدید یکی از ستاره‌های خوشتیپ هالیوودی است که به جرات می‌توان گفت عاشق کیف دستی ورساچه خودش است البته او جز کمپین تبلیغاتی این برند نیز هست. کیف دستی او یک کیف چرم مشکی است که طراحی ظاهر آن برای هر خانمی که مدت زمان طولانی از روز را در بیرون از خانه می‌گذراند بسیار مناسب است.

ورساچه برند کیف دستی جی جی حدید

دیور برند کیف دستی ریحانا

ریحانا یکی از ستاره‌های هالیوودی بسیار خوشتیپ است که بسیاری از خانم‌های جوان طرفدار او هستند. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید برند دیور یکی از بندهای مورد علاقه ریحانا است. کیف دستی ریحانا که بیشتر مواقع آن را به همراه خود دارد یک کیف دستی مستطیل شکل با طراحی منحصر به فردی از برند دیور است که ارزش قیمتی بسیار بالایی دارد.

کلویی برند کیف دستی بلیک لایولی

یکی از خوشتیپ‌ترین یا بهتر بگوییم خوش لباس‌ترین ستاره‌های هالیوودی بلیک لایولی است. او یکی از طرفداران پر و پا قرص کیف‌های دستی است. بلیک معمولا برندی که برای کیف دستی خود انتخاب می‌کند، برند کلویی است. سبک کیف دستی‌های این بند کلاسیک و بسیار ظریف است و شما می‌توانید آن را با هر نوع  لباسی ست کنید.

کلویی برند کیف دستی بلیک لایولی

ژیوانشی برند کیف دستی کندال جنر

اگر با مدل و ستاره هالیوودی، کندال جنر آشنا باشید قطعا می‌دانید که تیپ ظاهری او همیشه مورد توجه بسیاری از خانم‌های جوان است. بیشتر مواقع کندال جنر برای انتخاب کیف دستی از بند ژیوانشی استفاده می‌کند. کیف دستی ژیوانشی یک کیف دستی نسبتا بزرگ است که می‌توان به صورت یک چمدان حتی از آن استفاده کرد.

ژیوانشی برند کیف دستی کندال جنر

والنتینو برند کیف دستی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از معروف‌ترین و زیباترین هنرپیشه‌های آمریکایی است که خانم‌های بسیاری طرفدار سبک استایل و پوشش او هستند. برند محبوب کیف دستی این بازیگر والنتینو است. این کیف دستی سایز نسبتا بزرگی دارد که با طراحی‌های بسیار ظریف و زنانه‌ای به صورت حاشیه‌هایی کار شده دور کیف تزیین شده است. آنجلینا جولی رنگ سفید را برای کیف دستی محبوب خود انتخاب کرده است که نشانه سبک کلاسیک و بسیار زیبای او است.

پرادا برند کیف دستی تیلور سوئیفت

یکی از کیف دستی‌های محبوب تیلورسوئیفت که بیشتر مواقع از آن استفاده می‌کند و حتی آن را به باشگاه هم می‌برد کیف دستی پرادا است. در نگاه اول طراحی ظاهری این کیف دستی بسیار ساده است و تنها با برند پرادا تزیین شده است اما ارزش قیمتی این کیف ساده مانند بسیاری از کیف دستی‌های لوکس دیگر نیز بالا است.

پرادا برند کیف دستی تیلور سوئیفت



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :