پردیس بختیاری در
0

استایل جذاب تابستانی به سبک ستاره‌های هالیوود

استایل جذاب تابستانی به سبک ستاره‌های هالیوود

ستاره ها منبع الهام بسیاری از افراد در زمینه مد و فشن هستند. لباس هایی که آنها می پوشند، توجهات زیادی را به سمت خود جلب می کند و الگوی بسیاری از مردم می شود. اگر برای شما هم جالب است که استایل جذاب تابستانی ستاره ها را ببینید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

تابستان فصل رنگ های شاد و روشن است. جنیفر لوپز نیز برای یکی از مراسمی که در میامی برگزار می شد، این پیراهن زرد فسفری را انتخاب کرد.

ویکتوریا بکهام یکی از الگوهای دنیای مد و فشن است. او یک بلوز و شلوار دو تکه گلدار را برای محل کارش انتخاب کرده است.

کیت میدلتون این لباس را در سفر به هند به تن داشت. اگر چه لباس او آستین بلند است، اما پارچه ای که برای پیراهنش انتخاب کرده آنقدر سبک و نازک بوده که گرمای هوا را احساس نمی کند.

یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان، پوشیدن لباسی به رنگ سفید است. کارلی کلاوس نیز پیراهنی دکمه دار به رنگ سفید را با کیف و کفشی به همین رنگ، به تن کرده است.

جسیکا آلبا لباس های گشاد را به هر چیز دیگری در تابستان ترجیح می دهد. او پیراهنی آستین سه ربع را با شلواری گشاد به رنگ های خنثی و روشن، ست کرده است.

کایا گربر یک بلوز دکمه دار ساده و نازک را با دامنی گلدار ست کرده است. او این سبک لباس پوشیدن را از مد دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته است.

این استایل تابستانی اما استون نیمه رسمی است. از آنجا که بلوز او طرحدار است، او دامنی مشکی را با آن ست کرده که شلوغی بیش از حد ظاهرش توی ذوق نزند.

آیا خنک تر از لباسی که ریحانا به تن کرده، وجود دارد؟ او پیراهنی گشاد و بلند به تن کرده است. از آنجا که لباس او مدل بسیار ساده ای دارد، او طرح لباسش را شلوغ و رنگی انتخاب کرده تا جذاب و زیبا شود.

استایل سیاه و سفید سلما هایک نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او پیراهنی گدار و آستین سه ربع را به کفشی لژدار و عینکی از برند ایو سن لورن ست کرده است.

یکی دیگر از استایل های جذاب تابستانی، استایل کارلی کلاوس است. او پیراهن ساده سفیدش را با شلواری رنگی و طرح دار به تن کرده تا تعادل را در ظاهرش حفظ کند.

ریس ویترسپون یک پیراهن دکمه ای ساده به تن کرده، اما همان طرح چهارخانه، پیراهنش را از حالت سادگی در آورده است. این مدل پیراهن یکی از بهترین مدل ها برای میهمانی های کژوال یا غیر رسمی می باشد.

یارا شهیدی بلوز شلواری نیمه اسپورت از برند گوچی به تن دارد. جنس نازک و خنک پارچه، رنگ قرمز و طرح گلدار این لباس آن را تبدیل به یکی از گزینه های مناسب برای فصل تابستان کرده است.

مری الیزابت وینستد پیراهنی به سبکی قدیمی و با چهارخانه های ریز به تن کرده است. شاید اگر شما بودید هیچوقت کفش تان را به رنگی جز رنگ لباستان انتخاب نمی کردید اما مری جسارت به خرج داده و کفشی زرد رنگ را با پیراهنش پوشیده است.

 

 

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :