chadmin در
1,293

هتل های ارزان قیمت مشهد کدامند؟

هتل های ارزان قیمت مشهد کدامند؟

رزرو هتل در شهر مشهد یک پروسه آسان اما وقت گیر است چون تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شهر مشهد بالا بوده و شما را سردرگم می‌کند. شهر مشهد همان‌طور که می‌دانید یکی از گردشگرپذیرترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های فراوانی دارد و قبل از همه یک شهر مذهبی است که عاشقان زیادی سالانه برای زیارت حرم حضرت رضا عازم این شهر می‌شوند. به همین دلیل شما برای رزرو هتل در شهر مشهد باید همیشه زودتر از موعد اقدام کنید. چون معلوم نیست که چه تعداد از هتل‌ها خالی بوده و شما امکان رزرو آن‌ها را خواهید داشت. البته شهر مشهد هتل‌های متفاوتی هم به لحاظ اقامتی دارد که ما در ادامه قصد داریم ارزان‌ترین هتل‌ها را به شما در مشهد معرفی کنیم.

single_content ad banner

هتل ارزان در مشهد

رزرو هتل در مشهد و یک انتخاب اقتصادی

رزرو هتل اقتصادی در مشهد اگر با شناخت کامل هتل‌های این شهر باشد، یک فرصت جذاب محسوب می‌شود که سفری دلنشین به این شهر را برای شما رقم خواهد زد. البته همان‌طور که گفتیم تنوع هتل‌ها در شهر مشهد زیاد است و شما هتل‌های مختلف با قیمت‌های متنوعی را در مقابل خود خواهید داشت. برخی از هتل‌ها قیمت‌های بسیار بالایی داشته و در دسته هتل‌های لوکس هستند. اما تعداد زیادی از این اقامتگاه‌ها و هتل‌ها کاملاً اقتصادی بوده شما به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر، از امکانات نسبتا خوبی بهره‌مند گشته و اقامتی پرخاطره را در شهر مشهد تجربه کنید. این شما و این هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت شهر مشهد!

●     هتل ثامن شهر مشهد

هتل ارزان در مشهد

هتل ۴ ستاره ثامن اولین هتل ارزان قیمت و اقتصادی است که قصد داریم به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های مشهد که در انتهای بلوار وکیل آباد و در منطقه بسیار زیبا و سرسبزی قرار گرفته است و دسترسی راحتی به تمام ییلاقات مانند شاندیز، طرقبه و نمایشگاه بین المللی مشهد هم دارد. ضمن اینکه با ۴۱ سوئیت و اتاق از گردشگران خود به خوبی پذیرایی می‌کند. شاید ندانید که این هتل عضو رسمی گروه هتل‌های کوثر است و امکانات خود را در حد بهترین و لوکس‌ترین امکانات عرضه می‌کند.

هتل ثامن مشهد امکانات و خدمات متعددی مانند رستوران فرنگی، رستوران ایرانی با ظرفیتی ۲۵۰ نفر در طبقه همکف، رستوران سنتی ۷۰ نفره در محوطه هتل، کافی شاپی با ظرفیت ۳۰ نفر و سالن ورزشی استاندارد با تمام امکانات به‌روز هم دارد. همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به تالار همایش، تالار کنفرانس، سالن بدنسازی، پارک کودکان در فضای باز هتل، سالن و میز بیلیارد، اسپا، اسپا ترکی، سونای بخار و سونای خشک، جکوزی سنتی، سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن مراسم برای ضیافت‌ها و مهمانی‌ها و مجالس و غیره اشاره کرد.

●     هتل سارینا در شهر مشهد

هتل ارزان در مشهد

هتل بعدی که می‌توانید به‌راحتی رزرو آن را انجام دهید، هتل سارینا مشهد نام دارد. این هتل در سال ۱۳۹۸ با شش طبقه و ۴ ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. ۲۱۲ اتاق دارد و امکانات آن متعدد است. چهار ستاره این هتل نشان می‌دهد که خدمات بسیار با کیفیت و لوکسی دارد و می‌تواند از مهمانان و گردشگران مشهد به‌خوبی پذیرایی کند. شاید ندانید که امکانات متنوع هتل سارینا از این هتل، یک هتل ممتاز و برگزیده در شهر مشهد ساخته است.

با رزرو هتل سارینا شما به‌راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید از سفر خود به این شهر لذت ببرید. چون این هتل در مدت زمان کوتاهی توانسته نظر مثبت گردشگران را به خود جلب کند. ضمن اینکه در دسته هتل‌های اقتصادی قرار دارد و در بازه‌های زمانی مختلف اتاق‌های خود را با قیمت‌های متنوعی به گردشگران و مسافران عرضه می‌کند.

●     هتل خانه سبز در مشهد

هتل خانه سبز در شهر مشهد هم در دسته هتل‌های ارزان قیمت قرار دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌هایی است که در میدان توحید این شهر قرار گرفته و دسترسی اولیه و بسیار آسانی به تمام مراکز تجاری و مختلف شهر مشهد دارد. این هتل را در سال ۱۳۹۲ بازسازی کردند که البته به‌خوبی توانسته خود را به امکانات روز هتل داری تجهیز کند. همچنین مسافران در مدت زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه به‌راحتی می‌توانند خودشان را از هتل به حرم برسانند.

هتل خانه سبز با ۷۶ واحد اقامتی مجهز و تمیز بهترین خدمات را برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. تمامی واحدها امکانات و خدمات مناسبی دارند ضمن اینکه همگی با چیدمانی لوکس و مرتب و تمیز میزبان شما خواهند بود. بازسازی هتل در سال ۹۲ به خوبی سطح و کیفیت خدمات هتل را ارتقا داده است. از جمله امکاناتی که در این واحدها ارائه می‌شوند می‌توان به اینترنت رایگان اشاره کرد. ضمن اینکه تمامی اتاق‌ها با تخت‌هایی راحت و تمیز تجهیز شده‌اند. همچنین همه اتاق‌ها به سیستم تهویه‌مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن مجهز هستند. ناگفته نماند که در اتاق‌ها صندوق امانات هم قرار داده شده است تا شما وسایل و لوازم با ارزش خود را در این صندوق‌ها قرار دهید.

همچنین از دیگر امکانات هتل خانه سبز مشهد می‌توان به مینی بار با هزینه، آباژور، رخت‌آویز، تلفن برای تماس‌های داخلی، کمد لباس، یخچال، دراور و مبلمان اشاره کرد. همچنین تمامی واحدها به‌صورت جداگانه به حمام و سرویس بهداشتی و لوازم و تجهیزات لازم مجهز هستند و در این بین برخی از اتاق‌ها با سرویس فرنگی و برخی دیگر با سرویس‌بهداشتی ایرانی بازسازی شده‌اند.

هتل‌های ارزان در مشهد و تجربه یک سفر اقتصادی

در این مطلب از هتل‌های ارزان مشهد صحبت کردیم. هتل‌هایی اقتصادی اما لوکس و مناسب برای سفری جذاب که هزینه‌های شما را به نحو چشمگیری کاهش خواهند داد. در سفر به مشهد اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در رزرو هتل کمی عجول باشید. خصوصا اگر قرار است در اعیاد یا مناسبت‌های خاص عازم مشهد شوید. البته این شهر در فصل زمستان خلوت‌تر بوده و رزرو کردن هتل برای شما در این فصل راحت‌تر است. در هر حال مجموعه فلای تودی در کنار شماست تا با بهترین خدمات و امکانات، سفری مناسب به شهر مشهد را برای شما رقم بزند. پس اگر آماده هستید، چمدانتان را ببندید و با فلای تودی عازم مشهد شوید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :