تحریریه چی بپوشم در
352

مدل کوتاهی مو زنانه ترندی در اینستاگرام؛ دخترخانم‌ها بشتابید و موهایتان را این مدلی کوتاه کنید

مدل کوتاهی مو زنانه ترندی در اینستاگرام؛ دخترخانم‌ها بشتابید و موهایتان را این مدلی کوتاه کنید

خب بچه‌ها، امروز می‌خوام براتون از دنیای پر زرق و برق مدل‌های کوتاهی مو بگم. تو این دوره زمونه، دیگه کوتاه کردن موها فقط واسه راحتی نیست، بلکه یه جور نمایش استایل و شخصیت هم به حساب میاد. یکی از ترندهای اصلی این روزا، مدل کوتاهی مو زنانه ترند هست که خیلی‌ها دنبالشن. اگه اهل مد و فشن هستید و می‌خواید همیشه به‌روز باشید، حتماً باید این مدل‌ها رو بشناسید. اصلاً بیاید یه کم در مورد مدل‌های مختلف کوتاهی مو که این روزا حسابی تو بورس هستن صحبت کنیم. از مدل‌های مجلسی گرفته تا مدل‌های اسپرت و روزمره، هر کدومشون زیبایی خاص خودشون رو دارن. پس بدون معطلی، بریم سراغ معرفی مدل‌های مختلف.

single_content ad banner
مدل کوتاهی مو ترند در اینستاگرام

مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن

مدل مو کوتاه دخترانه

مدل موی کوتاه دخترانه

مدل کوتاهی مو جدید یکی از اون چیزاست که همیشه باید پیگیرش باشید. هر سال، هر فصل و حتی هر ماه مدل‌های جدیدی وارد بازار می‌شه که کلی طرفدار پیدا می‌کنه. مثلاً امسال، مدل‌های کوتاهی مو با حجم زیاد و بافت‌های مختلف خیلی مد شده. تو این مدل‌ها، موها به صورت لایه‌لایه و با حجم زیاد کوتاه می‌شن که یه استایل خیلی شیک و جذاب به آدم می‌ده. این مدل‌ها مخصوصاً برای کسایی که موهای نازک دارن عالیه، چون موها رو پرپشت‌تر نشون می‌ده. پس اگه دنبال یه تغییر بزرگ و جذاب هستید، حتماً مدل‌های کوتاهی مو جدید رو امتحان کنید.

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه

مدل مو کوتاه مجلسی

مدل مو کوتاه مجلسی یکی دیگه از اون چیزاییه که باید حتماً در موردش بدونید. این مدل‌ها بیشتر مناسب مهمونی‌ها و مراسم رسمی هستن و به آدم یه استایل خیلی شیک و باکلاس می‌دن. مدل‌های مجلسی معمولاً با جزئیات بیشتری همراه هستن، مثلاً می‌تونید از گیره‌ها و اکسسوری‌های مختلف برای تزئین موهاتون استفاده کنید. یکی از مدل‌های محبوب مجلسی، مدل باب کوتاه با فرهای درشت و حجم زیاد هست که خیلی شیک و زیباست. این مدل‌ها نه تنها شیکن، بلکه خیلی هم راحت و کاربردی هستن، چون نیازی به آرایش زیاد ندارن و به راحتی می‌تونید موهاتون رو تو خونه آماده کنید.

مدل کوتاهی مو جدید

کوتاهی مو زنانه ترند

کوتاهی مو زنانه ترند 1403

حالا می‌رسیم به مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن. این مدل‌ها بیشتر مناسب دخترای جوون و نوجوان هستن که می‌خوان یه استایل شاد و پر انرژی داشته باشن. مدل‌های تا گردن خیلی تنوع دارن، از مدل‌های ساده و صاف گرفته تا مدل‌های فر و بافت‌دار. یکی از مدل‌های محبوب این دسته، مدل “بوب” هست که موها به صورت یکدست و تا گردن کوتاه می‌شه. این مدل خیلی راحت و کاربردیه و می‌تونید به راحتی با یه سشوار و برس تو خونه درستش کنید. اگه دنبال یه مدل شاد و سرزنده هستید، حتماً این مدل‌ها رو امتحان کنید.

مدل کوتاهی مو

کوتاهی مو زنانه ترند ساده

کوتاهی مو زنانه ترند جدید

وقتی صحبت از مدل‌های کوتاه زنانه می‌شه، اسم‌های زیادی به ذهن میاد. این اسامی معمولاً بر اساس استایل و نوع کوتاهی مو انتخاب می‌شن. مثلاً مدل “پیکسی” یکی از معروف‌ترین مدل‌های کوتاهه که موها خیلی کوتاه و به صورت نامتقارن کوتاه می‌شن. یا مدل “بوب” که موها تا گردن و به صورت یکدست کوتاه می‌شن. مدل “لوب” هم یکی دیگه از مدل‌های محبوبه که موها تا روی شانه‌ها کوتاه می‌شن. هر کدوم از این مدل‌ها زیبایی و جذابیت خاص خودشون رو دارن و می‌تونید بر اساس سلیقه و نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنید.

کوتاهی مو زنانه ترند خاص

کوتاهی مو زنانه ترند2024

 

منبع: مودز

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :