سارا هنجنی در
0

ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی

ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی

انتخاب یک سبک مناسب برای لباس زنانه هیچگاه ثابت و یکسان نبوده است، اما برخی از سبک‌ها هستند که در طی سالیان دراز با صنعت مد و لباس همراه بود است، یکی از این سبک ها بوهمین است. ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی را در چی بپوشم بخوانید. 

۱- ست لباس زنانه برای خانم‌های ۲۰ ساله

اگر شما یک خانم جوان ۲۰ ساله هستید، بنابراین در انتخاب لباس زنانه می‌توانید کمی جسورتر باشید، انتخاب یک ست لباس کار سختی برای شما نخواهد بود.

۱- شلوارک جین: بله درست شنیدید، شلوارک جین. این لباس دهه‌هاست که مد روز است. اگر به یک مجلس زنانه دعوت شدید میتوانید با یک شلوارک جین یک ست لباس مناسب برای خود درست کنید.

۲- بلوز زنانه گشاد: پوشیدن یک بلوز زنانه با یقه و آستین‌های گشاد می‌تواند سبکی راحت از لباس پوشیدن را برای شما تداعی کند که مناسب گروه سنی شماست.

۳- صندل زنانه: انتخاب یک صندل گلادیاتوری برای روزهای گرم سال نیز یک انتخاب اجباری برای شماست که می‌تواند بسته به سلیقه شما تغییر کند.

ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی

۲- ست لباس زنانه برای خانم‌های ۳۰ ساله

درست است دیگر این سن را نمی‌توان با ده قبل زندگی خود مقایسه کنید، دیگر آن دختر جوان و پر شر و شور نیستید و به لباسی مناسب سن خود نیاز دارید.

۱- بلوز زنانه: اگر به دنبال یک بلوز زنانه مناسب هستید، انتخاب یک بلوز آستین حلقه‌ای می‌تواند زیر مانتو یا کت بلیزر شما مناسب باشد.

۲- شلوار جین: در سبک بوهمین پوشیدن لباس‌های گشاد یک اصل است اما شما می‌توانید با انتخاب یک شلوار جین تنگ در مقابل یک بلوز و یا مانتو گشاد این تضاد را بوجود بیاورید.

۳- صندل یا کفش مناسب: انتخاب صندل زنانه نیز به انتخاب شماست اما به یاد داشته باشید که باید با کیف دستی شما ست شود.

ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی

۳- ست لباس زنانه برای خانم‌های ۴۰ ساله

انتخاب لباس در دهه ۴۰ و ۵۰ زندگی کمی محدودتر می‌شود و این موضوع را خود شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید، بنابراین به فکر لباس زنانه مناسب خود باشید.

۱- پیراهن مجلسی: انتخاب یک لباس مجلسی برای مهمانی و دورهمی‌های دوستانه با طرح و رنگ روشن می‌تواند بخش مهمی از استایل شما را در بر بگیرد.

۲- کفش پاشنه بلند: برای تکمیل این مدل لباس زنانه بد نیست از یک کفش پاشنه بلند یا صندل استفاده کنید.

۳- انتخاب طرح و رنگ: برای ساختن استایل بوهو بد نیست که به ترکیب طرح و رنگ پارچه‌ها و اکسسوری بپردازید. کت جین و این پیراهن مجلسی در این ست همین کار را برای شما انجام می‌دهند.

ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی

۴- ست لباس زنانه برای هر گروه سنی

انتخاب ست لباس زنانه به سبک بوهمین فقط نیازمند ترکیب کردن طرح‌ها و رنگ‌ها است و قوانین ساده‌ای در اجرا دارد. فقط قبل از انتخاب ست لباس زنانه به سبک بوهمین فرم بدنی خود را به خوبی بشناسید و بر این اساس لباس خود را انتخاب کنید.

۱- لباس بلند: برای ساخت این سبک می‌توانید یک لباس ماکسی بلند بپوشید. انتخاب اینکه طرح و رنگ آن چه باشد به خود شما واگذار می‌کنیم.

۲- رنگ لباس: در این سبک نیاز به این ندارید که حتما رنگ‌های روشن و شاد بپوشید، می‌توانید با رنگ‌های خنثی هم یک ست لباس زنانه شیک بسازید.

۳- اکسسوری: انتخاب اکسسوری در این سبک بسیار مهم است. شال و روسری و یا گردنبند و دستبند و … به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

ست لباس زنانه به سبک بوهمین مناسب هر گروه سنی

مطالب مرتبط:

۱- ۵ ست شلوار لی مردانه تیره مخصوص مردان شیک پوش

۲- ۱۲ مدل عینک آفتابی زنانه برای تابستان امسال

۳- ۱۵ مدل کت زنانه جدید به انتخاب سردبیر چی بپوشم

۴- برای بله برون چی بپوشم ؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :