پردیس بختیاری در
0

استایل داغ ستاره‌های هالیوود روی فرش قرمز

استایل داغ ستاره‌های هالیوود روی فرش قرمز

ستاره ها همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین ظاهر خود را روی فرش قرمز ارائه دهند زیرا می دانند که چشم های زیادی روی آنهاست و لباس هایی که به تن می کنند مورد نقد و انتقاد مردم و طراحان مد قرار خواهد گرفت. اگر دوست دارید با جدیدترین لباس هایی که ستاره ها در مراسم مختلف فرش قرمز به تن کرده اند آشنا شوید، در ادامه همراهمان باشید.

 

آنجلینا جولی در مراسم رد کارپت اکران فیلم «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» لباسی نقره ای از برند Ralph & Russo که با سنگ های سواروسکی تزیین شده بود، به تن کرد. طراح این لباس می گوید که ۵۰ ساعت برای تزیینات روی این لباس زمان گذاشته است.

کرا نایتلی لباسی سفید با آستین های پفی به تن کرده که کمی شبیه به لباس عروس است. او برای ایجاد تنوع در استایلش، کفش هایی طلایی پوشیده که با هر رنگ لباسی به زیبایی ست می شود.

کت و شلوارهای رنگی یکی از ترندهای پاییز امسال هستند که ال فانینگ نیز به آن علاقه نشان داده است. لباس قرمز رنگ همیشه برای خانم ها شیک و جذاب بوده است، به خصوص زمانی که با فرض قرمز ست می شود.

پریانکا چوپرا پیراهن گلگلی اش را با یک کمربند پهن مشکی ست کرده است. شما هم می توانید به کمک یک کمربند به پیراهن های گشادتان تنوع دهید و آنها را از حالت گشاد خارج کنید.

آلیسیا ویکاندر لباس مشکی از برند لویی ویتون را در اکران فیلم «Earthquake Bird» انتخاب کرده است. پیراهن مشکی جزو آن دسته از لباس هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و به هر فرم اندامی می آید. بنابراین هر وقت در ست کردن لیاس هایتان مشکل دارید، مشکی را انتخاب کنید.

جولیانا مور نیز ترند امسال که کت و شلواری رنگی است را دنبال کرده است. او در این لباس، زیبا، زنانه و جذاب به نظر می آید.

گوئینت پالترو پیراهنی گشاد و بلند با طرح گل را به همراه جواهراتی از برند بولگاری انتخاب کرده است. این مدل لباس متفاوت، راحت و کژوال است.

لباس شارلیز ترون از برند دیور می باشد. او استایلی کژوال به رنگ آبی و مشکی را که با کفش تخت نوک تیز بسیار هماهنگی دارد، برای پیش نمایش فیلم «The Addams Family» به دیگر استایل های رسمی ترجیح داده است.

ناتالی پورتمن پیراهنی گلدار به رنگ سفید و قرمز به تن دارد. او با کفش پاشنه بلند قرمزی که به پا کرده، بر ظرافت استایلش افزوده است. این مدل لباس بیشتر برای مراسم عصرانه پیشنهاد می شود.

امل کلونی لباس های ساده را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد. او این بار هم یک بلوز و دامن سبز رنگ را برای یک میهمانی عصرانه انتخاب کرده است. سبک مینیمالیست از سبک هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و همیشه جذاب به نظر می رسد.

ویکتوریا بکهام طرفدار رنگ مشکی در لباس پوشیدن است. او یک استایل سر تا پا مشکی را برای ۲۷۵ امین مراسم سالگرد ساتِبیز انتخاب کرد. لاک قرمز بهترین انتخابی بود که او می توانست روی ناخن هایش بزند.

اوا لونگوریا لباسی با طرح حیوانی، که یکی از ترندهای پاییز امسال است، را با کیف و کفش صورتی ست کرده است. اگر می خواهید که توی چشم باشید، مانند اوا رنگ های جیغ را به استایل تان اضافه کنید.

استایل کلاسیک ناتالی پورتمن گیرا و جذاب است. رنگ مشکی و قرمز از ترکیب رنگ های کلاسیکی است که برای میهمانی های شبانه انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

الی گولدینگ کت و شلواری گلدار به تن کرده است. انتخاب لباس های گلدار کمی چالش برانگیز است، از این رو که اگر اندام چاقی داشته باشید و لباسی با گلهای درشت به تن کنید، چاق تر به نظر خواهید رسید. بنابراین افراد چاق بهتر است که پارچه ای با طرح های ریز گل را انتخاب کنند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :