تحریریه چی بپوشم در
28,940

این مدل چتری مو، ترندی‌ترین مدل موی امسال است؛ موهایتان را این مدلی کوتاه کنید!

این مدل چتری مو، ترندی‌ترین مدل موی امسال است؛ موهایتان را این مدلی کوتاه کنید!

چتری پرده‌ای نوعی مدل محافظه‌کارانه‌ از چتری است که در سال ۲۰۲۴ جایش را به چتری برکین داده است. تا نوروز چیزی نمانده است اما برای بسیاری از خانم‌ها این دو هفته آخر اسفند فرصتی مناسب برای تغییر رنگ و مدل موهایشان است. بنابراین اگر هنوز برای انتخاب مدل مویتان در نوروز مرددید، تا انتهای این مطلب با ما باشید؛ شاید شما هم به جمع چتری‌دارها اضافه شدید.

single_content ad banner

مدل موی چتری برکین

مراسم جوایز زنان در موسیقی سال ۲۰۲۴ چهارشنبه ۶ مارس به میزبانی مجله بیلبورد در لس‌آنجلس برگزار شد تا از زنان موسیقی‌دان در زمینه‌های مختلف تقدیر شود. آنچه روی فرش قرمز این رویداد بیش از هرچیزی به چشم می‌خورد، تعداد زیاد هنرمندان با موهای چتری بود؛ از جمله کیتی پری که با مدل جدیدتری از چتری در محل برگزاری مراسم حاضر شد.

مدل موی چتری برکین

پری که برای این رویداد کرست کوتاه قرمز و دامن بلندی به همین رنگ به تن داشت، موهایش را دم‌اسبی کرده و قسمت جلو آن را به مدل چتری خیلی کوتاهی آراسته بود. البته پری تنها کسی نبود که با مدل موی چتری در این رویداد ظاهر شد، اما در مقابل چتری‌های آندرا دی که تا زیر ابروهایش می‌رسید و چتری پرده‌ای کایلی مینو (Kylie Minogue)، خواننده استرالیایی، یکی از کوتاه‌ترین و خاص‌ترین چتری‌ها بود.

اگرچه موی چتری برای کسانی که تا به حال آن را امتحان نکرده‌اند، ریسک بزرگی است، به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ سبک جدیدی از آن را بیشتر از قبل خواهیم دید: چتری برکین.

مدل موی چتری برکین

به گزارش نشریه پیپل (People)، چتری پرده‌ای که نوعی محافظه‌کارانه‌ از چتری به شمار می‌رود و مدل موی سال گذشته کاترین، شاهدخت ولز، نیز بود، در سال ۲۰۲۴ جایش را به چتری برکین داده که از مدل موی جین برکین، نماد مد، خواننده و هنرپیشه‌ فرانسوی که سال ۲۰۲۳ درگذشت، الهام گرفته است.

مدل موی چتری برکین

این مدل چتری کوتاه‌تر و صاف‌تر از چتری پرده‌ای است و با قاب صورت هماهنگ می‌شود و مثل مدل موی همیشگی داکوتا جانسون، ستاره سینما، معمولا تا زیر ابرو ادامه خواهد داشت.

مدل موی چتری برکین

اگرچه به گفته وب‌سایت «خانه‌داری خوب» (good housekeeping) مدل موی چتری می‌تواند به همه بیاید، اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید که نتیجه کار برای شما یک فاجعه نخواهد بود، بهتر است فرم صورتتان را در نظر بگیرید.

مدل موی چتری برکین

مدل‌‌های چتری که در دو طرف پیشانی فرم بلندتر و نرم‌تری دارند، اغلب برای چهره‌های مربعی یا قلبی شکل خوب خواهد بود، در حالی که به صورت‌های گرد چتری پرده‌ای بیشتر می‌آید. از طرفی صورت‌های بیضی با هر نوع چتری خوب به نظر می‌رسند.

مدل موی چتری برکین

اگر هنوز مطمئن نیستید این مدل مو برای دیدوبازدیدهای نوروزی مناسب باشد، بهتر است چند روز دیگر دست نگه دارید تا مراسم اسکار برگزار شود و مدل‌های موی برتر این رویداد را در نظر بگیرید. شاید مدل موی مناسبتان را در ظاهر چهره‌های مشهور هالیوود پیدا کردید.

مدل موی چتری برکین



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :