حنانه طلا در
341

5 بازیگر زن کره‌ای که تتوهای عجیب خود را پنهان می کنند و هیچکدامتان تا به حال ندیده بودید!

5 بازیگر زن کره‌ای که تتوهای عجیب خود را پنهان می کنند و هیچکدامتان تا به حال ندیده بودید!

شاید برایتان سوال باشد که چرا کسی باید تتوی خود را پنهان کند؟ این روزها در دنیایی زندگی می‌کنیم که تتو زدن برای اکثر مردم دنیا مثل یک تفریح است. به آسانی در اینترنت طرحی انتخاب می‌کنید و نزد تتو آرتیست خود می‌روید تا یک نقش جذاب و ماندگار روی بدنتان هک کنید اما در کره‌ی جنوبی تتو زدن اصلا به این راحتی‌ها نیست.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

کره‌ی جنوبی با آن که پیشرفت زیادی در سال‌های اخیر داشته و جزو مدرن‌ترین کشور‌های دنیاست، همچنان فرهنگی سنتی دارد که تتو را یک تابوی بزرگ می‌داند و این دقیقا همان دلیلی است که باعث می‌شود ستارگان کره‌ای تتو نداشته باشند یا سعی کنند تتوهای خود را از مردم بپوشانند. حتی برخی از آنها مجبور می‌شوند برای ادامه فعالیت خود تتوهایشان را، حتی اگر کوچک باشند، پاک کنند.

اما خوشبختانه اخیرا و به لطف سلبریتی‌های جسور این کشور، چنین تفکری نسبت به تتو در حال تغییر است و کم‌کم مردم دارند با نقاشی روی بدن کنار می‌آیند اما نشان ندادن تتوها در تلویزیون ملی همچنان یک رسم پسندیده محسوب می‌شود. در ادامه با پنج ستاره‌ی زن کیدراما که همیشه در سریال‌ها تتوهایشان را پنهان کرده‌اند و باور نمی‌کنید که تتو داشته باشند آشنا می‌شوید.

گونگ هیو جین

ستاره‌ی جذاب سریال‌های «پاستا» و «وقتی کاملیا شکوفه می‌دهد»، یکی از آن بازیگران زن تتو دوست کره‌ای است. هیو جین دو تتوی کوچک روی انگشتان دست چپش دارد : یکی نماد صلح است که روی انگشت اشاره‌اش نقش بسته و دیگری کلمه «Love» که روی انگشت حلقه‌اش جای دارد.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

اما بزرگترین تتوی گونگ هیو جین روی شانه‌ و بازوی چپش قرار دارد که طرحی گرافیکی و جذاب با کلمات انگلیسی lubber ،laurel و money است که در امتداد هم نوشته شده‌اند. بیشتر ستارگان کره‌ای سعی می‌کنند چنین تتوی بزرگی را پنهان کنند اما گونگ هیو جین با افتخار از آن در عکس‌هایش برای مجله‌ی مد «هارپرز بازار» رونمایی کرد.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

هان یه سول

این بازیگر جذاب که متولد آمریکاست خود را به فرهنگ سنتی و قدیمی کره‌جنوبی محدود نکرده و بیش از 10 تتو روی بدن خود دارد و به گفته‌ی خودش اکثر این تتوها معنایی خاص برای این ستاره دارند. به عنوان مثال طرح ماری که روی شانه‌ی راست یه سول تتو شده برای او به این معناست که می خواهد مثل یک مار که هر چند وقت یک بار پوست می اندازد و پوسته‌ی قدیمی خود را رها می کند، گذشته را پشت خود رها کند.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

اما تتوهای بزرگ و کوچک دیگری نیز از هان یه سول دیده ایم که هرکدام معنایی خاص و جذاب دارند. از تتوی مثلث روی کمرش که یک تتوی مذهبی محسوب می‌شود و به تثلیث مقدس مسیحیت اشاره دارد تا نوشته‌ی ریز روی انگشت حلقه‌ی دست چپش «مهربان باش : be kind». اما یکی از جذاب‌ترین تتوهای این بازیگر در قسمت قفسه سینه‌اش قرار دارد که نقش سه شمشیر را روی پوست او هک کرده. به گفته‌ی هان یه سول این سه شمشیر هرکدام نشانه‌ی  قدرت، شجاعت و محافظت هستند.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

بائه سوزی

سوزی از جمله ستارگانی است که باورتان نمی شود تا به حال تتوهایش را ندیده باشید. این بازیگر محبوب و دوست داشنی که یکی از زیباترین زنان کره‌ی جنوبی محسوب می شود، به تتوهای ریز و مینیمال علاقه‌ی زیادی دارد. اولین تتوی او یک قلب کوچک و روی قسمت داخلی انگشت دست چپش است اما آنقدر کوچک است که شاید تا امروز متوجه آن نشده باشید.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

دومین تتوی او نیز مدتی پیش در عکاسی برای برند آرایشی فرانسوی «لانکوم» کشف شد. طرحی ظریف و کوچک پشت گردن ستاره‌ی سریال «استارت آپ» که نقش یک صلیب در یک قلب را به تصویر می کشید. سوزی هیچ وقت در مورد معنی تتوهایش صحبتی نکرده اما بی شک می توان گفت او در انتخاب طرح تتو سلیقه‌ای خاص و شیک دارد.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

هان سوهی

هان سوهی دختر جذابی که با سریال هایی مثل «دنیای تاهل» یا «نام من» او را شناختیم، امروز شهرتی بین‌المللی دارد. سوهی پیش از آن که وارد حرفه بازیگری شود در صنعت مدلینگ فعال بود و عکس های او با دستانی پر از تتو در رسانه‌ها بسیار خبرساز شد اما بعد ها گفته شد که او بعد از شروع مسیر بازیگری تتو های خود را ریموو کرده است. این درحالی است که اخیرا عکس هایی از سوهی با تتو های رنگارنگ روی ساق هر دو دست و قفسه سینه منتشر شده که نشان می دهد او دوباره به نقاشی روی بدنش روی آورده اینبار اصلا قرار نیست بابت آن ها خجالت زده باشد. اگرچه هان سوهی برای احترام به فرهنگ کره‌ی جنوبی، گاهی سعی می کند با ساق دست یا ترفندهای میکاپی تتوهای خود را بپوشاند و در صحنه های فیلمبرداری معمولا تتو های او دیده نمی شوند.

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

جونگ ریو وون

جونگ ریو وون، ستاره‌ی کره‌ای که در استرالیا بزرگ شده است، مانند دیگر سلبریتی های این لیست هیچ شرمی نسبت به تتو کردن ندارد و با افتخار از تتوهای روی دستش رونمایی کرده است. ریو وون چند تتوی‌ متنی روی دست هایش دارد که معنای بعضی از آن ها را برای طرفدارانش توضیح داده. یکی از تتو های او کلمه‌ی یونانی epignosis است که اینگونه معنا می شود: «روح و ذهنتان از آنچه در سر شما می گذرد مطلع است»

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

یکی دیگر تتوهای جذاب و  پر معنای این بازیگر «I do what I am» است و این جمله فلسفی چنین معنا می شود «تصمیمات و کارهای من را بر اساس شخصیتم قضاوت کنید؛ نه برعکس.»

تتوهای بازیگران زن کره‌ای

شما تتو دارید؟ به نظر شما کدوم ستاره‌ی کره‌ای این لیست تتوهای جذاب‌تری داشت؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :