نسیم بهاری در
1,910

از بیوه سیاه تا کاپیتان مارول؛ زیباترین زنان دنیای مارول را بشناسید!

از بیوه سیاه تا کاپیتان مارول؛ زیباترین زنان دنیای مارول را بشناسید!

این روزها در سراسر دنیا، کمیک‌های مارول از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در میان کاراکترهای گوناگون و متنوع زنان کمیک مارول، برخی از آن‌ها بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته و جذابیتی انکارناپذیر دارند. ما در اینجا قصد داریم، 5 مورد از جذاب‌ترین زنان دنیای مارول را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که هر کدام از آن‌ها، ویژگی‌های شخصیتی، توانایی و قدرت‌های مختص به خود را دارند که تا حدودی به این موارد هم خواهیم پرداخت. اگر شما هم از طرفداران مارول‌ها هستید؛ مطلب امروز ما را از دست ندهید.

single_content ad banner

زنان جذاب مارول

کاپیتان مارول

کارول سوزان جین دانورز با نام مستعار کاپیتان مارول یک خلبان سابق نیروی دریایی و افسر اطلاعاتی است. او به‌عنوان یک قهرمان واقعی که همواره می‌خواهد، به افراد بی‌گناه و ضعیف کمک کند؛ شناخته می‌شود و از قدرت‌های فوق بشر او می‌توان، به توانایی پرواز، قدرت جذب میدان انرژی‌های مختلف، سرعت بسیار بالا و مقاومت در برابر آسیب نام برد. همچنین او دانش بسیار عمیقی از مبارزه تن به تن انسان‌ها و بیگانگان دارد و آنقدر قدرتمند است که می‌توان گفت، تقریبا هر حریفی را مغلوب خود می‌نماید. کاپیتان مارول که بی‌شک یکی از جذاب‌ترین زنان دنیای مارول می‌باشد؛ یک چهره زیبا و خیره‌کننده دارد. او موهایی بلوند، اندامی بی‌عیب و نقص و ورزشکاری، چشمانی زیبا و پرنفوذ دارد و لباس زیبایش جذابیتش را دو چندان می‌نماید. او در تمامی کتاب‌ها و فیلم‌هایش به‌عنوان یک روح سرکش و سرسخت شناخته می‌شود که در بسیاری از موقعیت‌ها بی‌پروا و شجاعانه وارد عمل می‌شود.

زنان جذاب مارول

ژان گری

ژان گری سامرز با نام مستعار دختر مارول (Marvel Girl) یک گونه جهش‌یافته انسان می‌باشد که اولین بار او را در سریال مردان ایکس دیدیم. او قدرت‌های خارق‌العاده و ماورایی بسیاری دارد. یکی از قدرت‌های برجسته او این است که می‌تواند افکار، احساسات و عواطف دیگران را دستکاری کرده و تغییر دهد. وقتی که پای مبارزه تن به تن در میان باشد، قدرت، مهارت و استقامت او بی‌همتاست. شخصیت گری در سری مختلف کتاب‌های کمیک متفاوت است اما به طور کل او را به‌عنوان شخصی دلسوز، همدل، حامی خانواده و دوستان و دارای انسانیتی ستودنی می‌شناسند. این قهرمان اعتماد به نفس بالایی دارد که کاملا به توانایی‌های خودش اطمینان دارد و بسیار آرام و خونسرد می‌باشد. در کنار شخصیت دوست‌داشتنی او می‌توان اقرار کرد که از نظر ظاهری هم یکی از جذاب‌ترین زنان مارول می‌باشد. چشمان سبز و زیبای او در کنار موهای قرمز رنگش کنتراستی جذاب داشته و تناسب اندام موزون او بر جذابیتش افزوده‌است.

زنان جذاب مارول

بلک ویدو

ناتاشا رومانوف یکی دیگر از زنان جذاب و زیبای مارول می‌باشد که به نام «بلک ویدو» هم شناخته می‌شود. بلک ویدو توانایی‌ها مافوق بشر بسیاری دارد که هر کدام از آن‌ها به‌تنهایی قدرت خارق‌العاده‌ای به او می‌دهند. او چابک بوده و سرعت شگفت‌انگیزی دارد و سیستم ایمنی‌اش به‌قدری تقویت شده که نه تنها روند پیری او را کاهش داده، بلکه زمان بهبودی و قدرت تحمل درد را در او بیشتر کرده‌است. بلک ویدو زنی باهوش است که به چند زبان مسلط بوده و در سیستم‌های کامپیوتری استادی همه فن حریف می‌باشد اما قدرت‌های او به همینجا ختم نمی‌شود. ناتاشا متخصص اسلحه و استاد هنرهای رزمی ترکیبی است و در عین حال آکروبات ماهر نیز می‌باشد. بلک ویدو  از نظر ظاهری هم یکی از بهترین زنان مارول می‌باشد که در کمیک‌های سال اخیر ظاهر شده‌است. موهای قرمز جذاب او در کنار چشمان آبی فریبنده و خونسردش به‌خوبی نشان‌دهنده شخصیت مرموز اوست.

زنان جذاب مارول

بلک کت

فلیکا هاردی که در دنیای مارول به بلک کت شهرت دارد، کاراکتری است که نخستین بار در سریال مرد عنکبوتی ظاهر شد. بلک کت را بیشتر به دلیل تعادل، استقامت، چابکی و سرعت بالایش می‌شناسیم. بلک کت بعد از پیشرفت‌های سایبرنتیک قدرت‌های دیگری هم بدست آورد. او قادر بود برای دیگران بدشانسی به وجود آورد و می‌توانست در برابر طلسم‌ها و جادوها استقامت بیشتری داشته باشد. بلک کت ناخن‌هایی جادویی داشت که قادر بود آن‌ها را دراز کند تا شبیه به چنگال شوند. این کاراکتر خوش‌اندام، جذابیت زیادی دارد. قد بلند و اندام ساعت شنی او رقابت را برای سایر زنان دنیای مارول سخت می‌کند. شاید بتوان گفت که او جذاب‌ترین زن مارول می‌باشد. از طرف دیگر باید اعتراف کرد که به‌دلیل تبحر هاردی در ژیمناستیک، او بدنی منعطف دارد. تخصص در برخی هنرهای رزمی از دیگر ویژگی‌های بلک کت می‌باشد که به او توانایی پیروزی در مبارزه همزمان با چند نفر را می‌دهد.

زنان جذاب مارول

مری جین واتسون

یکی دیگر از کاراکترهایی که نخستین بار در سریال «مرد عنکبوتی» با آن آشنا شدیم؛ مری جین می‌باشد. این شخصیت دوست‌داشتنی یک مدل، رقصنده و بازیگری تواناست که به عنوان عشق پیتر پارکر شناخته می‌شود. مری هوش و تدبیر فوق‌العاده‌ای دارد و در موقعیت‌های حساس بهترین تصمیم را می‌گیرد. همچنین وقتی صحبت از نبرد تن به تن به میان باشد؛ مری جین بی‌نظیر است اما آیا قدرت فوق بشری خاصی هم دارد؟ خیر ولی همین ویژگی‌های او کافی است که تا او را قادر سازد که از عهده هر موقعیت خطرناک و پیچیده‌ای برآید. اینکه مری از دوران نوجوانی هویت مرد عنکبوتی را مخفی نگه داشت، نشان می‌دهد که تا چه حد قابل اعتماد و همدل می‌باشد. از نظر ظاهری واتسون موهایی قرمز و بلند و اندامی مدل ساعت شنی دارد. این ویژگی‌های فیزیکی او به همراه چشمان سبز و چهره دوست‌داشتنی و زیبایش او را به یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین زنان تاریخ مارول تبدیل کرده‌است.

زنان جذاب مارول

سخن پایانی

با هم برخی از جذاب‌ترین زنان دنیای مارول‌ها را شناختیم و دیدیم که هر کدام از آن‌ها چه توانایی‌ها و ویژگی‌هایی داشتند که آن‌ها را محبوب کرده و تبدیل به قهرمانانی دوست‌داشتنی نموده‌است. ما اعتقاد داریم که در کنار زیبایی چهره و جذابیت ظاهری این زنان، شخصیت قدرتمند و توانایشان هم در جذاب‌تر دیده شدن آن‌ها تاثیر زیادی دارد. موافقید؟ از نظر شما، زیبایی و جذابیت کدام یک از این زنان مارول از بقیه بیشتر است؟ شما کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟ اگر جای خالی کاراکتر دیگری را در این میان احساس کردید؛ برای ما بنویسید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

علی در تاریخ 14 می 2023

بیشتر تخیلی هستن😍



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :