chadmin در
0

اصول ست کردن لباس با رنگ آبی برای خانم‎ها

اصول ست کردن لباس با رنگ آبی برای خانم‎ها

آبی یکی از رنگ‌های بسیار آرامبخش و خنک است که طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده لباس‌های آبی برای روزهای گرم مانند تابستان گزینه بسیار مناسبی است. پس اگر دوست دارید یک ست لباس آبی زیبا برای استایل خود ایجاد کنید، با چی بپوشم همراه شوید.

چگونه لباس آبی بپوشیم؟

آبی جز دسته رنگ‌های سرد است و آرامش بسیار زیادی دارد. فرقی ندارد برای یک مراسم خاص و مجلسی می‌خواهید آماده شوید یا می‌خواهید یک استایل روزمره برای خود ایجاد کنید، رنگ آبی می‌تواند به عنوان یک رنگ کلاسیک و اسپرت مناسب باشد. این رنگ قابلیت ترکیب پذیری بسیار بالایی دارد از این رو شما می‌توانید برای ست لباس آبی خود از رنگ‌هایی مانند بنفش، سبز آبی، زرد، سبز، صورتی و … نیز استفاده کرد.

جین آبی

لباس‌های جین که امسال به عنوان یکی از ترندهای جهانی انتخاب شده است نمونه بسیار خوبی برای ایجاد ست لباس آبی است. استفاده از یک مانتو کتی جین برای یک استایل اسپرت یا خرید تیشرت و شومیز جین می‌تواند برای تابستان انتخاب مناسبی باشد. برای یک ست جین آبی شما می‌توانید از جزئیاتی مانند زیورآلات و اکسسوری‌هایی مانند کمربند یا عینک آفتابی نیز استفاده کنید.

جین آبی بپوشید

ست کت و شلوار آبی

این روزها دیگر کت و شلوار فقط مخصوص آقایان نیست بلکه تبدیل به یک ست لباس فرمال شده که خانم‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. برای داشتن یک ست لباس آبی هیجان انگیز می‌توانید یک کت آبی یقه بلیزری را با شلوار راسته آبی ست کنید. این ترکیب برای تابستان بسیار عالی است البته برای زمستان هم می‌توانید این ترکیب را با یک پالتو طرح پوست یا پلنگی ست کنید. فراموش نکنید که برای اضافه کردن رنگ بیشتر به استایلتان می‌توانید از شال یا کیف و کفش رنگی نیز استفاده کنید.

ست لباس آبی و چرم

اگر جز دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به چرم دارید ما یک ست بسیار زیبا به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید رنگ آبی را با چرم طبیعی که طیف رنگی بین کرم و بژ یا مشکی و قهوه‌ای دارد را ترکیب کنید و یک ست بسیار جذاب برای خود ایجاد کنید. حتی از این ترکیب می‌توانید برای مراسم‌های خاص نیز استفاده کنید مثلا یک پیراهن آبی زیبا را با یک جفت کفش چرم ترکیب کنید. برای استایل روزمره خود نیز می‌توانید در تابستان صندل‌های چرم را با جین ست کنید و در زمستان یک کت چرم عسلی رنگ را با یک بلوز بافتنی آبی آسمانی ترکیب کنید.

ست لباس آبی ملوانی

تا به حال به ست رنگ‌های ملوانی دقت کرده‌اید؟ استایل ملوانی سه رنگ سفید، آبی و قرمز دارد که معمولا با طرح‌های راه راه نیز ترکیب می‌شوند. شما می‌توانید برای خود یک استایل ملوانی ایجاد کنید، یک کیف و کلاه حصیری نیز انتخاب کنید و به سراغ تابستانی خنک شوید. علاوه بر این می‌توانید از پیراهن‌های ساحلی با طرح ملوانی نیز برای روهای گرم استفاده کنید.

ست لباس آبی و مرجانی

اگر طرفدار پر و پا قرص مد هستید و امسال به سراغ رنگ سال یعنی رنگ مرجانی رفتید، خبر خوبی برای شما داریم. اگر می‌خواهید لباس‌ها یا اکسسوری‌های مرجانی رنگ خود را با رنگ دیگری ست کنید، آبی بهترین گزینه برای شما است. استفاده از طیف‌های مختلف رنگ آبی و ترکیب آن با رنگ مرجانی فوق‌العاده به استایلتان جلوه می‌بخشد. به طور مثال شما می‌توانید یک استایل سرتاپا آبی را با یک جفت کفش یا یک کیف مرجانی ست کنید.

چند پیشنهاد ست لباس آبی برای شما

اگر طرفدار استایل اسپرت هستید پیشنهاد می‌دهیم  یک کت جین زیپ دار با شلوار جین و یک تیشرت طرح‌دار سفید ترکیب کنید و یک استایل بسیار شیک و زیبا برای خود ایجاد کنید. این ست لباس آبی را می‌توانید چه در تابستان و چه بهار و پاییز به کار ببرید.

چند پیشنهاد ست لباس آبی برای شما

ترکیب یک لباس طرح‌دار آبی با اکسسوری‌های آبی رنگ ظاهر شما را می‌تواند زیباتر جلوه دهد.

ست کت و شلوار آبی

برای داشتن یک ست لباس آبی زیبا و جذاب می‌تواند رنگ آبی را با رنگ‌های روشن ترکیب کنید.

ست کت و شلوار آبی

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :