تحریریه چی بپوشم در
222

اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید، این شامپوهای تثبیت‌کننده رنگ مو را استفاده کنید تا موهایتان زیبا بمانند

اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید، این شامپوهای تثبیت‌کننده رنگ مو را استفاده کنید تا موهایتان زیبا بمانند

موهای شکننده یا رنگ شده نیاز به مراقبت ویژه و استفاده از محصولات مناسب دارند؛ بنابراین هنگامی که تصمیم به تغییر رنگ طبیعی موهای خود می گیرید، مراقبت ها هم باید تغییر کند.

single_content ad banner

شامپو برای تثبیت موهای رنگ‌شده

فرقی نمی‌کند رنگ موی شما قرمز، بالیاژ، بلوند پلاتینیومی یا حتی فانتزی باشد، در این حالت احتمالاً می‌دانید که موهایتان کمی بیشتر به TLC نیاز دارند؛ بنابراین مهم نیست که به آرایشگاه می روید یا از یک درمان خانگی استفاده می کنید، اگر می خواهید رنگ شما ماندگار شود، باید به مقداری TLC متعهد شوید.

همچنین تمام فرآیندهای شیمیایی بر سلامت موهای شما تأثیر می گذارند و خاصیت ارتجاعی آن را کاهش می دهند و احتمال شکستگی، خشکی و شکافته شدن موها را افزایش می دهند، پس شامپوی شما باید به تعادل سطح pH مو هم کمک کند. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، چگونه می دانید کدام شامپو برای موهای رنگ شده مناسب است؟ ما در این مطلب چهار شامپوی مناسب برای تثبیت موهای رنگ شده را به شما معرفی می کنیم که تمام ویژگی های لازم مراقبتی را برای موهایتان تامین می کند.

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو لایتنس مدل argan حجم 900 میلی لیتر به همراه ماسک مو لایتنس مدل argan oil حجم 1000 میلی لیتر با قیمت (500 هزار تومان)

شامپو و ماسک لایتنس حاوی روغن آرگان lightness یکی از پرفروش ترین شامپو و ماسکهای موجود در بازار و محصول کشور اسلواکی و فیلیپین است. این مدل شامپو هم برای استفاده خانم ها و هم آقایان مناسب است.همچنین سامپوی لایتنس با مواد طبیعی و ارگانیک و با فرمولاسیون جدیدی تولید شده که موهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی و باعث تغذیه رسانی به موها می شود. این مدل شامپو حاوی 95% روغن ارگان و فاقد سولفات است که باعث می شود نرم کننده، ضد وز ، تقویت کننده ، احیاء کننده ، ایجاد بافت و حجم طبیعی در موها باشد. کسانی که موی آن‌ها به علت استفاده مکرر از سشوار، اتو مو و بابلیس آسیب‌دیده است، یا به علت در تماس بودن با مواد شیمیایی مانند رنگ، دکلره، مواد کراتین آسیب‌دیده می توانند از این محصول به‌عنوان یک پک کامل برای درمان و تقویت موی آن‌ استفاده کنند.

روغن آرگان موجود در شامپو لایتنس باعث آبرسانی هرچه سریع تر به موها شده و سبب جلوگیری از خشکی و وزی مو می‌شود. در نتیجه موهای شما نرم‌تر و لطیف‌تر می‌گردد. همچنین کراتین به‌کاررفته در ترکیبات ماسک مو لایتنس موجب براقی، درخشندگی و حالت پذیری بهتر مو است؛ بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید پس از استفاده از این ماسک اقدام به شانه کردن و باز کردن گره موی خود کنید.

طریف استفاده ماسک مو لایتنس: ماسک موی لایتنس برای استفاده در حمام تولید شده است و نیاز به آبکشی دارد؛ بنابراین شما زمانی که موی خود را با شامپوی لایتنس شستشو و آبکشی کردید، مقدار مناسبی از ماسک مو لایتنس را به ساقه‌ی موی خود آغشته کنید و ماساژ دهید. اجازه دهید در یک‌ حوله‌ی خیس یا کلاه حمام موی شما به مدت ده دقیقه استراحت کند. پس از گذشت این زمان اقدام به آبکشی کامل موی خود کنید.

1

شامپو مغذی و انرژی‌بخش مورینگا اِمو مدل 4 موهای رنگ شده و دکلره 400 میلی لیتر با قیمت (120 هزار تومان)

شامپو مغذی و انرژی‌بخش مورینگا اِمو SH04 یک محصول ایرانی است که آقایان و خانم های می توانند به راحتی آن را برای موهایشان انتخاب کنند. این محصول ضمن ترمیم و بازسازی موهای آسیب‌دیده، سبب تثبیت رنگ مو و افزایش درخشندگی موها می‌شود. همچنین این محصول با تقویت فولیکول‌ها، از ریزش موها جلوگیری کرده و با رطوبت‌رسانی عمقی و تامین مواد مغذی، مانع از ایجاد موخوره و شکنندگی تارهای مو می‌شود.

این مدل شامپو حاوی روغن های گیاهی موثر و مفیدی برای مو است که تاثیر مستقیمی بر محافظت موها، تغذیه و رطوبت رسانی دارد. علاوه بر گیاه معجزه آسای مورینگا که به خودی خود خواص بی شمار و تاثیر شگرف در مراقبت و کیفیت موها دارد، ترکیبات دیگری مانند LáfaOil (لافااُیل)، روغن هسته انار، پروتئین هیدرولیز شده برنج، کافئین، عصاره هسته مورینگا اولیفرا، عصاره برگ مورینگا اولیفرا، نیاسینامید و دکسپانتنول و کراتین هیدرولیز شده نیز در این محصول به کار رفته شده است.

2

شامپو مو درمالیفت مدل Vita-Color حجم 200 میلی لیتر با قیمت (85 هزار تومان)

شامپو درمالیفت مدل ویتاکالر یک محصول ایرانی و مناسب برای موهای خانم ها و آقایان است. این مدل شامپو برای موهای دکلره شده مناسب است و به دلیل ترکیبات منحصربه‌فردی که دارد به افزایش سلامت مو کمک می‌کنند و باعث ترمیم و بازسازی تارهای آسیب دیده بر اثر مواد شیمیایی موجود در رنگ مو می‌شوند. این محصول  ضمن تمیز کردن مو از آلودگی ها، چربی و مواد اضافه، رنگ مو را تثبیت کرده و از کدری و رنگ پریدگی آن جلوگیری می‌کند.

همچنین، شامپو درمالیفت برای مو‌های رنگ شده فاقد سولفات، نمک و پارابن بوده و با نرم کردن موها، حالت پذیری آن را افزایش داده و از ایجاد موخوره، زبری و خشکی مو‌ها در مو پیشگیری می‌کند. این شامپو مو حاوی عصاره انار، هسته انگور، رز و کراتین است و از رنگ مو‌ها در برابر اشعه UV نور خورشید مراقبت کامل به عمل می‌آورد. همچنین این مدل شامپو نه تنها فاقد سولفات است و آسیبی به مو وارد نمی‌کند، بلکه حاوی مجموعه‌ای از اسیدهای آمینه است که به رشد مو و افزایش سلامت آن کمک می‌کند. این ترکیبات، جز اصلی پروتئین سازنده مو محسوب می‌شوند و موهایی را که بر اثر دکلره یا رنگ دچار خشکی، موخوره و آسیب شده‌اند، ترمیم می‌کنند.

3

شامپو فولیکا مخصوص موهای رنگ شده حجم 200 میلی لیتر ا قیمت (60 هزار تومان)

شامپوی فولیکا یک محصول ایرانی و مناسب برای آقایان و خانم ها است. این شامپو برای افرادی که موهای خود را رنگ، مش و دکلره کرده اند طراحی شده است. شامپوی فولیکا حاوی بنزوفنون و اتیل هگزیل متوکسی سینامات می باشد که از فیلترهای UV به شمار رفته و از آسیب اشعه های مضر نور خورشید به مو ممانعت می کنند. عصاره انار موجود در شامپو فولیکا موهای رنگ شده، یک تثبیت کننده رنگ مو به شمار رفته و به تداوم رنگ موی شما کمک می کند. یکی دیگر از مزایای این مدل شامپو این است که حاوی پیش ساز ویتامین B5 بوده و رطوبت لازم برای موها را فراهم می کند.

4

 

منبع: راهنماتو

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :