تحریریه چی بپوشم در
6,829

نگاهی به کمد لباس جناب اوپنهایمر محبوب این روزها؛ بیوگرافی کیلین مورفی و هرآنچه باید درباره او بدانید!

نگاهی به کمد لباس جناب اوپنهایمر محبوب این روزها؛ بیوگرافی کیلین مورفی و هرآنچه باید درباره او بدانید!

کیلیان مورفی هملت دنیای مد است. یک بازیگر ایرلندی بسیار متفاوت در میان دریایی از افراد مشهور برند پوش. اگرچه او ممکن است در سریال محبوب پیکی بلایندرز بی‌بی‌سی نقش توماس شلبی باهوش را بازی کند، اما مردی که پشت سر رهبر بدنام باند بیرمنگام قرار دارد، بسیار بی‌خطرتر است.

single_content ad banner

سبک پوشش کیلیان مورفی

این بازیگر کمد لباسی متشکل از کت و شلوارهای مشکی، خاکستری، زغالی و سرمه ای، تی شرت های راه راه ساده و برتون، شلوار جین، ژاکت جین و چکمه ها را انتخاب کرده است که باعث شده استایل کیلیان مورفی برای افراد عادی بسیار قابل دسترسی باشد.

سبک پوشش کیلیان مورفی

سبک پوشش کیلیان مورفی

سبک پوشش کیلیان مورفی

کیلیان در سال 2004 با همسرش، ایوون مک گینس، ازدواج کرده است. آنها دارای دو فرزند به نام های مالاچی، 17 و آران، 16 ساله هستند که آنها را در ایرلند بزرگ می کنند. جایی که پس از پایان فیلمبرادری پیکی بلایندرز و از لندن به آن نقل مکان کردند.

سبک پوشش کیلیان مورفی

کیلیان می‌گوید وقتی با خانواده‌اش استراحت می‌کند، زیاد بیرون نمی‌رود زیرا از مورد توجه قرار گرفتن متنفر است. اگرچه او می‌افزاید: «همیشه از چت کردن خوشحالم»، اما از پاپاراتزیها و عکس پنهانی که از او می‌گیرند خوشش نمی‌آید. در عوض ترجیح می‌دهد در خانه بماند و با همسرش آشپزی کند و با فرزندان نوجوانش وقت بگذراند.

سبک پوشش کیلیان مورفی

سبک پوشش کیلیان مورفی

کیلیان مورفی زمان زیادی را دور از خانواده خود می گذراند و اعتراف می کند که این یک مبارزه است. او در گفتگو با GQ گفت: «تعادل بین کار و زندگی سخت است. من همسر شگفت انگیزی دارم و بدون درک او و او نمی توانستم این کار را انجام دهم. اما این یک مبارزه است.»

سبک پوشش کیلیان مورفی

این بازیگر ایرلندی به پالت رنگی خنثی پایبند است و رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای و زغالی را با اکسسوری‌های مشکی یا قهوه‌ای ترکیب و هماهنگ می‌کند. در اینجا، او یک کت و شلوار خاکستری باریک با یقه‌ای نازک را با یک پیراهن آکسفورد سرمه‌ای و کفش‌های آکسفورد چرم مشکی ست کرده است.

سبک پوشش کیلیان مورفی

کیلیان مورفی برخلاف تامی شلبی در پیکی بلایندرز ترجیح می دهد موهایش را بلندتر اصلاح کند و اعتراف می‌کند که جذابیتی در مدل موی توماس شلبی نمی بیند. «مردم درخواست موهایی شبیه پیکی دارند. این احمقانه است که فکر می‌کنند هنوز هم چنین مویی جواب می‌دهد. هیچوقت قشنگی‌اش را درک نکرده‌ام.»

سبک پوشش کیلیان مورفی

سبک پوشش کیلیان مورفی

این بازیگر ایرلندی برای نقش‌هایش در فیلم‌های Batman Begins، Red Eye، Peacock، Inception و Dunkirk شناخته می‌شود و اغلب شخصیت‌های عصبی، غمیگین و غیرعادی را بازی می‌کند. کیلیان مورفی ترجیح می‌دهد در مورد زندگی شخصی خود صحبت نکند و اغلب به تنهایی در مراسم‌های اکران ظاهر می‌شود.

سبک پوشش کیلیان مورفی

سبک پوشش کیلیان مورفی

مورفی معروف است به این که از سبک زندگی ستارگان هالیوود دوری می‌کند. مثلا او آرایشگر اختصاصی ندارد. «سلیقه‌های من خیلی رایج است: یک شلوار جین خوب، یک ژاکت خوب، یک جفت کفش خوب. چیزهای خوش ساختی که مناسب هستند. من ماجراجو نیستم.»

سبک پوشش کیلیان مورفی

شیوه لباس پوشیدن کیلین مورفی بازیگر ایرلندی، به طور کلی متنوع است و بستگی به موقعیت و رویدادهای مختلف دارد. در زندگی خصوصی، او به طور معمول با استایل راحت و غیررسمی دیده می‌شود و البته از رنگ‌های خنثی دست بر نمی‌دارد. او عموما از تی‌شرت‌ها، شلوارهای جین، کاپشن‌ها و کفش‌های ورزشی استفاده می‌کند.

سبک پوشش کیلیان مورفی

در فیلم‌ها، کیلین مورفی بسته به نقش و تناسب با داستان، با تیپ‌های مختلف لباس می‌پوشد. برای نقش‌های کمدی، او معمولا از لباس‌های شخصیت‌پردازانه و جذاب استفاده می‌کند که به طور کلی شامل ژاکت، شلوارهای رنگارنگ و لباس‌های شاد است. در نقش‌های دراماتیک، او معمولا از لباس‌های بسیار ساده و کلاسیک استفاده می‌کند که به طور کلی شامل لباس‌های تیره، پیراهن‌ها و کت و شلوار است.

سبک پوشش کیلیان مورفی

بنابراین، استایل لباس پوشیدن کیلین مورفی در زندگی خصوصی و در فیلم‌ها بسته به موقعیت و نقش متفاوت است.

از زمان جوانی تا امروز، استایل لباس پوشیدن کیلین مورفی تغییر کرده است. در اوایل شهرتش، وی به طور معمول با استایل راحت و غیررسمی لباس می‌پوشید و از تی‌شرت‌ها، شلوارهای جین، کاپشن‌ها و کفش‌های ورزشی استفاده می‌کرد. اما پس از شهرت بیشتر و به عنوان یک ستاره، انتخاب‌های لباس پوشیدن او رسمی‌تر شد. او برای رویدادها و مراسم‌هایی همچون جوایز فیلم و مصاحبه‌های تلویزیونی، اغلب با لباس‌های شیک و فرمال به تصویر می‌آید. با این حال، در زندگی خصوصی، او همچنان به استایل ساده و خودمانی خود وفادار است.

سبک پوشش کیلیان مورفی

سبک پوشش کیلیان مورفی

کیلین مورفی در مراسم فرش قرمز و مصاحبه‌ها و جشنواره‌ها به طور معمول از رنگ‌های تیره و کلاسیک برای لباس‌هایش استفاده می‌کند. او عموما از سیاه، نقره‌ای، آبی تیره و خاکستری استفاده می‌کند. ممکن است او در موقعیت‌های رسمی از پاپیون یا کراوات استفاده کند.

سبک پوشش کیلیان مورفی

اطلاعات دقیق درباره مارک‌های مورد علاقه کیلین مورفی برای انتخاب لباس‌ها وجود ندارد. او به طور معمول از لباس‌های طراحان مشهور و برندهای معتبر استفاده می‌کند، اما نمی‌توان به صورت قطعی گفت که او با چه برندهایی قرارداد تبلیغاتی دارد.

بیوگرافی کیلین مورفی

کیلیان مورفی در 25 می 1976 در داگلاس در نزدیکی کورک ایرلند به دنیا آمد. کیلین از چهار خواهر و برادر – از جمله برادر پیدی و خواهران سیله و اورلا – بزرگ تر است. مورفی در خانواده‌ای از دانشگاهیان کاتولیک بزرگ شده است. پدرش، برندان مورفی، بازرس مدرسه و سپس کارمند دولت در وزارت آموزش ایرلند بود. مادرش که نامش علنی نشده است، معلم زبان فرانسه بود و خاله ها، عموها و پدربزرگش همگی معلم بودند. مورفی در کالج Brothers College، یک مدرسه متوسطه خصوصی کاتولیک در کورک، تحصیل کرد که خب در آنجا از نظر تحصیلی بچه موفقی هم شد و متوجه شد که به سمت هنر کشیده شده است. به گفته مورفی او همیشه مجذوب ایده هنرمندان از نویسندگان گرفته تا،نمایشنامه نویسان و موسیقیدانان بود.

قد و وزن کیلین مورفی

قد و وزن کیلین مورفی 5 فوت و 7 اینچ (حدود 1.72 متر)، وزن تقریباً 154 پوند (حدود 70 کیلوگرم) می باشد.

فرزندان کیلین مورفی

ایوان مک گینس و کیلین مورفی از سال 2004 ازدواج کرده اند و دارای دو پسر به نام های مالاچی متولد 2005 و آران متولد 2007 هستند

فیلم‌ها و سریال‌های شاخص کیلین مورفی

  • فیلم 28 روز بعد (Days Later 28)
  • فیلم بتمن آغاز می کند (Batman Begins)
  •  فیلم تلقین (Inception)
  • سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)
  •  فیلم در دل دریا (In the Heart of the Sea)
  • فیلم انتروپوید (Anthropoid)
  • فیلم دانکرک (Dunkirk)
  •  فیلم آنا (Anna)
  • فیلم یک مکان ساکت: بخش 2 (A Quiet Place Part II)
  • سریال یک دنیا آرامش (A World of Calm)
  • فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer)

کدام نقش‌آفرینی این بازیگر را می‌پسندید؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :