پردیس بختیاری در
0

خانم‌های عینکی چگونه آرایش کنند؟

خانم‌های عینکی چگونه آرایش کنند؟

آرایش چشم خانم های عینکی نسبت به خانم هایی که عینکی نیستند کمی متفاوت است. اگر شما هم مجبور هستید عینک به چشم هایتان بزنید، نکاتی را که در ادامه برایتان آورده ایم، رعایت کنید.

از خط چشم های رنگی استفاده کنید

خط چشم مشکی برای شما که عینک می زنید، گزینه مناسبی نیست و روی صورت شان سنگینی می کند. به جای آن بهتر است از خط چشم سرمه ای یا حتی جیگری استفاده کنید تا چشم های شما را جذاب تر نشان دهد.

از سایه چشم تیره دوری کنید

شاید دلتان بخواهد برای یک میهمانی شب چشم هایتان را اسموکی آرایش کنید اما بهتر است که از سایه های تیره، درست مانند خط چشم تیره، دوری کنید. رنگ های گرم بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

از کرم پودر یا ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید

اگر پوست روشنی دارید، احتمال این که جای عینک تان روی بینی تان بیفتد، زیاد است. از این رو بهتر است که از ضد آفتاب یا کرم پودرهایی به رنگی کمی تیره تر از پوست تان استفاده کنید تا قرمزی و التهاب پوست تان را بپوشاند. BB کرم ها نیز می توانند گزینه مناسبی برایتان باشند.

زیاد کرم پودر نزنید

زدن مقدار زیادی کرم پودر باعث می شود که عینک روی بینی تان سر بخورد و کرم پودرهایی که به صورت تان زده اید را پخش کند. از این رو بهتر است که به یک لایه نازک از کرم برای بینی تان اکتفا کنید.

از فرمژه استفاده کنید

قبل از زدن ریمل، فرمژه را بردارید و به کمک آن به مژه هایتان حالت دهید. این باعث می شود که مژه های شما پس از ریمل زدن با عینک تان برخورد نکند. علاوه بر آن، بهتر است که ریمل را بیشتر به ریشه مژه هایتان بکشید تا بالای آنها، در غیر این صورت مژه هایتان سنگین شده و به حالت اول خود باز می گردد و در نهایت به عینک تان برخورد می کند.

حتما به زیر چشم هایتان کانسیلر بزنید

شاید فکر کنید که با وجود عینک، سیاهی و گودی زیر چشم هایتان پوشیده می شود اما واقعیت این است که لنز عینک شما آنها را بزرگ تر و واضح تر نشان می دهد. بنابراین استفاده از کانسیلر برای شما واجب است. هر چه زیر چشم هایتان روشن تر صاف تر باشد، بهتر است.

ابروهایتان را فراموش نکنید

اگر چه عینک ابروهای شما را تا حدودی می پوشاند اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرید. در واقع شما با فرم دادن به ابروهایتان زیبایی صورت تان را تکمیل می کنید.

خط چشم را با قاب عینک تان ست کنید

اگر قاب عینک شما مشکی است، می توانید از هر رنگ خط چشمی استفاده کنید اما اگر به رنگ های دیگری است، بهتر است که رنگ خط چشم تان حداقل دو درجه از رنگ فریم عینک تان روشن تر باشد. خط چشم تان را تا جای ممکن نزدیک به چشم تان بکشید تا تمرکز را روی چشم های شما بیشتر کند.

از رژ لب های بولد استفاده کنید

شما باید تعادل را در صورت تان برقرار کنید. از آنجا که عینک تمرکزها را به سمت چشم های شما می برد، با زدن یک رژ لب پررنگ و بولد مثل قرمز، می توانید نگاه ها را به سمت پایین صورت تان بکشانید. هم رژ لب مات و هم براق برای شما مناسب خواهد بود.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :