حنانه طلا در
5,891

با دیدین قیمت لباس‌های دختر ۱۱ ساله کیم کارداشیان سرتان سوت می کشد!

با دیدین قیمت لباس‌های دختر ۱۱ ساله کیم کارداشیان سرتان سوت می کشد!

کارداشیان ها همیشه عاشق جلب توجه بوده‌اند و اخبار مربوط به آن‌ها همیشه جنجالی و بحث برانگیز است خصوصا وقتی نوبت به دختر ۱۱ ساله‌ی کیم کارداشیان، یعنی نورث وست می‌رسد.

single_content ad banner

قیمت لباس‌های نورث وست

نورث جزو ثروتمندترین کودکان سلبریتی دنیاست و با وجود سن کمی که دارد بارها در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفته و اخبار او در فضای مجازی وایرال شده‌است. از لباس‌های گران‌قیمتش گرفته تا ویدیوی اجرای کودکانه‌اش در کنسرت کانیه وست که اینترنت را زیر و رو کرد.

بسیاری از کاربران معتقدند والدین نورث اجازه نمی‌دهند او در واقعیت زندگی کند و این کودک را در یک دنیای فانتزی و رویایی بزرگ کرده‌اند. در ادامه با نگاهی به کمد لباس‌های عجیب و غریب نورث که قیمتی‌هایی باورنکردنی و نجومی دارند، به صحت این ادعای کاربران پی می‌بریم.

ژاکت ۶۰۰ میلیونی Pastelle

قیمت لباس‌های نورث وست

این ژاکت آبی رنگ که نورث در هفته مد پاریس ۲۰۲۱ به تن داشت ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما در واقع یک آیتم کلکسیونی از لباس های پدرش یعنی کانیه وست است.

این ژاکت از کالکشنی غیر قابل تکرار از برند Pastelle است و قیمت آن بالغ بر ۱۰هزار دلار آمریکایی است؛ یعنی حدود ۶۰۰ میلیون تومان! اگرچه این ژاکت تنها آیتم گران‌قیمت استایل نورث در این مراسم نبود.

کراکس های ۶۰ میلیونی Balenciaga

قیمت لباس‌های نورث وست

نورث وست که در آن زمان ۷ ساله بود با کفش های غول پیکر برند بَلنسیاگا (Balenciaga) به شوی پاریس قدم گذاشت. این کراکس های عجیب که برای جثه‌ی کوچک او بسیار بزرگ به نظر می رسیدند قیمتی ۹۵۰ دلاری (حدود ۶۰ میلیون تومان) داشتند!

بارانی ۱۸۰ میلیونی لویی ویتون

قیمت لباس‌های نورث وست

این تصویر نورثی با کت بارانی درخشان و خاص برند لویی ویتون اولین بار توسط استایلیست کیم کارداشیان در اینستاگرام منتشر شد.

در نگاه اول به نظر می رسد که نورث در اتاق لباس مادرش درحال امتحان کردن یک کت متالیک معمولی است اما قیمت این بارانی لویی ویتون ۳ هزار دلار امریکایی تخمین شده است.

 ژاکت ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی از Gucci x Place

قیمت لباس‌های نورث وست

نورث درست مثل پدرش علاقه‌ی خاصی به لباس های اورسایز و هنجارشکنانه دارد و به همین دلیل است که این آیتم های خاص در استایل او زیاد دیده می شود. اما این کت چرمی یکی از گران قیمت ترین لباس هایی است که بر تن نورث وست دیده شده است. این لباس محصولی از برند گوچی و Place  است قیمت آن ۲۰ هزار دلار تخمین زده شده‌است. نورث این کت را با یک شلوار جین و کفش های نایکی ست کرده بود و در ردیف اول تماشاچیان بازی بسکتبال تیم مورد علاقه‌اش نشسته بود که شکار عکاسان شد. رسانه ها و کاربران فضای مجازی بعد از دیدن این استایل او را یکی از خوش‌استایل ترین سلبریتی های کودک دانستند.

کت ۲۸۰ میلیونی از Chanel

قیمت لباس‌های نورث وست

نورث اگرچه برای دعوت شدن به مت گالا بسیار جوان است اما در سال ۲۰۲۳ مادرش را تا فرش قرمز مت گالا همراهی کرد و استایل او درحالی که حتی مهمان مت گالا هم نبود بسیار جنجالی شد.

این دختر با کتی صورتی رنگ از محبوب ترین مدل برند شنل که قیمت آن ۴۷۰۰ دلار است، برای همراهی مادرش به مت گالا رفت. او این کت را با یک شلوار جین و چندین گردنبد مرواریدی که به لباس مادرش شباهت داشت ست کرده بود.

قیمت لباس‌های نورث وست

اما یکی دیگر از آیتم های ویژه‌ای که در این استایل نورث دیده شد کیف صدفی و یونیک برند شنل بود. کودکانی در سن و سال نورث کم پیش می آید به آیتم های خاصی مانند این کیف صدف شنل دسترسی داشته باشند!

کت و دامن ۹۰۰ میلیونی از Chanel

قیمت لباس‌های نورث وست

نمی توان این اوت‌فیت مادر و دختری شیک و خاص کیم کارداشیان و نورث وست را زا یاد برد. این مادر و دختر برای جشن پیش از زایمان کورتنی کارداشیان، کت هایی وینتیج از کالکشن بهار ۱۹۹۵ شنل به تن داشتند که با دامن های کوتاه مشکی ست شده بود.

هر کدام از این کت ها قیمتی بیش از ۱۵ هزار دلار داشتند و کتی که بر تن نورث بود آیتمی خاص و آیکونیک محسوب میشود چرا که اولین بار توسط نائومی کمپبل پوشیده شده بود اما امروز یکی از گران ترین لباس ها در کمد دختر ۱۱ ساله‌ی کیم کاردشایان است.

پیراهن ۶۵۰ میلیونی از Vetements

قیمت لباس‌های نورث وست

نورث فقط دوسالش بود وقتی با لباسی پر زرق و برق از برند لاکچری سوییسی Vetements جلوی دوربین خبرنگارها آمد. یکی ست مادر و دختری دیگر از کیم کارداشیان و نورث وست این پیراهن های نقره‌ای رنگ و درخشان بود که در سال ۲۰۱۵ هنگام خروج از سالن کنسرت کانیه وست مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. پیراهن نورث دو ساله قیمتی حدود ۱۱ هزار دلار یا ۶۵۰ میلیون تومان داشت و این موضوع در زمان خودش جنجال بزرگی به پا کرد!

کت خز ۱۲۰ میلیونی

قیمت لباس‌های نورث وست

نورث با این کت نارنجی که از خز مصنوعی درست شده بود به سر تیتر اخبار مد و فشن تبدیل شد. او فقط ۶ سال داشت که با اوت‌فیت نارنجی رنگش به پاریس رفت و لقب خوش استایل ترین کودک را به خود اختصاص داد. او این کت جذاب را با یک شلوار بگی نارنجی رنگ و اسنیکرهای آدیداس ست کرده بود و برای اولین باعث شد دوربین ها به جای کیم کاردشیان روی یک دختر ۶ ساله زوم کنند. قیمت اصلی این کت هنوز مشخص نیست اما چیزی بیش از ۲ هزار دلار تخمین زده شده که برای یک کودک شش ساله زیادی گران‌قیمت به نظر می رسد.

این ها تنها بخش کوچکی از لباس های قیمتی و مجلل نورث وست بود و کیم کارداشیان هرروز بابت این که کودکانش زندگی این چنین رویایی و دور از واقعیت دارند مورد انتقاد قرار می گیرد. جالب است بدانید که مجموع لباس های نورث در زمانی که او تنها ۱۴ ماه داشت ۱ میلیون دلار تخمین زده شده بود و پر از برند های لاکچری و مطرح دنیای مد بود.

اما کیم نه تنها از انتقاداتی که به او می شود شرمنده نیست بلکه تمام تلاش خود را می کند تا نشان دهد خانواده‌ی او در ایده آل ترین سطح مالی زندگی می کنند و رویایی ترین لباس ها را می پوشند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :