تحریریه چی بپوشم در
19,011

نکاتی که باید قبل از خرید کیف پول به آن ها توجه کنید

نکاتی که باید قبل از خرید کیف پول به آن ها توجه کنید

کیف پول یکی از پرکاربرد‌ترین وسایلی است که در طول روز بارها از آن استفاده می‌شود. همين امر موجب میشود در طولانی مدت،روند فرسایشی کیف پول،سریعتر از دیگر محصولات چرمی طی شود. از اینرو می‌بایست هنگام خرید کیف پول،به نکاتی توجه کنید تا بتوانید کیف پولی با کیفیت خوبی را تهیه کنید. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که‌ می‌توانند‌شما را در انتخاب کیف پول مناسب راهنمایی کنند.

single_content ad banner

نکات خرید کیف پول

1-نوع دوخت و لاک دور کار محصول

یکی از مواردی که در کیفیت کیف پول تاثیر بسیاری دارد،نوع دوخت و لاک دور کار می باشد.هرچه نوع دوخت به اصطلاح تمیزتر باشد،نشان از دقت بالا در تولید و صرف زمان مورد نیاز برای تولید یک محصول چرمی دارد.همچنین با بررسی کیفیت لاک دور کار میتوانید از دوام بالای لاک در طولانی مدت،مطمئن شوید.

2-میزان نرم یا خشک بودن محصول

در فرایند تولید محصولات چرمی،برخی از تولیدکنندگان از چرم حیواناتی مانند گوسفند و بز استفاده میکنند که در این صورت،چرم بافتی نازک و نرم خواهد داشت.با این حال برخی نیز از چرم گاو و گاومیش استفاده می کنند که دارای بافتی خشک‌تر می باشد.نرم یا خشک بودن خوبی‌ها و بدی‌هی منحصر به فرد خود را دارد که در نهایت با توجه به سلیقه‌ی خود میبایست به نرم و خشک بودن کیف پول توجه کنید.

3-آستر داخلی کیف پول

برای طراحی داخل کیف پول میتوان از متریال های مختلفی استفاده کرد که البته محبوب‌ترین آنها پارچه‌ی آستر و یا اشبالت خود چرم است.اشبالت چرم در واقع لایه پشت چرم است که هیچ پارچه یا لایه اضافی روی آن قرار نمی‌گیرد و میتوانید به راحتی آن را در طراحی داخلی کیف پول مشاهده کنید.اما پارچه آستر نوعی پارچه است که روی لایه اشبالت چرم دوخته میشود تا مایعات و گرد و غبار به بافت چرم نفوذ نکند.پیشنهاد میشود از کیف پول با پارچه آستر استفاده کنید تا از کثیف شدن چرم کیف جلوگیری کنید.

نکات خرید کیف پول

4-تعداد جاکارتی و جای اسکناس

مهمترین دلیل برای خرید کیف پول،حمل کارت‌بانکی و اسکناس است.به همین جهت هنگام خرید کیف پول باید به نوع طراحی داخلی کیف پول توجه ویژه‌ای داشته باشید.باید دقت داشته باشید تا تعداد جای کارتی و تعداد جای اسکناس به تعدادی باشد که بتواند تمامی نیاز‌های شما را رفع کند.

5-رنگ محصول

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در حوزه دباغی چرم،شاهد تولید انواع مختلف محصولات چرمی با رنگ‌های متنوع هستیم.اما باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از رنگ‌هایی که در بازار وجود دارند تنها به دلیل تصمیم های احساسی تولید می شوند.به این معنا که ممکن است یک کیف پول به رنگ زرد چشمتان را بگیرد و آن را خریداری کنید؛اما بعدا در ست کردن آن با رنگ لباس به مشکل بخورید.در چنین مواردی شما گرفتار تصمیمات احساسی می شوید که تنها با درنظر گرفتن احساس لحظه‌ای که دارید یک رنگ خاص را خریداری میکنید.پیشنهاد میشود هنگام خرید یک محصول تا جای ممکن به صورت منطقی و با توجه به امکان ست کردن آن رنگ، با دیگر لباس‌هایتان، خرید کنید.

6-اندازه جاکارتی و جای اسکناس‌ها

ممکن است در برخی از طراحی ها،قالب برش چرم کوچکتر یا بزرگتر از حد استاندارد باشد.ب همین دلیل ممکن است کارت بانکی وارد جای کارت نشود و یا با کوچکترین حرکتی،از جای خود بیرون آید.از این رو پیشنهاد میشود جای کارت ها را با کارت بانکی خود چک کنید تا از هم‌اندازه بودن کارت و جاکارتی اطمینان حاصل فرمایید.

7-یراق آلات محصول

درصد قابل توجهی از مشکلاتی که برای کیف پول به وجود می‌آید،مربوط به یراق‌آلات و زیپ محصول میشود.به همین دلیل توصیه میشود هنگام خرید کیف پول حتما یراق آلات و زیپ محصول را چک کنید تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.پیشنهاد میشود از یزاق‌آلات فلزی به جای پلاستیکی استفاده کنید،چرا که احتمال خرابی در این نوع یراق بسیار کمتر از یراق‌آلات پلاستیکی میباشد

نکات خرید کیف پول

8-خدمات پس از فروش

همانطور که قبلا گفته شد،ممکن است در قسمت‌های مختلف کیف پول،مشکلاتی به وجود آید که البته با ترمیم و تعمیر میتوانید به راحتی آن را رفع کنید.اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید،این است که برخی تولیدکنندگان به دلیل پایین بودن کیفیت محصول،از دادن ضمانت ترمیم و یا تعویض محصول خودداری میکنند که همین امر موجب از بین رفتن اعتماد مشتری نسبت به فروشنده خواهد شد.از این رو پیشنهاد میشود برای خرید محصولات چرمی باکیفیت،به برندهای معتبر مراجعه کنید.

9-قیمت

قیمت را میتوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری در خرید دانست.پیشنهاد میشود برای به دست آوردن قیمت منصفانه‌ی یک محصول چرمی،به فروشنده‌های مختلف رجوع کنید و قیمت کالا‌های مشابه را با هم مقایسه کنید.در این صورت میتوانید به راحتی قیمت واقعی محصول را اندازه‌گیری کنید و کیف پول مورد نظر را با قیمتی معقول و منطقی خریداری کنید.

10-نوع بسته‌بندی

بسیاری از خریداران،محصولات چرمی را به عنوان هدیه به دیگران خریداری میکنند.به همین دلیل داشتن یک بسته‌بندی زیبا و شیک درخور هدیه میتواند مسئله‌ای مهم تلقی شود.از این رو پیشنهاد میشود هنگام خرید کیف پول،حتما به نوع بسته‌بندی محصول توجه کنید تا بتوانید محصولی مناسب هدیه خریداری کنید.

کلام آخر

در نگاه اول خرید کیف پول،ممکن است برایتان کاری ساده جلوه کند،اما در هنگام خرید کیف پول باید به نکاتی دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.از این‌رو در این مقاله به نکاتی اشاره کردیم که به شما کمک خواهند کرد کیف پولی با کیفیت تهیه کنید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :