تحریریه چی بپوشم در
1,211

غول‌های امسال سینمای دنیا وارد می‌شوند؛ دلمان ضعف رفت برای شما چند نفر!

غول‌های امسال سینمای دنیا وارد می‌شوند؛ دلمان ضعف رفت برای شما چند نفر!

دیشب در مراسم اکران افتتاحیه فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) در پاریس، بازیگران و عوامل این فیلم با استایل‌هایی جذاب حضور یافته و جلوی دوربین عکاسان و خبرنگاران ژست گرفتند.

single_content ad banner

 

تصاویر بازیگران اوپنهایمر

این بازیگران که دو روز پیش نیز در مراسم اکران فیلمشان برای اهل رسانه در پاریس حاضر شده بودند، این‌بار نیز در کنار هم، با استایل‌های زیبا و با انرژی مثبتشان بسیار خوش درخشیدند. فلورنس پیو که نقش جین تاتلاک، معشوقه اوپنهایمر را در جدیدترین ساخته فیلم کریستوفر نولان ایفا می‌کند، در پاریس حضور پیدا نکرده است. اکران عمومی این فیلم در آمریکا از ۲۱ جولای آغاز می‌شود.

اکران اوپنهایمر در پاریس

در این تصاویر، امیلی بلانت که به همراه همسرش در کنار دیگر هم‌بازی‌هایش در پاریس حضور یافته، با لباس سبز رنگ ساتن و جذابش همچون همیشه بی‌نظیر است. او این پیراهن آستین بلند که یقه‌ای بسته و دامنی چین دار دارد را با کفش‌های استیلتو نقره‌ای همراه کرده است.

اکران اوپنهایمر در پاریس

کیلین مورفی، نقش اصلی این فیلم، باز هم کلاسیک ظاهر شده اما این‌بار با انتخاب پیراهن و کروات قهوه‌ای روشن استایل متفاوت و جذابی را برای خود ساخته است. مورفی همچنان در دوران افزایش وزن پس از اتمام فیلمبرداری قرار دارد.

اکران اوپنهایمر در پاریس

رابرت داونی جونیور، با استایل مونوکروم مشکی و یقه‌های ساتن کتش در مراسم افتتاحیه فیلم «اوپنهایمر» حضور داشته است. عینک او که با فریم خاصش ظاهری بامزه را برای او ساخته، از جزئیات مهم این استایل است.

اکران اوپنهایمر در پاریس

اکران اوپنهایمر در پاریس

مت دیمون، دیگر بازیگر این فیلم با تیشرت سفید و کت و شلوار مشکی در کنار هم‌بازی‌هایش ژست گرفته است. او به همراه دو دخترش و دوستان آن‌ها در این مراسم دیده شده است. کفش‌های چرم قهوه‌ای رنگ دیمون ظاهرش را کامل کرده‌اند.

اکران اوپنهایمر در پاریس

نظرتون در مورد استایل‌های بازیگران این فیلم جذاب چیه؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

*** در تاریخ 12 جولای 2023

مت دیمون یهترین هم خودش هم استایلش



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :