chadmin در
1,779

نگاهی به کمد لباس جذاب‌ترین زوج کره جنوبی که همه ما عاشقشان هستیم!

نگاهی به کمد لباس جذاب‌ترین زوج کره جنوبی که همه ما عاشقشان هستیم!

اگر سریال‌های کره‌ای را دنبال کرده باشید، اسم سریال «سقوط بر روی تو» یا همان Crash Landing On You برای شما آشناست.

single_content ad banner

استایل زوج محبوب کره‌ای

سریالی که از پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای محسوب می‌شود و زوج اصلی آن، هیون بین و سون یه جین، زوج محبوب کره‌ی جنوبی هستند که در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ازدواج کردند. سون‌یه جین، چند ماه گذشته از تولد اولین فرزندشان خبر داد.

بیوگرافی سون یه‌ جین و همسرش، بازیگران سریال سقوط بر روی تو

سون یه ‌جین بازیگر کره‌ای، متولد 11 ژانویه 1982 است. او در سال 2003 با بازی در سریال عطر تابستان به شهرت رسید و پس ازاین سریال موفق به کسب نقش اول در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها شد. از سریال‌های سون یه جین می‌توان به سقوط بر روی تو و 39 سالگی اشاره کرد. خانم بازیگر تا به امروز، موفق به کسب افتخارات زیادی در بازیگری شده و از سال 2019 به مدت چهارسال متوالی در لیست 40 سلبریتی قدرت‌مند کره قرار گرفته است. سون یه ‌جین به‌عنوان سفیر بین‌المللی ولنتینو فعالیت می‌کند و فوتوشوت‌هایش بارهابر روی مجلات ووگ کره چاپ شده‌اند.

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل زوج محبوب کره‌ای

بیوگرافی هیون ‌بین، دیگر بازیگر سریال سقوط بر روی تو

هیون بین، بازیگر کره‌ای متولد 25 سپتامبر 1982 است. او برای اولین بار با بازی در یک درام کمدی‌رمانتیک در سال 2005 به شهرت رسید. هیون ‌بین علاوه بر بازی در سریال‌هایی که محبوب شده‌اند، در فیلم‌های اکشن زیادی هم نقش‌آفرینی کرده است. موفقیت هیون‌بین باعث شد که او به یکی از پردرآمدترین و تاثیرگذارترین بازیگران کره تبدیل شود. هیون ‌بین در جشنواره‌های بین‌المللی مختلف نامزدشده و جوایز زیادی دریافت کرده است.

ازدواج سون یه ‌جین و هیون ‌بین

زوج محبوب سریال سقوط بر روی تو، سون یه‌جین و هیون‌بین در سال 2021 رابطه‌ی خود را به طور رسمی اعلام کردند. حدود یک ‌سال بعد در مراسمی کاملا خصوصی که فقط خانواده و دوستانشان حضور داشتند، ازدواج کردند. این زوج محبوب سریال‌های کی‌دراما چند ماه پیش صاحب اولین فرزندشان شدند. سون یه ‌جین در زمان بارداری، در یک پست اینستاگرامی خوش‌حالی‌‌اش از بارداری را اعلام کرده و نوشته بود: «زندگی جدیدی به سراغ ما آمده؛ من در میان این هیجان‌ها و نگرانی‌ها هر روز تغییرات را در بدنم احساس می‌کنم. ما تلاش می‌کنیم تا از این هدیه‌ی ارزشمند به خوبی مراقبت کنیم».

تحلیل استایل عروسی سون یه ‌جین و هیون‌ بین

سون یه ‌جین در مراسم عروسی‌اش با سه لوک متفاوت حضور پیدا کرد. هر سه انتخاب سون یه ‌جین، طراحی‌های ظریف و تزئینات بسیار  زیبایی داشتند. استایل‌های سون یه ‌جین در مراسم عروسی بسیار رمانتیک و زیبا بودند.

قبل از شروع مراسم عروسی، عکس‌ های سون یه ‌جین و هیون ‌بین در یک زمینه‌ی گل‌دار منتشر شد. طرفداران در  انتظار مراسمی رویایی بودند. در نگاه اول لباس سون یه ‌جین ساده و رویایی به نظر می‌رسید. در قسمت بالاتنه از کرستی استفاده شد که با لایه‌های توری تزیین شده بود. لباس عروس سون‌ یه ‌جین از کالکشن لباس عروس 2020 ورا ورانگ (Vera wang) انتخاب شد. این لباس با طرح اصلی متفاوت بود و طراح به‌طور سفارشی تغییراتی در آن ایجاد کرده بود. گل پارچه‌ای در سرشانه حذف شده و قسمت بالاتنه باپارچه‌ی سفید پوشیده شده بود. سون یه‌ جین میکاپی بسیار مینیمال داشت، موهایش آزادانه در اطراف صورتش رها شده و با گل‌های طبیعی آراسته شده بود. هیون ‌بین هم با پوشیدن کت‌وشلوار شیری و پیراهن سفید در کنار سون یه ‌جین حضور داشت.

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل بعدی سون یه‌ جین در عروسی، تزئئینات و درخشش بیشتری داشت. این لباس عروس سون یه ‌جین با حالت سنتی‌تری طراحی شده بود. لباس عروس سون یه جین که از کالکشن عروس Elie Saab انتخاب شده بود، در قسمت بالاتنه، تزیینات نگینی و گل‌های کوچک پارچه‌ای داشت.

هیون ‌بین هم با استایلی رسمی شامل کت و پیراهن سفید و شلوار مشکی در کنار سون یه ‌جین حضور داشت. او از پاپیون مشکی به‌عنوان اکسسوری در استایلش استفاده کرده بود.

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل زوج محبوب کره‌ای

در نهایت سون یه‌ جین با لباس عروس اصلی خود، نگاه رسانه‌ها را به‌ خود جذب کرد. لباس عروس سون یه‌ جین پر از جزئیات زیبا و ظریف بود.

طراحی این پیراهن که به‌صورت سفارشی برای سون یه‌ جین دوخته شده بود، برعهده‌ی برند لباس عروسی Mira Zwillinger گذاشته شده بود. قسمت بالاتنه شامل کرست بود که پارچه‌سازی بسیار ظریفی داشت. بر روی تورها، گل‌های پارچه‌ای زیبایی کار شده و بخشی از بازوها را می‌پوشاند. هیون ‌بین هم استایل خود را با پوشیدن کت‌ و شلوار مشکی به‌همراه پاپیون تکمیل کرد.

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل زوج محبوب کره‌ای

تحلیل استایل سون‌ یه ‌جین در سریال سقوط بر روی تو

سریال کره‌ای سقوط بر روی تو، علاوه بر داشتن سناریوی زیبا، استایل‌های قابل بحث و جذابی داشت.

سون یه ‌جین در سریال سقوط بر روی تو، نقش دختری قدرتمند، سخت‌گیر و قوی را دارد. بنابراین بیشتر مواقع با کت‌و شلوارهای خوش‌دوخت و کت بلیزر در رنگ‌های سفید و مشکی دیده می‌شود. استایلی موقر و شیک متناسب با شخصیت سون یه ‌جین! استفاده از جواهرات ظریف، کیف‌های لوکس که از برندهایی مثل دیور و گوچی هستند، از امضای استایل سون‌ یه ‌جین در سریال است. استفاده از جزئیات طلایی مانند زنجیر در استایل سون یه ‌جین زیاد به‌چشم می‌خورد. این موضوع، تاکید بر لوکس بودن او دارد.

درضمن در استایل‌های سون یه ‌جین در سریال سقوط بر روی تو، از پارچه‌های توئید به‌ همراه بافت‌ استفاده‌ی زیادی شده. این نوع پارچه به شخصیت سون یه ‌جین، قدرت و پیچیدگی بیشتری می‌بخشد. نکته‌ی جالب این‌جاست که بیش‌تر لباس‌های استفاده شده در این سریال از برندهایی مثل شنل، سلین، فندی و گوچی هستند!

استایل زوج محبوب کره‌ای

استایل‌های شیک سون یه‌ جین پس از مدتی تبدیل به لباس‌های راحت و به‌دور از تجملات می‌شوند. ژاکت‌های کشباف و راحت، پارچه‌های گل‌دار، دامن و جوراب‌های بافتنی جایگزین آیتم‌های لوکس می‌شوند. ظاهر جدید او بسیار دوست‌داشتنی و زیباست!

سون یه‌ جین در شخصیتش یک روی زنانه و عاشق هم دارد که به‌صورت پیراهن‌های گل‌دار و رنگ‌هایی مثل صورتی و نارنجی در استایلش منعکس می‌شود.

استایل زوج محبوب کره‌ای

تحلیل استایل هیون ‌بین در سریال سقوط بر روی تو

هیون بین در نقش یک افسر نظامی، بسیار جدی و با وقار است. او به وظایف خود بسیار پایبند است و با داشتن ویژگی‌هایی مثل شانه‌های پهن و قدِ بلند، در لباس‌های نظامی جذاب به‌نظر می‌رسد. او به‌طور معمول با یونیفرم‌های نظامی ازجمله کت یقه انگلیسی باطول بلند، لباس‌های ارتشی، کلاه و کمربند مخصوص دیده می‌شود.

استایل زوج محبوب کره‌ای

کلام آخر

 سریال سقوط برروی تو جزو سریال‌های محبوب و البته تحسین‌شده‌ی کره‌ی جنوبی است و جدا از طراحی لباس قوی، ازنظر ساختار و موضوع نیز عملکردی قوی داشته. شما این سریال را دیده‌اید؟ نظرتان درمورد بخش‌های مختلف این سریال چیست؟

منبع: طراحان لباس

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

نفیس در تاریخ 02 جولای 2023

چه زیبا



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :