تحریریه چی بپوشم در
1,208

ورزشکاران المپیک ۲۰۲۴ از کدام محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند؟

ورزشکاران المپیک ۲۰۲۴ از کدام محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند؟

بازی‌های المپیک تمام شد اما حاشیه‌های مختلف حضور ورزشکاران در این رویداد، همچنان ادامه دارد. ورزشکاران المپیکی، نماد قدرت، استقامت و زیبایی طبیعی هستند. تصویری که عموماً از آن‌ها در ذهن داریم، افرادی عرق‌ریزان، با لباس‌های ورزشی و بدون هیچ گونه آرایشی است. اما آیا واقعاً این تصور با واقعیت هم‌خوانی دارد؟ با پیشرفت صنعت زیبایی و افزایش اهمیت ظاهر در دنیای امروز، حتی ورزشکاران حرفه‌ای هم از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند.

single_content ad banner

لوازم آرایش ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۴

استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی توسط ورزشکاران المپیکی، موضوعی است که در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس ورزشکاران و بهبود عملکرد آن‌ها کمک کند. از طرف دیگر محصولاتی که این ورزشکاران استفاده می‌کنند آزمون مهمی را پشت سر می‌گذارند و متوجه می‌شویم با وجود چندین ساعت استفاده و فعالیت ورزشی باز هم به خوبی کار خود را انجام می‌دهند یا نه. برای همین در این مطلب سعی کردیم لوازم آرایشی و بهداشتی که وزشکاران المپیک ۲۰۲۴ فرانسه از آن‌ها استفاده کرده‌اند را به شما معرفی کنیم.

۱. سیمون بایلز

سیمون بایلز

سیمون بایلز ژیمناست سرشناس آمریکایی است که در المپیک پاریس ۳ مدال طلا و یک نقره گرفته است. به‌گفته‌ی میک‌آپ آرتیست این ورزشکار، روتین آرایشی بایلز با مرطوب‌کننده‌ی برند Kiehl شروع می‌شود و در ادامه هم از فاوندیشن باکیفیت برند شارلوت تیلبری استفاده می‌کند. محصولات دیگری که سیمون در روتین آرایشی‌اش از آن‌ها کمک می‌گیرد، کرم‌پودر برند هدا بیوتی و سه اسپری فیکس مختلف از برندهای شارلوت تیلبری، Kryolan و اسپری برند اسکاندیناویا است. جای تعجب هم نیست، بدون اسپری‌های فیکس قوی چطور می‌شود هنگام انجام دادن حرکات ورزشی آرایش جذاب و کاملش را نگه دارد.

۲. سارا هیوز

سارا هیوز

والیبال ساحلی یکی از ورزش‌های که در فضای آزاد و معمولاً زیر آفتاب انجام می‌شود و ورزشکاران این رشته باید برای محافظت از پوست‌شان از کرم‌های ضد آفتاب قوی و مطمئن استفاده کنند. سارا هیوز والیبالیست ۲۹ ساله‌ی آمریکایی که همراه تیمش در پاریس حضور دارد، می‌گوید:

«من زیبایی طبیعی‌ام را دوست دارم. روزهایی با ظاهر آشفته و صورتی جوش‌دار هم بخشی از زندگی است. خودتان باشید و به چیزی که هستید افتخار کنید.»

خانم هیوز برای مقابله با آسیب‌های خورشید از کرم ضد آفتاب رنگی با اس‌پی‌اف ۳۰ برند Bliss استفاده می‌کند. هیوز می‌گوید:

«این کرم ضدآفتاب باعث گرفتگی منافذ پوست نمی‌شود و حس چربی ندارد. خیلی وقت‌ها حس آرایش کردن آن‌چنانی ندارم و چند قطره از فاوندیشنم را با این ضدآفتاب مخلوط می‌کنم و پوشش سبک و یک‌دستی روپوستم درست می‌کنم.»

۳. اژا ویلسون

اژا ویلسون

اژا ویلسون بسکتبالیست سرشناسی که حالا در المپیک پاریس حضور دارد، در مورد ورزش و زیبایی می‌گوید:

«من به شدت معتقدم که ورزش و زیبایی نباید چیزهایی متقابلاً منحصربه فرد باشند. باید از خودتان مراقبت کنید و اعتماد به نفس داشته باشید.»

ویلسون در ادامه‌ی صحبت‌هایش به این مسئله اشاره می‌کند:‌

«مادرم همیشه می‌گفت که موهای آدم، مثل تاج هستند و ژل موی برند Mielle کمک می‌کنند تا از این تاج مراقبت کنم.»

ژل موی عسل و زنجبیل برند میلی را به موهای‌تان بزنید و هر حالتی که دوست داشتید به آن بدهید. سپس آن را با روسری ابریشمی به مدت ۱۰ دقیقه ببندید تا به‌خوبی حالت بگیرد و بهم نریزد.

۴. ایلونا ماهر

ایلونا ماهر

ایلونا ماهر بازیکن راگبی هم در مورد رژ لب مورد علاقه‌اش صحبت کرده و گفته است که از رژ لب مایع سوپر استی برند میبلین استفاده می‌کند. به گفته‌ی او این رژ لب حتی وسط درگیری‌های ورزش خشنی مثل راگبی هم سر جای خودش می‌ماند و اصلاً پاک نمی‌شود. همچنین سونیسا لی ژیمناست برنده‌ی مدال طلای المپیک هم از تینت لب پپتید برند Rhode استفاده می‌کند تا ظاهر براق و قشنگ به لب‌هایش بدهد و آن‌ها را مرطوب نگه دارد.

۵. ناتالیا گروسمن

ناتالیا گروسمن

المپیکی‌هایی مانند ناتالیا گروسمن، ستاره‌ی سنگ‌نوردی، ترجیح می‌دهند که همه‌چیز را تا حد امکان ساده نگه دارند. گروسمن ۲۳ ساله معتقد است زیبایی بخشی از مراقبت از خود است و قسمت مهمی از زندگی او را تشکیل می‌دهد. به‌گفته‌ی گروسمن روتین صبحگاهی او دوش آب سرد و استفاده از مرطوب‌کننده‌ی Olay است. این مرطوب‌کننده‌ پوست را روشن می‌کند و باعث یکنواختی رنگ پوست می‌شود و نیاسینامید موجود در آن جلوی ایجاد چین‌وچروک روی پوست را می‌گیرد.

۶. جردن چیلز

جردن چیلز

جردن چیلز یکی دیگر از ژیمناست‌های برنده‌ی مدال طلا کار آرایشش را با فاوندیشن Fenty Beauty شروع می‌کند و بعد کانسیلر Pro Filt’r Instant Retouch برند ریحانا را به گوشه‌ی داخلی چشم‌هایش می زند. جردن معتقد است که استفاده از این کانسیلر حالت درماتیک جذابی به چشم‌هایش می‌دهد و به‌خصوص در طول مسابقه باعث بالا بردن اعتماد به نفس او می‌شود. او کار آرایشش را با اسپری فیکس میلانی با ماندگاری ۲۴ ساعته، به پایان می‌رساند.

منبع: خانومی



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :