نیلوفر شهدوست در
7,294

نگاهی به کمد لباس لاکچری عادل فردوسی‌پور؛ مردی که هم شرف دارد و هم استایل

نگاهی به کمد لباس لاکچری عادل فردوسی‌پور؛ مردی که هم شرف دارد و هم استایل

فردوسی‌پور از آن چهره‌های محبوبی است که تقریبا مخالفان اندکی دارد و کسانی که به او نقدهایی وارد می‌کنند هم باور دارند که کارش را خوب بلد است. رفتاری حرفه‌ای دارد و مجهز به جذابیت‌های لازم در دنیای رسانه است. او با هوشمندی می‌تواند نبض مخاطب را در دست بگیرد و مطابق میلش رفتار کند. البته محتوایی که ارائه می‌دهد، غنی است و ارزش طرفداری دارد. یکی از ویژگی‌های او خوش‌پوشی است. او در انتخاب لباس معمولاً متفاوت از مجریان دیگر عمل می‌کرد و این روزها که در فضایی مستقل‌تر مشغول به فعالیت است هم کماکان به استایلینگ توجه دارد. در ادامه، نگاهی به تیپ و استایل عادل خواهیم داشت و به شما می‌گوییم که ویژگی‌های شاخص او در این زمینه چیست.

نگاهی به استایل عادل فردوسی‌پور

توجه به تمام سبک‌ها

نگاهی به استایل عادل فردوسی‌پور

فردوسی‌پور را هم با تیپ‌های رسمی می‌بینیم و هم اسپرت. جالب این است که هردو سبک استایلینگ برای او مناسب است. در واقع، هم با پوشش‌های رسمی و کت‌وشلوار خوب دیده می‌شود و هم زمانی که به سراغ استایلی اسپرت می‌رود، او را موجه و مطلوب می‌بینیم. او به واسطه قد کشیده و بلند و تناسب اندامی که دارد، تقریباً در هر سبک و سیاقی از پوشش، خوب دیده می‌شود. برخلاف بسیاری از مجریان و چهره‌های معروف ایرانی که بعد از عبور از سال‌های اوج جوانی، وزن اضافه می‌کنند و به ظاهر خود نمی‌رسند، عادل همیشه متناسب مانده و به مقوله پوشش و لباس‌هایش هم توجه داشته است. چنین روندی برای کسی که در دنیای رسانه و تصویر حضور دارد، از واجب هم واجب‌تر است. قرارداشتن در چارچوبی از نظم ظاهری در واقع، نوعی احترام چهره‌های مشهوری مانند مجریان به خودشان و مخاطبان است. فردوسی‌پور در این زمینه خوب عمل می‌کند و نمره قبولی را بی‌دردسر دریافت می‌کند.

رعایت کدهای پوششی

نگاهی به استایل عادل فردوسی‌پور

عادل همیشه در موقعیت‌های رسمی از کت‌وشلوار استفاده می‌کند. این یعنی به کدهای پوششی واقف است و با احترام به مراسم و موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد، در مسیر تدارک‌دیدن استایل و ظاهر خود قدم برمی‌دارد. کت و شلوارهایش هم همیشه خوش‌دوختند و از پارچه‌هایی مناسب دوخته شده‌اند. دوخت و کیفیت لباسی که به تن هرکس می‌بینیم، اثرگذاری زیادی روی قضاوتمان از کلیت استایل او دارد. فردوسی‌پور همیشه اوت‌فیت‌های باکیفیتی در موقعیت‌های رسمی انتخاب کرده و از این نظر هم نمره خوبی می‌گیرد. جنس و رنگ کت و شلوارهایش هم مطلوب‌اند و مشخص است که با سلیقه خوب و صرف زمان در این زمینه، تصمیم‌گیری می‌کند. زمانی که در موقعیت‌های غیررسمی، با استایلی اسپرت ظاهر می‌شود هم رویه‌ای مشابه را در پیش می‌گیرد. در واقع، او برای پوشش خود زمان صرف می‌کند و به سراغ مدل‌ها و جنس‌های مرغوب می‌رود.

سلیقه خوب در هماهنگی

نگاهی به استایل عادل فردوسی‌پور

یکی از ارکان شیک‌پوشی یا دست‌کم قرارگرفتن در دسته کسانی که استایل مطلوبی دارند، رعایت تناسب میان جنس، رنگ و مدل بخش‌های گوناگون استایل است. فردوسی‌پور هم به این نکته واقف است و در انتخاب رنگ‌ها و سِت‌کردن بخش‌های مختلف استایلش، به خوبی عمل می‌کند. در تصویر بالا، نمونه‌ای از تصمیمات او را مشاهده می‌کنید که نتیجه و خروجی خوبی داشته است. او از استایلی اسپرت استفاده کرده و رنگ‌های معقول و درستی را در کنار هم چیده است. رنگ پافر او هم برای ایجاد تمایز و شیک‌پوش جلوه‌کردن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. از آنجا که رنگ پوست عادل تیره است، انتخاب رنگ‌های روشن و گزینه‌هایی مانند این پافر زرد و خردلی هم برایش بسیار مناسب است.

دقت به تناسب استایل و اندام

نگاهی به استایل عادل فردوسی‌پور

فردوسی‌پور قد بلندی دارد و می‌تواند در انتخاب کت‌ها و اورکت‌های مختلف، آزاد عمل کند. در بسیاری از مواقع، او را با کتی بلند و اورکتی میدی می‌بینیم. این انتخاب‌ها برای کسی که قدی کشیده دارد، گزینه خوبی است و باعث می‌شود که این ویژگی‌های مطلوبش بهتر دیده شود. در تصویر بالا هم او را با اورکتی میدی می‌بینید که برای اندامش بسیار مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر آن، شاهد استفاده از این اورکت در تیپی اسمارت کژوال هستیم. یعنی بخشی از استایل رسمی است و عناصری از تیپ اسپرت هم در آن دیده می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، استایل فردوسی‌پور بسیار متنوع است. او از هر مدل و سبکی استقبال می‌کند و تقریبا در اجرای تمام روش‌ها هم موفق است. در تصویر بالا، او از کت طوسی اسپرت با شلوار جنی و کتی میدی استفاده کرده است. تمام این بخش‌ها با هم در تناسب‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت استایل هم استفاده از ساعتی شیک و کمربندی است که باعث شده، خروجی این تیپ  و ظاهر بهتر هم از کار دربیاید. خوش‌پوش‌ها معمولاً به جزئیات در استایل اهمیت زیادی می‌دهند. یکی از مصادیق توجه به دیتیل‌ها یا همان نکات ریز، انتخاب اکسسوری‌هایی است که به جا و درست استفاده شده‌اند. فردوسی‌پور هم با به‌کارگیری ساعت و کمربندی که از نظر جنس، مدل و رنگ شیک و صحیح‌اند، خوش‌تیپ‌تر ظاهر شده است. یادتان باشد که اگر در زمینه انتخاب اکسسوری‌ها خوب عمل کنید، امکان این هست که تیپ و استایلتان از این رو به آن رو شود. در صورتی که اکسسوری‌ها اشتباه باشند، احتمال مخدوش‌شدن استایل خیلی زیاد می‌شود. پس باید در این زمینه، حسابی دقت به خرج بدهید. هر اشتباهی می‌تواند هزینه بالایی برایتان به همراه داشته باشد.

در آخر

فردوسی‌پور از چهره‌های دوست‌داشتنی دنیای رسانه در ایران است. به رغم حذف ناجوانمردانه‌اش از یکی از بهترین تاک‌شوهای ورزشی ایران، هنوز هم در قلب مخاطبان جای دارد و در دسته برترین‌هاست. نگاهی به استایل او نشان می‌دهد که برای تبدیل‌شدن به چهره‌ای مطرح در دنیای تصویر، فقط بهره‌مندی از تخصص کافی نیست. در واقع، چهره‌های موفق مجموعه‌ای از استانداردهای لازم برای درخشیدن را دارا هستند. برای مثال، عادل با دانش کافی، هوش زیاد و برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق توانسته موفق باشد. در کنار همه این‌ها، ظاهر و استایل خوبی هم دارد که جای ایراد، تمسخر و نقد برای مخاطبان باقی نمی‌گذارد. همه این‌ها بدل به زنجیره موفقیت فردوسی‌پور در دنیای رسانه شده‌اند. نظر شما درباره تیپ و استایل او چیست؟‌ آیا از سبک و سیاق او خوشتان می‌آید؟ به نظرتان تیپ و استایل عادل فردوسی‌پور چه نمره‌ای می‌گیرد و اگر لازم باشد که نقدی به او وارد شود، حاوی چه نکاتی خواهد بود؟‌ به عادل از بیست، چه نمره‌ای می‌دهید؟

وب‌گردی
    

    دیدگاه شما

    

    ارسال دیدگاه

    نام :

    پست الکترونیکی :