نیلوفر شهدوست در
92

این دختر کره‌ای با چهره معمولی و استایل‌های خاصش عزیز دل همه مردم دنیا شده!

این دختر کره‌ای با چهره معمولی و استایل‌های خاصش عزیز دل همه مردم دنیا شده!

کره‌ای‌ها خوش‌چهره‌اند و ویژگی‌های ظاهری جذابی دارند که باعث شده، نگاه تمام دنیا به آن‌ها خیره شود. مثلاً روتین‌های پوستی آن‌ها به شدت پرطرفدار شده است. تغذیه آن‌ها هم طرفداران زیادی دارد. همه کنجکاوند که ببینند، چه چیزی باعث می‌شود، کره‌ای‌ها پوست و موهای خوبی داشته باشند. این امتیاز بزرگ روی سن آن‌ها هم اثر می‌گذارد. بیشتر هنرپیشه‌های معروف فعلی کره‌ای، از ۳۰ سالگی عبور کرده‌اند، اما کماکان بسیار شبیه به تین‌ایجرهای کم‌سن و سال به نظر می‌رسند. نمونه‌ای از این چهره‌های مشهور، جونگ سو مین است. او که از ۳۵ سالگی عبور کرده، سن و سال زیادی ندارد، اما اینکه شبیه ۱۶ساله‌هاست کمی عجیب و جالب به نظر می‌رسد. در مورد این فرد خاص، مقوله استایلینگ هم روی پایین به نظررسیدن سنش اثر داشته است. در ادامه، استایل او را با هم بررسی می‌کنیم.

استایل جونگ سو مین

دامن‌ها و پیراهن‌های مینی

استایل جونگ سو مین

استفاده از مینی‌ژوپ‌ها و پیراهن‌های کوتاه باعث می‌شود که سن و سالتان کمتر به نظر برسد؛ البته نه هر مدلی از دامن و پیراهن. باید به سراغ مواردی بروید که طرحی ساده دارند و البته به مدل دامن هم دقت کنید. دامن‌های فون فقط در افراد لاغراندام می‌توانند چنین نمودی ایجاد کنند. اگر پاهایتان خیلی چاق یا درشت باشد، مدل فون نمی‌تواند شما را تین‌ایجر و کم‌سن و سال جلوه بدهد. جونگ سو مین از آن افرادی است که با پوشیدن دامن‌ها و پیراهن‌های کوتاه در مدل‌های مختلف، شبیه نوجوانان به نظر می‌رسد. او که اندامی موزون و متناسب دارد و کمی هم لاغر است، با چنین انتخاب‌هایی جذاب می‌شود و جوان‌تر جلوه می‌کند. البته جونگ سو مین سن و سالی ندارد و در سال‌های سی‌سالگی خود به سر می‌برد، ولی با این حال بسیار کوچک‌تر به نظر می‌رسد. در تصویر بالا، او را با پیراهن زیبایی به رنگ مشکی و با قدی کوتاه مشاهده می‌کنید که بسیار خوش‌دوخت است. مدل بالاتنه پیراهن هم ساده انتخاب شده و زیباست. اگر شما هم دوست دارید که از دامن‌های کوتاه استفاده کنید و کمی چاق هستید یا پاهای توپُری دارید، بهتر است که از جوراب و جوراب شلواری‌ کمک بگیرید. پوشیدن جوراب در چنین وضعیت‌هایی به شما کمک می‌کند که پاهای خوش‌تراش‌تری داشته باشید و شیک‌تر هم به نظر برسید. در مقابل، اگر پاهایتان کشیده است، لازم نیست که حتماً از جوراب استفاده کنید و دامن کوتاه بدون جوراب برایتان زیبا خواهد بود.

جسارت متفاوت بودن

استایل جونگ سو مین

اگر دوست دارید که کم‌سن‌تر به نظر برسید، باید حواستان به رعایت جسارت در استایلینگ باشد. جونگ سو مین هم یکی از افرادی است که با شجاعتی که برای متفاوت‌بودن به خرج می‌دهد، جوان‌تر و جسورتر به نظر می‌رسد. معمولاً جسارت در استایلینگ از ویژگی‌های نوجوانان است. آن‌ها در دنیای مخصوص به خود به سر می‌برند و دوست دارند که شجاع و خاص به نظر برسند. از همین رو، به سراغ استایل‌های عجیب و عناصر متفاوت و خاص در پوشش خود می‌روند. در تصویر بالا، این بازیگر کره‌ای را با صندل‌هایی می‌بینید که با جوراب ضخیم کوتاه پوشیده شده‌اند. چنین انتخابی باعث شده که او خاص جلوه کند و متفاوت باشد. در واقع، از همان الگوی استایلینگی پیش رفته که افراد کم‌سن‌تر پیش می‌روند. افراد بزرگسال معمولاً از قضاوت‌ها و نگاه دوربین‌ها بیشتر می‌هراسند و کمی محافظه‌کار می‌شوند. حتی اگر از این موضوعات هم واهمه‌ای نداشته باشند، انگار حوصله و تلاشی برای رقم‌زدن ظاهری متفاوت نمی‌کنند. جونگ سو مین معمولاً چنین ریسک‌هایی را می‌پذیرد و از نتایج آن که همان کم‌سن‌تر جلوه‌کردن است هم کاملاً لذت می‌برد. شاید این استایل کمی به هم‌ریخته جلوه کند، اما امضای شخصی این هنرپیشه را همراه خود دارد.

سادگی

استایل جونگ سو مین

سادگی هم از ویژگی‌های اصلی استایل جونگ سو مین است. همین موضوع هم باعث شده که جوان‌تر به نظر برسد. او زیبایی‌های طبیعی خود را بدون اغراق و آرایش غلیظ به نمایش می‌گذارد. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از انتخاب‌های زیبای او را مشاهده می‌کنید. پوشیدن شلواری واید با کفش‌هایی همرنگ و کرم، در کنار انتخاب شومیزی سفید، انتخاب‌های بدون نقصی بوده‌اند که در کمال سادگی، زیبایی‌های طبیعی جونگ سو مین را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند. این استایل نمره خیلی خوبی می‌گیرد. چون هم عناصرش به درستی انتخاب شده‌اند و هم کاملاً با اندام و استایل شخصی این هنرپیشه کره‌ای در هماهنگی هستند. نگاهی به تناسب میان کیف و کفش جونگ سو مین در این استایل هم نشان می‌دهد که او در خارج‌کردن تیپ خود از یکنواختی، بسیار خوش‌سلیقه است. مدل خاص کیفش باعث شده که چنین تیپی در نهایت سادگی، کماکان شیک و متفاوت هم به نظر برسد.

توجه به ترندها

استایل جونگ سو مین

جونگ سو مین ترندهای روز را هم دنبال می‌کند و در استایلش، رد پای جدیدترین ترندها دیده می‌شود. با این روند، او امروزی‌تر به نظر می‌رسد و شیک و جوان‌تر جلوه می‌کند. اگر شما هم دوست دارید که به عنوان فردی شیک‌پوش شناخته شوید، بهتر است که دست‌کم، عنصری از استایلتان را امروزی و همراستا با ترندهای مدوفشن انتخاب کنید. در سال‌های اخیر، کت و شلوارهایی با دوختی غیرکلاسیک و مدل‌هایی ساده‌تر بیشتر از همیشه ترند شده‌اند. جونگ سو مین هم از این‌ها در استایل خود استفاده می‌کند. در تصویر بالا هم او را با کت و شلواری می‌بینید که دوخت و مدلی کژوال دارد و بسیار مناسب اندامش است. اکسسوری‌هایی مانند کیف دوشی طرحدار و عینک دودی هم به زیباترشدن این تیپ و استایل کمک شایانی کرده است. در این استایل هم شاهد نوعی سادگی و در عین حال، خوش‌سلیقگی از جونگ سو مین هستیم. این سادگی و شیک‌بودن باعث شده که همیشه این بازیگر کره‌ای الگویی الهام‌بخش برای دیگران باشد.

در آخر

اگر از طرفداران سینما و دنیای سرگرمی کره‌ای‌ها باشید، حتماً جونگ سو مین را می‌شناسید. او از بازیگران خوش‌چهره و بامزه‌ای است که استایل‌های خوبی برای خود انتخاب می‌کند و هرچه که زمان می‌گذرد، باز هم گذر زمان روی صورت و اندامش به چشم نمی‌آید. اگر شما هم دوست دارید که مانند او خوش‌پوش باشید و البته تین‌ایجر باقی بمانید، نگاهی به درس‌های استایلش داشته باشید. سادگی، آراستگی، جسارت استفاده از برخی عناصر خاص و دنبال‌کردن ترندها از جمله اقداماتی است که می‌توانید پیش بگیرید. از استایل این هنرپیشه خوشتان می‌آید؟ به او از ۲۰ چه نمره‌ای می‌دهید؟ از کدام‌یک از ویژگی‌های تیپ او بیشتر خوشتان می‌آید؟

وب‌گردی
    

    دیدگاه شما

    

    ارسال دیدگاه

    نام :

    پست الکترونیکی :