chadmin در
903

من که لباس مناسب ندارم!

من که لباس مناسب ندارم!

من که لباس مناسب ندارم. اولین جمله ای است که بعد از تماس یکی از دوستانم برای دعوت به دور همی به ذهنم می رسد. به عنوان یک دختر جوان و کمی هنرمند، مثل همه دختران هم سن و سال و البته خوش ذوق، برایم خوش پوش بودن و خوش گذرانی در کنار هم معنا پیدا می کند.

single_content ad banner

فروشگاه لباس زارونی

به نظرم جمله معروف خانم ها که «هر سخن جایی و هر لباس مکانی دارد» اهمیت این مساله را به صورت کامل توصیف می کند و نیازی به توضیح اضافه نیست.

فروشگاه لباس زارونی

سایت گردی به جای بازارگردی برای خرید لباس

خیلی وقت بود قصد خرید لباس داشتم ولی اقدامی انجام نمی‌دادم اما با این دعوتِ مهمانی و با اطمینان از اینکه بین لباس های خوابیده در کمدم قرار نیست موردی چشمم را بگیرد و مرا در مهمانی همراهی کند، تصمیم نهایی را  گرفته و فورا وارد عمل می‌شوم.

فروشگاه لباس زارونی

بی شک شما نیز مثل من اولین کاری که انجام می‌دهید گشت و گذاری مجازی در وب‌سایت‌ها، پیج‌ها و فروشگاه های اینترنتی لباس میکنید، با این امید که بدون نیاز به بازار گردی، که فقط وقت می‌گیرد و خستگی می‌دهد، به هدف خود برسیم و بهترین لباس را انتخاب کرده، بدون زحمت دم در خانه تحویل بگیریم.

در نگاه اول تنوع رنگ و مدلِ محصولاتِ موجود ذوق زده ام کرد ولی با کمی دقت و نگاه عمیق‌تر، متوجه شدم در اغلب موارد کیفیت دوخت ها اصلا راضی کننده نبود، سه معیار اصلی من که عبارت بود از  مدلِ دلخواه، کیفیتِ قابل قبول و قیمت مناسب، در کنار هم جمع نمی شدند. به همین دلیل از یافتن لباسی که بابطبع باشد نا امید شدم.

مدلی که مورد پسندم بود دوخت نامناسبی داشت و مدلی با دوختِ کمی تمیز، به دلیل قیمت های نجومی مرا از خرید منصرف می‌کرد.

سایت پوشاک زارونی، پسند خانم ها

کم کم شادی دعوت شدنم به میهمانی به یاس تبدیل می شد که ناگهان بین تصاویر تکراری، یک تصویر متفاوت نظرم را جلب کرد، روی تصویر کلیک کردم و وارد وبسایت پوشاک زارونی شدم، لبخندی پهنای صورتم را گرفت!

صفحه‌ای پر از متنوع‌ترین شومیزها، لباس محبوب من و تقریبا همه‌ی خانم‌های دنیا.

فروشگاه لباس زارونی

هر شومیز را روی تن خودم متصور شده و بین مدل‌ها دودل می‌شوم و انتخابم سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

مدل‌های موجود، ساده و شیک و جدید و مهمتر از همه، قیمت‌ها سازگار با بودجه‌ام هستند، و چه چیزی بهتر از این!

در سایت گوریل های خیاط زارونی تنوع لباس ها زیاد بود، از شومیزهای مجلسی دخترانه و زنانه تا انواع پایین پوش ها مثل شلوار جین و شلوارهای راسته‌ی بسیار زیبا !

بین باقی دسته بندی‌های سایت چرخی میزنم، ایده‌ای خلاقانه پشت همه‌ی محصولات نهفته است که باعث شده مدل‌ها با انواع سلیقه ها مساعد باشد به طوری که هیچ کس دست خالی از زارونی بیرون نرود.

فروشگاه لباس زارونی

تنوع محصول مرا به یاد سایت برندهای خارجی معروف لباس می‌اندازد با اندکی تفاوت، تفاوتی که باعث می‌شود از این به بعد چه برای خود و چه برای دوستانم، فروشگاه اینترنتی لباس زارونی اولین گزینه برای خریدی بدون نگرانی باشد.

لباسم را انتخاب کرده و ثبت سفارش می‌کنم و بی‌صبرانه منتظرم تا به دستم برسد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :