مصی روشن در
2,329

کت و شلوار را به سبک محبوب‌ترین کاراکترهای سریال‌های کره‌ای بپوشید

کت و شلوار را به سبک محبوب‌ترین کاراکترهای سریال‌های کره‌ای بپوشید

مهم نیست که چه رویداد و مراسمی باشد، کوچک باشد یا بزرگ. جمعیت کم باشد یا زیاد، وقتی لباس مناسب می‌پوشید اول از همه خودتان احساس دلپذیری دارید و در مرحله بعد در اطرافیانتان حس خوبی ایجاد می‌کند. این روزها که بازیگران کره‌ای حسابی روی خطِ مد هستند و طرفداران زیادی دارند؛ خوب است که برخی سرنخ‌های خوشتیپی با کت و شلوار را از آن‌ها یاد بگیریم. اما نه در زندگی معمولشان بلکه از تیپ‌هایی که در سریال‌ها داشته اند.

single_content ad banner

کت و شلوار کره‌ای

قابل پنهان کردن نیست که به هر حال استایل کت و شلوار برای افرادی است که می‌خواهند جلب توجه کنند، خودی نشان بدهند و البته شخصیت رسمی و جدی داشته باشند. این افراد به کارهای مهم و داشتن پست‌های با اهمیت بیشتر از بقیه توجه نشان می‌دهند. اما پوشیدن کت و شلوار نیز می‌تواند خلاف این موارد هم باشد و این در صورتی است که کت و شلوار مورد نظر را- چه خانم باشید و چه آقا- به روش درستی انتخاب و بپوشید.

سئو دال می، در «استارت آپ»

سئو دال می‌با اراده و با اعتماد به نفس زیاد در سریال پرطرفدار نتفلیکس بازی می‌کند، کتی که در این تصویر می‌بینید از برند avouavou است. برندی که از کشور کره جنوبی است.

کت و شلوار کره‌ای

حتما بخوانید...

این کت از بهترین مواد کرپ وارداتی از ایتالیا است و با دامن ست شده است. شاید شما نتوانید به این برند دسترسی داشته باشید اما نکته این است که پارچه کرپ می‌تواند به شما اجازه بدهد در این کت و شلوار در عین شیک و رسمی بودن، راحت و درخشان هم باشید.

کانگ ته مو در «پیشنهاد تجاری»

به نظر می‌رسد، چترهای زرد نه تنها به خاطر سریال آمریکایی How I Met Your Mother در یادها ماندگار شدند که با پخش سریال پرطرفدار Business Proposal هم دوباره روی بورس افتادند. حالا از چتر نگاهتان را به سمت کانگ بیاورید.

کت و شلوار کره‌ای

کت و شلوار بژ سایز بزرگی که به تن کرده و با پیراهن دکمه دار سفیدش نه تنها خوش تیپ، بلکه گیرا و جذاب هم شده است. رنگ بژ هم یکی از رنگهایی است که حسابی در پوشش غوغا می‌کند و البته رنگ قهوه‌ای شتری برای فصل زمستان هم غیر قابل چشم پوشی است.

بک یه جین در «بیست و پنج، بیست و یک»

یکی از صحنه‌های تلخ و شیرین «بیست و پنج، بیست و یک»؛ جایی است که بک ی جین در نهایت؛ مجری معتبر خبر می‌شود او در این صحنه با نا هی دو، عشق سابقش حرف می‌زند که ورزشکار ملی شمشیربازی است و در ضمن ازدواج هم کرده است!

او در این صحنه یک کت براق سرمه‌ای پوشیده و با کرواتی همرنگ و پیراهن دکمه دار یقه سفید ست کرده است. رنگ سرمه‌ای برای کت و شلوار کاملا یک رنگ اسپرت محسوب می‌شود و احساس صمیمیت را به وجود می‌آورد.

• لی مین هو در «پادشاه: پادشاه ابدی»

لی مین هو در فهرست جذابترین بازیگران کره‌ای است و طرفداران زیادی دارد. او در هر سریالی بازی کرده؛ بهترین لباس‌ها را پوشیده و یا بهتر است بگوییم به او پوشانده اند!

کت و شلوار کره‌ای

او در «پادشاه: پادشاه ابدی»، ستاره‌ای است با ست کرم رنگ و کرواتی با طرح ابر و بادی که در تم کت و شلوارش است و رنگ قهوه‌ای و طوسی هم دارد. استایل او نزدیک به منوکروم است و مدل کت که در قسمت کمر، تنگ‌تر می‌شود و در جیب دارد نه جیب واقعی باعث شده هم ویژگی‌های یک مرد رسمی را داشته باشد و هم خوشتیپی که اسیر قاب بسته کت و شلوار نیست.

لی مین هو البته خودش هم حسابی در کمد لباس های‌اش حسابی کت تک دارد، آن‌ها با رنگهایی که در هر کمدی پیدا نمی‌شود.

کیم می‌سو در «منشی کیم چشه؟»

کیم می‌سو می‌داند که چگونه با کت و شلوارهای یقه شمشیری با پارچه سنگین و آستر دار؛ ترکیبی از یک خانم لطیف را برای خودش بسازد.

کت و شلوار کره‌ای

این مدل کت و خصوصا این رنگ با شلوارهای لی بسیار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، البته اگر شلوار سفید ندارید!

ها یون کیونگ در «ما در حال جدا شدن هستیم»

ها یون کیونگ که نقش طراح یک برند بزرگ مد را با لباس های‌اش نمی‌تواند حسی را بسازد که به ما بگوید، استعداد ذانی و بی‌عیب و نقصی در این نقش دارد.

کت و شلوار کره‌ای

او که در کانون توجه در دنیای فیلم و بیرون آن دارد؛ کت و شلوارهایی را انتخاب می‌کند که کاربردی و سبک به نظر می‌رسند. رنگ خاکستری هم احساس سبکی را بیشتر القا می‌کند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :