chadmin در
955

تور ترکیه تابستان 1402 + قیمت

تور ترکیه تابستان 1402 + قیمت

تور ترکیه استانبول علی بابا می تواند بهترین انتخاب برای سفر به کشور توریست پذیر و بسیار جذاب ترکیه باشد.  طبیعتاً قیمت تور در تابستان 1402 به ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

تور ترکیه تابستان

بلیط رفت و برگشت هواپیما و محل اقامت در کنار زمان سفر را می تواید جزء معیارهای مهم در محاسبه قیمت در نظر بگیرید. شلوغ ترین فصل برای گشت و گذار در ترکیه قطعاً فصل شیرین تابستان است. شهرهای مختلف ترکیه همچون استانبول بهترین پیشنهاد برای سفر شما به ترکیه به حساب می آید.

تعرفه هتل

تعرفه هتل،خطوط هوایی و نرخ ارز را برای قیمت تور ترکیه استانبول علی بابا سه معیار مهم باید در نظر بگیرید. انواع هتل در استانبول هرکدام امکانات متفاوتی را درون خود جای داده اند و بسته به موقعیت شما باید تعرفه و هزینه متغییری را در نظر بگیرید.

هتل های سه ستاره، دوستاره و یا حتی پنج ستاره صددرصد امکانات عمومی و اختصاصی متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اینکه هتل در حومه شهر و یا مرکز شهر استانبول قرار گرفته باشد را نیز بهتر است نادیده نگیرید.

تور ترکیه تابستان

مکان های دیدنی استانبول

بدون شک اهمیت قیمت تور ترکیه استانبول علی بابا 1402 به خاطر این است که نمی توان از جاذبه های ویژه و منحصر به فرد استانبول صرف نظر کرد. اماکن تاریخی، سواحل، مراکز تفریحی و انواع پارک های آبی همگی دلیل خوب و موجهی برای انتخاب شهری مانند استانبول جهت سفر به کشور فوق العاده ترکیه است.

مساجد تاریخی استانبول

یکی از معروف ترین مکان های دیدنی استابول ایاصوفیا است. بخش اروپایی استانبول مسجد ایاصوفیا را در بر گرفته است. معمولاً کسانی که از تور ترکیه استانبول علی بابا استفاده می کنند، اولین مکانی که قصد دیدن آن را دارند، همین مسجد تاریخی با سبک معماری بسیار متفاوت آن است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مسجد کلیسای امپراتوری روم شرقی به مدت 1000 سال بوده است. مسجد سلطان احمد نیز به خاطر طراحی بی نظیر خود با کاشی های آبی رنگ به نام مسجد آبی معروف شده است. این مسجد نیز قدمتی 400 ساله دارد.

تور ترکیه تابستان

جاذبه های بخش آسیایی استانبول

تا به حال نام مکانی همچون کاخ دلما باغچه به گوش شما خورده است؟ این مکان در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و متعلق به پادشاهان ترک عثمانی بوده است.

روملی حصار نام یک قطعه معروف نیز در همین بخش است. برج گالاتا، قدمتی 700 ساله دارد و با ارتفاع 67 متری از دوران امپراتوری شرقی به یادگار مانده است. در این بخش منحصر به فرد شهر استابول که مورد علاقه ترین بخشی است که گردشگران تور ترکیه استانبول علی بابا استفاده می کنند، بازار بزرگ استانبول نیز یک انتخاب عالی برای خرید سوغات است.

از حمام خرم سلطان چه می دانید

حمام خرم سلطان یک مکان جذاب و تاریخی در شهر زیبای استانبول است. این حمام در قرن 16 ساخته شده است. این حمام مابین مساجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است. معمار سنان، ظریف ترین و خلاقانه ترین سبک خود را در ساخت این حمام به نمایش گذاشته است. شکل آیینه ای و قرینه یکی از جذاب ترین قسمت های معماری حمام خرم سلطان است.

نکته جالب این است که تور ترکیه استانبول علی بابا زمانی که شما را به همراه دیگر گردشگران به این مکان دیدنی همراهی می کند، شما را به استحمام به سبک ترکی نیز دعوت می کند. این حمام شامل سه بخش سالن سرد، سالن داغ و سالن گرم است. شما همچنین از خدماتی مانند ماساژ و پک‌ های استحمام (شامپو، صابون روغن زیتون، لوسیون بدن، حالت‌دهنده مو، دمپایی) می‌توانید استفاده کنید.

تور ترکیه تابستان

قلعه یدیکوله

پیشنهاد لیدر تور ترکیه استانبول علی بابا  برای ماجراجویی دیدن از قلعه یدیکوله است. این قلعه در کنار دریای مرمره و محله فاتح واقع شده است. در زمان امپراتوری رم بنای اولیه قلعه ساخته شده است. ساعت بازدید از این مکان تاریخی بی نظیر هر روزه از ساعت۸:۳۰ الی ۱۸ است. به هر حال شما برای سفر به شهر استانبول ترکیه مطمئن باشید که هر روز شما با دیدن از یک  و یا چند مکان دیدنی سپری می شود.

سخن پایانی

ما در مورد جذابیت های شهر استانبول ترکیه با شما صحبت کرده ایم تا بدانید که تور ترکیه استانبول علی بابا تا چه حد می تواند با قیمت مناسب خود در فصل تابستان به نفع شما باشد. آب و هوای عالی، فضایی فوق العاده سرسبز و مکان های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد در کنار قیمت مناسب و منصفانه بلیط های تور استانبول علی بابا قطعاً شما را نسبت به این سفر ترغیب خواهد کرد.

توصیه ما این است که زمان سفر خود را به صورت برنامه ریزی شده انتخاب کنید و از همین حالا به خرید بلیط بپردازید؛ چرا که بلیط لحظه آخری شاید آنچنان که باید و شاید مطابق میل شما نباشد. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با مشاورین این مجموعه قبل از خرید بلیط در ارتباط باشید.



دیدگاه شما

اذرگون در تاریخ 14 جولای 2023

دراین لباسها بیشتر به تنوع وجدید بودن وتا حدودی خلاقیت توجه شده ، ایا به زیبایی و قابل استفاده بود ن توجه شده ایا این لباسها ارزشها هم در نظر می گیرند بدون اینگونه موارد یه نوع نقص هست در عرصه مد وفشن



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :