پردیس بختیاری در
0

انتخاب مدل موی مردانه بر اساس فرم صورت

انتخاب مدل موی مردانه بر اساس فرم صورت

هیچ چیز بدتر از آن نیست که موهایتان را به یک مدل جدید کوتاه کنید و بعد متوجه شوید که به شما نمی آید. مدل های متنوعی از مدل مو برای آقایان وجود دارد اما این بدین معنی نیست که شما می توانید تمام آنها را امتحان کنید. در واقع شما باید با توجه به فرم صورت تان مدل مویی که برای شما مناسب است را بیابید. اگر می خواهید بدانید که چه مدل مویی با فرم صورت شما هماهنگی دارد، با چی بپوشم همراه باشید.

صورت بیضی

فرم بیضی یکی از فرم های جذاب صورت برای خانم هاست اما متاسفانه گزینه خوبی برای آقایان نمی باشد. اما اگر شما جزو آن دسته از آقایانی هستید که صورت بیضی شکلی دارید، از این جهت شانس با شماست که می توانید مدل موهای زیادی را امتحان کنید. از آنجا که صورت شما تناسب دارد، هم مدل موهای بلند و هم کوتاه به شما می آید. علاوه بر مدل مو، گزینه های زیادی برای عینک آفتابی نیز دارید. فقط یادتان باشد از مدل های شلوغ مو خودداری کنید زیرا صورت شما را بیضی تر نشان می دهد.

صورت مربعی

فرم مربعی شکل صورت، یکی از فرم های محبوب در میان آقایان است، از این رو که نشانه قدرت و مردانگی می باشد. اگر شما استخوان فک تان برآمده و بولد است، بدانید که صورتی مربعی شکلی دارید. از آنجا که صورت شما زاویه دار است، بهتر است مدل موهای کوتاه و مرتب را امتحان کنید. علاوه بر آن، لبه های موهایتان را گرد بزنید تا در کنار زاویه های صورت تان تعادل برقرار شود. مویی با قد متوسط و شلوغ از مدل موهایی است که باید از آن خودداری کنید.

صورت بیضی کشیده

این فرم صورت شبیه به فرم بیضی است با این تفاوت که طول بیشتری دارد. برای این مدل صورت، اگر بالای موهایتان را کمی بلند کردید، نباید دور سرتان را کوتاه کنید زیرا این مدل بر کشیدگی صورت تان می افزاید. بنابراین یا بالای موهایتان را کوتاه کنید با به اطراف موهای سرتان اجازه دهید تا کمی بلند شوند. در این صورت تعادل در چهره شما برقرار می شود.

صورت گرد

اگر صورت گردی دارید، قبل از انتخاب مدل مو، باید بدانید که روی چه قسمتی از صورت تان می خواهید تمرکز کنید یا این که قصد پنهان کردن کدام بخش را دارید. مشکل صورت گرد آن است که هیچ زاویه ای ندارد، از این رو بهتر است که شما خودتان به آن فرم و کمی حجم دهید. تا جای ممکن از مدل های شلوغ و بهم ریخته دوری کنید زیرا گردی صورت شما را تشدید می کند. از مدل موی بلند نیز به این علت که هیچ تناسبی با فرم صورت تان ندارد، خودداری کنید.

صورت الماسی

آقایانی که صورت الماسی شکلی دارند، استخوان گونه شان برجسته است، در حالی که پیشانی و چانه های کوچکتری دارند. واقعیت این است مدل مویی که به چنین فرم صورتی بیاید، کمی سخت است. از این رو که شما باید مدل مویی داشته باشید که هم پیشانی شما را پهن تر نشان دهد و هم تعادل را در صورت تان ایجاد کند. بهترین مدل مو برای شما مدل موی بلند و شلوغ یا لایه ای است. موهای بغل سرتان را بلند کنید تا گوش هایتان را بپوشاند. اگر هم موهای صافی دارید، کمی به آن حالت دهید تا تعادل در صورت تان ایجاد شود.

صورت قلبی

صورت قلبی شبیه صورت الماسی شکل است، با این تفاوت که پیشانی پهن تری دارد. از آنجا که مدل موی کوتاه تاکید را بر بالای سر می برد، بهتر است که آن را انتخاب نکنید و به جای آن به دنبال مدل موی بلند باشید. کمی ریش هم می تواند چشم ها را به سمت پایین صورت بکشاند و تناسب را در آن ایجاد کند. اگر هم نمی توانید از مدل موی کوتاه دست بکشید، بهتر است که مدل موی مربعی شکل را انتخاب کنید.

صورت مستطیلی

صورت مستطیلی برخلاف صورت قلبی شکل است. آقایانی که این فرم صورت را دارند، پیشانی شان کوچک و چانه شان بزرگ است. متاسفانه گزینه های زیادی برای این فرم صورت نیست. در واقع شما باید با لایه ای زدن موهایتان، به آن حجم دهید تا پیشانی تان بزرگ تر نشان داده شود. اگر موهای بلندی دارید، از لایه ای زدن خودداری کنید زیرا توجهات را به سمت پایین صورت و فک تان می کشاند.

 

 

 

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :