تحریریه چی بپوشم در
5,797

31 مدل موی ساده باز برای خانم‌هایی که می‌خواهند مینیمال و شیک باشند؛ دست از مدل موهای شلوغ بکشید!

31 مدل موی ساده باز برای خانم‌هایی که می‌خواهند مینیمال و شیک باشند؛ دست از مدل موهای شلوغ بکشید!

موی بلند و رها – تصویری که اغلب با زنانگی و لطافت گره خورده است. اما چطور می‌شود این موهای زیبا را به شکلی ساده و در عین حال جذاب درآورد، به خصوص برای روزهای پرمشغله یا مهمانی‌های عصرانه‌ای که زمان زیادی برای آرایش مو نداریم؟خوشبختانه، دنیای موی ساده باز زنانه فراتر از یک دم اسبی دم‌اسبی ساده است. با کمی خلاقیت و چند ترفند ساده، می‌توانید مدل موهایی خلق کنید که هم با هر استایلی همخوانی داشته باشند و هم به شما ظاهری آراسته و مرتب ببخشند. این راهنما، ترفندها و ایده‌هایی برای انواع موی ساده باز زنانه در اختیار شما می‌گذارد تا در هر موقعیتی، از محل کار تا مهمانی‌های شبانه، بدرخشید.

مدل موی باز

جدیدترین مدل موی زنانه ساده باز

موهای بلند، زمین بازی وسیعی برای مدل‌های مختلف موی ساده باز زنانه به شما می‌دهند. در اینجا چند ایده برای الهام‌گیری آورده شده است:

مواج طبیعی: کمی بافت به موهایتان بدهید! بعد از حمام، از اسپری‌های حجم‌دهنده استفاده کنید و موهایتان را با حرارت کم سشوار بکشید. برای موج‌های طبیعی‌تر، می‌توانید از بافت‌های شل و درشت استفاده کنید که بعد از باز کردن، حالت موج‌دار زیبایی به موهایتان می‌دهند.

حالت لیر (لایه لایه‌): مدل موی لیر، به خصوص برای موهای بلند، به آن‌ها جان می‌دهد و باعث می‌شود پرتر و حجیم‌تر به نظر برسند. اگر موهای لیر ندارید، نگران نباشید! می‌توانید با اتو مو، قسمت‌های پایینی مو را به سمت بیرون حالت دهید تا ظاهری لایه‌لایه ایجاد شود.

نیم‌بافته رمانتیک: برای یک مدل موی ساده و در عین حال رمانتیک، یک بخش نازک از موهای جلوی سرتان را ببافید و آن را به پشت سر ببرید. با سنجاق سر، آن را به باقی موهایتان وصل کنید. این مدل به ‌ویژه برای موقعیت‌های رسمی‌تر مناسب است.

آبشاری بافته: این مدل مو هم ساده و هم شیک است. یک بافت ساده از جلوی سر شروع کنید و به تدریج، بخشی از موها را از بافت خارج کنید و آنها را با موهای پایین‌تر ترکیب کنید. این کار را تا انتهای سر ادامه دهید.

موی ساده باز زنانه، می‌تواند به سادگی زیبا و جذاب باشد. با کمی خلاقیت و چند ترفند ساده، می‌توانید مدل مویی خلق کنید که در هر موقعیتی بدرخشید. از این راهنما به عنوان منبع الهام استفاده کنید و مدل‌های مختلف را امتحان کنید تا موی ساده باز زنانه‌ی مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

 

منبع: ماگرتا

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :