تحریریه چی بپوشم در
2,199

مشهورترین سلبریتی‌های دنیا چه عطری می‌زنند؟ شما هم عطر سلبریتی محبوبتان را بزنید

مشهورترین سلبریتی‌های دنیا چه عطری می‌زنند؟ شما هم عطر سلبریتی محبوبتان را بزنید

صحبت از عطر و ادکلن که می‌شود، همه دوست دارند از نظرات افراد خوش‌سلیقه و مشهور هم باخبر شوند. از آنجا که سلبریتی‌ها دسترسی خوبی به امکانات مختلف و بهترین‌ها دارند و با برندهای برتر هم آشنا هستند، نگاهی به انتخاب‌هایشان در زمینه عطر و ادکلن می‌تواند راهنمایی برای انتخاب بهتر باشد. در این مقاله، به‌سراغ عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

single_content ad banner

عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور

پرنسس دایانا – هرمس ۲۴ فابورگ

عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور

اگر بخواهیم شخصیت دایانا را در چند کلمه توصیف کنیم، باید به رها، خوش‌سلیقه و اثرگذار اشاره داشته باشیم. این کلمات دقیقاً توصیف‌کننده بو و رایحه‌ای هم هست که او همیشه برای عطر و ادکلن خود انتخاب می‌کرد. عطر محبوب پرنسس هرمس ۲۴ فابورگ بود. رایحه‌ای که یادآور حس‌وحالی سلطنتی است و ترکیبی است از عطر گل‌های بهاری با کمی بوی وانیل و چوب صندل. چنین عطری برای شرکت در مهمانی‌های بزرگ و عروسی‌ها انتخاب خوبی است. دایان از زنان ساختارشکن در این دنیا بوده است. او هرگز سر تعظیم برای هنجارها و کلیشه‌های تحمیلی دربار و جوامع فرود نیاورد. این ویژگی در انتخاب لباس‌های او هم دیده می‌شود. اگر از این شاخصه‌های شخصیتی او خوشتان می‌آید، در زمان خرید عطر به هرمس ۲۴ فابورگ هم نگاهی داشته باشید. احتمالاً از این بوی سلطنتی و خوش خوشتان خواهد آمد.

پریانکا چوپرا – تروساردی دونا

عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور

اگر دوستدار بوی مرکبات و شکوفه خوش‌عطر نارنج هستید، یعنی شما هم با پریانکا چوپرای هندی و زیبا هم‌سلیقه‌اید. او شیفته عطر تروساردی دونا است و از ترکیب رایحه آن لذت می‌برد. این ترکیب شامل گل نیلوفر، وانیل و چوب صندل است. تروساردی دونا بوی باطراوات و پرنشاطی دارد؛ دقیقاً چیزی شبیه به شخصیت پریانکا که انگار با ورودش به هر صحنه‌ای، آنجا را پر از حرکت، پویایی و شادابی می‌کند. پریانکا از موفق‌ترین بازیگران هندی در سطح بین‌المللی است. گفته می‌شود که شهرت او در هند بسیار زیاد است و مردم روی او حسابی خاص باز می‌کنند. این حجم از موفقیت و دوست‌ داشته‌شدن نشان از انتخاب‌های صحیح او در زندگی دارد. پس احتمالاً در زمینه انتخاب عطر هم می‌توانیم روی او حساب کنیم. ظاهراً او تصمیمات سنجیده زیادی در زندگی می‌گیرد که به این سطح از موفقیت و دستاوردهای مختلف رسیده است. نظرتان چیست؟

ادِل – هیپنوتیک پویزِن دیور

عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور

ادل خواننده معروف بریتانیایی عاشق بوی عطر هیپنوتیک پویزن دیور است. او از سال‌های نوجوانی تا امروز از همین برند و مدل عطر استفاده کرده است. اگر شما هم مانند ادل از بوهای کلاسیک و اصیل خوشتان می‌آید، حتماً به‌سراغ عطر هیپنوتیک بروید. بوی مشک، گل یاس، وانیل و بادام تلخ از ترکیبات این عطر معروف‌اند. یکی از جذاب‌ترین نکات درباره عطر دیور این است که ماندگاری بالایی دارد و نیاز به تجدید آن در طول روز نیست. شاید برایتان جالب توجه باشد که ادل هیپنوتیک پویزن عطر محبوب مدونا هم بوده است. انگار این عطر حسابی سلبریتی‌پسند است. شاید بگویید که الهام‌گرفتن از افراد معروف در زمینه عطر آنچنان راه‌گشا نیست. باید بگوییم که اشتباه نکنید. در درجه نخست، موضوع این است که چنین افرادی با برندهای برتر بیشتر آشنا هستند. از همین نظر می‌توانند به ما در انتخاب بهترین‌ها کمک کنند. از سوی دیگر، زمانی که طرفدار یک هنرمند هستید، به‌احتمال زیاد در بسیاری از موارد با او سلیقه مشترکی دارید. انتخاب عطر هم تاحد زیادی حالتی هنری دارد و با روحیه افراد مرتبط است. بنابراین، نگاهی به انتخاب‌های هنرمندان محبوبتان در این زمینه ایده بسیار خوبی است.

آنوشکا شارما – بلولایت دولچه‌ و گابانا

عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور

آنوشکا شارما از بازیگران پیش‌رو و خوش‌سلیقه در عرصه مدوفشن است. این عطر رایحه پرنشاط و در عین حال آرامش‌بخشی شبیه به شب‌های تابستان را دارد. در ترکیبات آن از عطر لیمو، پرتقال، سیب سبز و شکوفه پرتقال در کنار مشک سفید و گل‌های مختلف استفاده شده است. اگر شما هم از چنین حس‌وحالی برای عطر منتخبتان لذت می‌برید، حتما این عطر دلچه گابانا را به‌خاطر بسپارید. گفته می‌شود که شارما به حفظ حریم خصوصی‌اش علاقه زیادی دارد، اما عطر چیزی نیست که در پستوی پنهان‌کاری باقی بماند و هرچقدر هم که دلش نخواهد درباره ریزه‌کاری‌های زندگی‌اش بدانند، باز هم رایحه و بوی خوش عطر آنوشکا پنهان‌ناشدنی است. اگر طرفدار این بازیگر شرقی هستید، حتماً نیم‌نگاهی به انتخابش در زمینه عطر و ادکلن هم داشته باشید. شاید شما هم همین بو را پسندیدید.

تیلور سوئیفت – فلاور بامب ویکتور اند رالف

عطر محبوب سلبریتی‌های مشهور

تیلور نیاز به معرفی ندارد. او پاپ استار معروفی است که نسل جوان را روی انگشتانش می‌چرخاند. بدیهی است که انتخاب‌هایش در زمینه لباس و عطر هم به‌دقت از سوی آن‌ها دنبال می‌شود. او در زمینه انتخاب عطر هم بسیار خوش‌سلیقه است و از محصولی معروف از برند ویکتور اند رالف استفاده می‌کند. بوی این عطر چیزی شبیه به قدم‌زدن در باغی پر از گل در فصل بهار است. در ترکیب عطر فلاور بامب از گل یاس، رز، فریزیا و ارکیده استفاده شده است. این عطر حس‌وحال عجیبی دارد؛ هم ظریف و دل‌نشین است و هم محرک و قابل توجه. درست ویژگی‌هایی دارد که در رفتار و شخصیت تیلور سوئیفت هم دیده می‌شود. سوئیفت از پدیده‌های شهرت در دنیا است. جو و حواشی پیرامون او بسیار بزرگ‌تر از آثار هنری است که روانه بازار می‌کند. او با تبلیغات فراوان و البته وام‌گرفتن از زیبایی و استعدادی که دارد، در سن نه‌چندان بالا توانسته قله‌های موفقیت را به‌طرز عجیب و غریبی طی کند. الهام‌گرفتن از سلیقه چنین پاپ‌استار موفقی در هر زمینه‌ای، ایده بدی نیست و می‌تواند با نتایج خوب همراه باشد.

در آخر

انتخاب عطر مقوله‌ای بسیار سلیقه‌ای است. البته باید دقت کنید که بوی عطر هرکس، بیشتر از خود او به مشام دیگران می‌رسد. برای همین، خرج وسواس و دقت‌نظر زیاد در انتخاب عطر همیشه مهم است. هرچند که همیشه نمی‌توانیم نظر همه را جلب کنیم، اما مهم است که از عطری دست‌کم خوشایند برای عموم برای خود استفاده کنیم. استفاده از بوهای خیلی تند و اسانس‌های خیلی غلیظ، برای استفاده در محیط‌های عمومی اصلاً توصیه نمی‌شود. شاید چنین رایحه‌ای برای کسی بسیار ناخوشایند باشد و باعث شود که واقعاً قادر به تحمل اوضاع نباشد. با نگاهی به عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها،‌ امکان انتخاب گزینه‌های جذاب بیشتر می‌شود. درمیان مواردی که در این مقاله گفته شدند، کدام را می‌پسندید و دوست دارید که امتحان کنید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :