تحریریه چی بپوشم در
5,194

تتوی عجیب و غریب مدل مشهور کار دستش داد؛ معنی این نقطه‌ها دقیقا چیست؟

تتوی عجیب و غریب مدل مشهور کار دستش داد؛ معنی این نقطه‌ها دقیقا چیست؟

کارا دلواین، مدل و بازیگر نام‌آشنا و زیبای انگلیسی، برای قدم زدن بر روی فرش قرمز سومین جشن سالانه موزه آکادمی اسکار که به منظور جمع‌آوری بودجه برای نمایشگاه‌های موزه و برنامه‌های عمومی، با حضور ستارگان درخشان دنیای موسیقی و تصویر در لس‌آنجلس برگزار شد، پیراهن مشکی خیره‌کننده‌ای به تن کرد.

single_content ad banner

کارا دلواین در جشن آکادمی اسکار

پیراهن کارا در این مراسم یقه خیلی بازی داشت که بالاتنه او را پهن‌تر نشان می‌داد و به همین دلیل جلوه خوبی به او نداده‌بود. پایین‌تنه‌ آن هم کاملا توری و شفاف بود و چاک بلندی داشت که تا بالای ران او می‌رسید و زیبایی پاهای خوش‌فرم و کشیده‌اش را به نمایش می‌گذاشت. کفش پلتفرم کارا که هم‌رنگ با پیراهنش بود، قد و قامت او را کشیده‌تر نشان داده و دستکش اپرای مشکی‌رنگ و گردنبند نقره‌ای درخشان او اکسسوری‌های مکمل استایلش بودند. موهای بلوند و زیبای کارا که به حالتی زیبا آراسته شده و میکاپ گیرایی که با رژ لب قرمز تکمیل شده‌بود هم نقاط مثبت اوت‌فیتش به شمار می‌رفتند؛ شما هم با ما هم‌نظرید؟

کارا دلواین در جشن آکادمی اسکار

علاقه‌مندان کارا دلواین با دیدن یک خال‌کوبی جدید روی بازوی او غافلگیر شدند. دلواین که علاقه زیادی به نقش انداختن روی بدن خود دارد، معمولا در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از ایده‌ها و یا خال‌کوبی‌های خودش را منتشر می‌کند. این بازیگر بریتانیایی که به‌نوعی بیماری پوستی مبتلاست، از نشان دادن لکه‌های روی بدنش ابایی ندارد. او به بیماری صدفک (پسوریازیس) که بیماری پوستی مزمن خودایمنی است مبتلاست و ممکن است برخی از خال‌کوبی‌های او برای پوشاندن اثر زخم باشد. زمانی که طرح جدید که در آن نقطه‌ها در کنار هم یک مستطیل را تداعی می‌کنند روی فرش قرمز مهمانی اسکار روی بازوی کارا دیده شد، از طرف برخی از دنبال کننده‌های شبکه‌های اجتماعی به تصویری نمادین از چسب زخم یا نوار مرهم تشبیه شد. با وجود برچسب‌های موقت تزئینی و خالکوبی‌های فیکی که این روزها پرطرفدار شده است، نمی‌دانیم این‌یک طرح ساده و موقت است و یا این طرح برای همیشه به خال‌کوبی‌های بدن کارا اضافه‌شده است.

کارا دلواین در جشن آکادمی اسکار

کارا دلواین در جشن آکادمی اسکار



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :