تحریریه چی بپوشم در
3

مشهورترین مردان دنیا تابستان‌ها این لباس‌های خنک و شیک را می‌پوشند؛ آقایان خوشتیپ باید یاد بگیرند!

مشهورترین مردان دنیا تابستان‌ها این لباس‌های خنک و شیک را می‌پوشند؛ آقایان خوشتیپ باید یاد بگیرند!

از استایل تابستانی اعضای گروه پر طرفدار BTS تا پارسا پیروزفر؛ می‌توانیم از استایل آن‌ها الگو بگیریم و شیک و امروزی به نظر برسیم در حالی که خنک و راحت هم هستیم! پس با ما همراه باشید.

single_content ad banner

استایل سلبریتی‌های مرد در تابستان

تابستان فرصت مناسبی است تا بهترین استایلی که می‌توانید داشته باشید را بسازید. گاهی این کار برای آقایان سخت می‌شود، به همین دلیل ایده‌گرفتن از استایل سلبریتی‌های مرد ایرانی و خارجی گزینه‌ی خوبی است تا بتوانید در زمان صرفه‌جویی کنید. ما برای ساده‌تر شدن کار شما، در این مطلب برخی از بهترین استایل‌های سلبریتی‌ها را بررسی کرده‌ایم؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بازیگران و سلبریتی‌های زیادی هستند که به استایل خود در هر فصل و موقعیتی اهمیت می‌دهند. آن‌ها در موارد زیادی با کارشناسان حوزه‌ی مد در ارتباط هستند و از این افراد برای داشتن بهترین استایل راهنمایی می‌گیرند؛ بنابراین، در این مطلب از راهنماتو شما می‌توانید از تجربه و دانش این کارشناسان برای داشتن استایلی بهتر ایده بگیرید.

استایل تابستانی بهرام رادان

1

این بازیگری باتجربه‌ی ایرانی که در فیلم‌های بسیاری درخشیده، در انتخاب لباس برای استایل خود به‌خوبی ثابت کرده که سادگی، حرف اول را در زیبایی می‌زند. رادان که سفیر برند «نوین‌چرم» هم هست، در استایل خود همیشه سلیقه به خرج می‌دهد و این موضوع تا آن‌جا پیش‌رفته که با یک طراح لباس هم ازدواج کرده است!

در این تصویر، او را با یک پیراهن ساده‌ی سفید و شلوار کتان کرم‌رنگ مشاهده می‌کنید. چون گاهی بهترین استایل تابستانی برای یک سلبریتی می‌تواند به همین سادگی باشد؛ پس شما هم می‌توانید از این المان‌های ساده برای استایل خود الهام بگیرید.

استایل تابستانی پارسا پیروزفر

1

با وجود صحبت‌های عجیبی که اخیرا درمورد این بازیگر خوب دنیای سینما مطرح شده، پارسا پیروزفر همچنان طرفداران پروپاقرص خودش را دارد؛ او حتی بعد از مدت‌ها به دنیای سینما برگشته و سریال «در انتهای شب» را هم به کارنامه هنری‌ خود اضافه کرده است. اما اگر بخواهیم به استایل او بپردازیم باید بگوییم که این بازیگر محبوب یک المان خاص در استایل تابستانه‌اش دارد:

پیراهن آستین‌کوتاه مردانه که از ویژگی‌های شاخص در استایل این بازیگر به‌حساب می‌آید؛ بنابراین، شما هم می‌توانید به این نکته توجه داشته باشید که لازم نیست اگر به مردانه و خاص بودن لباس‌هایتان اهمیت می‌دهید، همیشه آستین‌بلند بپوشید. هوا گاهی برای این نوع لباس زیادی گرم است!

استایل تابستانی مهدی پاکدل

1

پاکدل چند سالی هست که استایل خود را تغییر داده و این تغییر برای بسیاری از طرفداران او هم جذاب و مورد توجه است. مهدی پاکدل، به‌عنوان یک سلبریتی شناخته‌شده، علاوه‌بر بازیگری به کار مدلینگ و عکاسی هم مشغول است. همچنین از فعالیت‌های اخیر او می‌توان به تئاتر «ترور» اشاره کرد که قرار است از 28 مردادماه روی صحنه برود.

استایل جدید مهدی پاکدل با کت‌وشلوار قهوه‌ای کمی کلاسیک به‌نظر می‌رسد اما قطعا پیراهن هاوایی او می‌تواند یک ایده‌ی طلایی تابستانه برای آقایان باشد. این نوع پیراهن معمولا با طرح‌های شاد و جنس سبک نه‌تنها راحت و خنک است که روحیه‌ی شما را هم تغییر می‌دهد.

استایل تابستانی کیلیان مورفی با استایل پیکی بلایندرز

1

کیلیان مورفی یکی از بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود به شمار می‌رود اما آنچه کیلیان را در دنیای مد شاخص می‌کند، استایل او در سریال معروفش است: پیکی بلایندرز.

این استایل، بعد از پخش این سریال آنقدر محبوب شد که برای دوستدارانش به نوعی سبک زندگی تبدیل شده است. همچنین او در فیلم اوپنهایمر هم تا حدی همین استایل و نحوه‌ی لباس‌پوشیدن را تکرار کرد؛ هرچند که خود این بازیگر استایل ساده‌ای دارد. مثلا در این عکس او را با تیشرت سیاه و شلوار جین مشاهده می‌کنید. نکته‌ی مهمی که می‌توانید از استایل این بازیگر به‌خاطر داشته باشید، استفاده از تیشرت‌های باکیفیت و سبک است که می‌تواند تحمل گرما را در این فصل برای شما ممکن کند.

استایل تابستانی خواننده های گروه BTS

1

یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها برای نسل جوانی که عاشق آهنگ‌های گروه‌ BTS هستند، استایل با لباس‌های گشاد است و در این تصویر هم ‌می‌توانید یکی از دلایل این اشتیاق را پیدا کنید.

با وجود اینکه بنا به سلیقه‌، بیشتر وقت‌ها لباس‌های اعضای این گروه با هم متفاوت است اما در این نمایش مد از برند دیور، این ترکیب کاملا هم‌گون و چشم‌نواز به نظر می‌رسد. استفاده از رنگ‌های نود، طرح‌های ساده و کفش‌های راحت و اسپرت شاید بهترین گزینه برای تابستان باشد بخصوص اگر شما هم طرفدار جوان یا نوجوان یک گروه Kpop بین‌المللی باشید؛ پس حتما از ایده استفاده کنید!

 

منبع: راهنماتو

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :