تحریریه چی بپوشم در
38

13 مدل مش موی متفاوت که هم برای موی کوتاه و هم برای موی بلند بهترین گزینه هستند!

13 مدل مش موی متفاوت که هم برای موی کوتاه و هم برای موی بلند بهترین گزینه هستند!

 

اگه دنبال یه تغییر جذاب و خفن برای موهات هستی، باید بدونی که رنگ و مش یکی از بهترین راه‌ها برای این کاره. مدل مش مو همیشه جزو ترندهای روز بوده و حسابی مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته. تو این مقاله، می‌خوام براتون از رنگ و مش‌های پرطرفدار، مدل‌های جدید مش سوزنی و نکات مهمی که باید قبل از رنگ کردن موهاتون بدونید، بگم. اینجوری می‌تونید تصمیم بهتری بگیرید و نتیجه‌ای که می‌خواهید رو بگیرید.

مدل مش مو

انواع مش مو

مدل مش سوزنی

مش مو جدید

خب، بذارید اول یه نگاهی به رنگ و مش‌های پرطرفدار بندازیم. الان دیگه همه دنبال چیزای جدید و به‌روز هستن و رنگ و مش هم از این قاعده مستثنی نیست. امروزه رنگ‌های طبیعی مثل بلوند عسلی، قهوه‌ای شکلاتی و کاراملی خیلی پرطرفدارن. البته رنگ‌های فانتزی مثل صورتی، آبی و سبز هم همچنان محبوبیت خودشون رو دارن. این رنگ‌ها بیشتر برای کسایی مناسبه که دنبال یه تغییر بزرگ و متفاوت هستن و دوست دارن تو جمع بدرخشن. ترکیب این رنگ‌ها با مش‌های ظریف و جذاب، یه استایل خاص و منحصر به فرد ایجاد می‌کنه.

رنگ زمینه مو برای مش

مدل مش مو زیبا

مدل مش مو باکلاس

حالا اگه بخوایم از مدل‌های جدید رنگ و مش صحبت کنیم، مش سوزنی یکی از اون‌هاست که این روزا خیلی ترند شده. مش سوزنی با استفاده از یه تکنیک خاص انجام می‌شه که تو اون، موها به صورت نازک و باریک مش می‌شن و یه جلوه طبیعی و ظریف به موها می‌ده. این مدل مش برای کسایی که نمی‌خوان تغییر زیادی تو ظاهرشون بدن ولی در عین حال دوست دارن موهاشون تنوع داشته باشه، عالیه. یکی از مزیت‌های مش سوزنی اینه که می‌تونه روی هر رنگ مویی انجام بشه و با رنگ‌های مختلف ترکیب بشه تا یه نتیجه خیره‌کننده بده.

مدل مش مو

رنگ و مش سوزنی جدید

اگه از مدل‌های مش سنتی خسته شدی و دنبال یه چیز جدید هستی، مش‌های جدیدی هم هست که حسابی ترند شده. یکی از این مدل‌ها، مش بالیاژه. این مدل مش به صورت تدریجی و طبیعی از ریشه تا نوک مو انجام می‌شه و یه جلوه خیلی طبیعی و شیک به موها می‌ده. مش بالیاژه برای کسایی که دوست دارن موهاشون شبیه به آفتاب‌سوخته باشه و جلوه طبیعی داشته باشه، انتخاب مناسبیه. همچنین، مش آمبره هم یکی دیگه از مدل‌های جدید و پرطرفداره که تو اون، رنگ مو به صورت تدریجی از تیره به روشن تغییر می‌کنه و یه جلوه جذاب و متفاوت به موها می‌ده.

رنگ و مش پرطرفدار

مدل مش مو 1403

مدل مش مو لاکچری

مدل مش سوزنی که یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مش هست، به خاطر ظرافت و طبیعیش خیلی مورد توجه قرار گرفته. این مدل مش با استفاده از سوزن‌های باریک انجام می‌شه و موها به صورت نازک و باریک مش می‌شن. این مدل مش برای کسایی که دنبال یه تغییر ظریف و نامحسوس هستن، عالیه. مش سوزنی می‌تونه با هر رنگ مویی انجام بشه و به موها جلوه‌ای طبیعی و جذاب بده. همچنین، این مدل مش به خاطر ظرافتش، برای موهای نازک و کم‌حجم هم مناسبه و می‌تونه حجم و پُری بیشتری به موها بده.

مدل مش مو خوشگل

رنگ و مش

خب، حالا بریم سراغ انواع مش مو که می‌تونن بهت کمک کنن تا بهترین انتخاب رو داشته باشی. یکی از انواع مش، مش کلاسیکه که تو اون، موها به صورت یکنواخت و منظم مش می‌شن و یه جلوه کلاسیک و زیبا به موها می‌ده. این مدل مش برای کسایی که دنبال یه تغییر ساده و شیک هستن، عالیه. مش بالیاژه هم که قبلا اشاره کردیم، یه مدل مش طبیعی و تدریجیه که موها از ریشه تا نوک به صورت تدریجی روشن می‌شن. مش آمبره هم یه مدل مش تیره به روشنه که جلوه‌ای متفاوت و جذاب به موها می‌ده. همچنین، مش هایلایت هم یکی دیگه از انواع مشه که تو اون، قسمت‌های مشخصی از موها روشن‌تر می‌شن و یه جلوه جذاب و خاص به موها می‌ده.

 

منبع: مودز

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :