پردیس بختیاری در
0

چگونه یک فشن بلاگر شویم؟

چگونه یک فشن بلاگر شویم؟

فشن بلاگرها پدیده ای در شبکه های اجتماعی هستند که روایتی از دنیای جذاب مد را در فضای اینترنت گسترش می دهند و سبب آشنایی مردم با دنیای مد می شوند. آیا شما هم به دنیای مد و فشن بلاگر یا اینفلوئنسر شدن علاقمندید؟ آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که صفحه خودتان را راه بیاندازید؟ احتمالا با دیدن پیج های فشن بلاگرها این فکر به ذهن شما هم خطور کرده که صفحه خودتان را راه بیاندازید. اما اگر نمی دانید از کجا آغاز کنید یا چه مسیری را برای موفقیت طی کنید، در ادامه این طلب همراهمان باشید.

با خودتان صادق باشید

شما در صفحه ای که باز کرده اید، باید خود واقعی تان باشید. به عنوان مثال در مورد چیزهایی صحبت کنید که برایتان اهمیت دارد نه در مورد ترندها یا چیزهایی که مردم در مورد آنها سخن می گویند. شاید فکر کنید که طرز فکر شما برای دیگران اهمیتی ندارد اما اینطور نیست. در واقع همین تفاوت است که شما را از دیگران متمایز می کند، پس به جای شبیه دیگران بودن، با خود و خواننده هایتان صادق باشید.

به طور مدام پست بگذارید

برای این که شما تبدیل به یک فشن بلاگر موفق شوید، باید کمی صبور باشید. شاید در ابتدا با کمبود توجه دیگران روبه رو شوید اما ناامید نشوید. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بین پست هایتان وقفه بیاندازید. همین کافی است تا خواننده هایتان را از دست بدهید. پس آنچه برای شما ضروری است، فعال بودن است.

متفاوت باشید

به هیچ وجه از پیج های دیگر تقلید نکنید. شما باید چیزی را به خواننده هایتان ارائه دهید که با دیگر بلاگرها تفاوت دارد. صفحه تان را شخصی کنید، بدین معنی که در مورد علاقمندی ها، دوستان، شریک زندگی، تجربه های تلخ و موفقیت هایتان بنویسید و بگذارید که دیگران خود واقعی تان را بشناسند. در همین تفاوت هاست که دیگران به سمت شما جذب خواهند شد.

به زمان عکاسی توجه کنید

آیا می دانستید که زمان عکاسی شما تاثیر زیادی روی کیفیت عکس تان دارد؟ بهترین ساعت برای عکس گرفتن، عصر می باشد که به «ساعات جادویی» شهرت دارد. بنابراین، این بار که می خواستید از استایل تان عکاسی کنید، زمانی که خورشید به افق نزدیک شد، دوربین تان را بردارید و عکس بگیرید.
از ابتدا به فکر کسب درآمد باشید
اگر یکی از اهداف شما کسب درآمد است، باید از همان ابتدای کار برای آن برنامه ریزی کنید، نه این که منتظر باشید تا فالوورهای شما زیاد شوند و سپس استراتژی خود را تغییر دهید. به این فکر کنید که چه چیزی شما را از دیگران متفاوت می کند؟ چرا خواننده ها باید صفحه شما را به صفحات دیگر ترجیح دهند؟ زمانی که هدف تان را مشخص و برای آن برنامه ریزی کردید، آغاز به کار کنید.

به استایل تان هیجان دهید

همیشه یک جور نباشید. شاید با خودتان بگویید که تنها فلان مدل آرایش یا فلان مدل لباس به من می آید اما حتی اگر از این بابت مطمئن هستید، مدل های دیگر را نیز امتحان کنید. با هیجان دادن به استایل تان نه تنها خواننده های شما نیز به هیجان خواهند آمد بلکه شما هم ممکن است به مدل های دیگری که تا به حال امتحان نکرده اید، علاقمند شوید.

روی محتوایتان تمرکز کنید

برای جذب فالوور تنها گذاشتن عکس در صفحه کافی نیست، بلکه شما باید روی محتوا پیج تان هم تمرکز کنید. در مورد موضوعاتی که فکر می کنید برای خواننده هایتان مبهم است، محتوا تولید و آن را زیر عکس هایتان منتشر کنید. یادتان باشد که نه تنها عکس، بلکه محتوا نیز در جذب فالوور تاثیرگذار است. بهترین محتوا، محتوایی است که تغییری هر چند کوچک در زندگی دیگران ایجاد کند، اعتماد به نفس آنها را بالا ببرید، به آنها انرژی مثبت دهد و روزشان را بسازد… همین باعث می شود که آنها شما را به یاد داشته باشند و هر روز به پیج تان سر بزنند.

با دیگران در ارتباط باشید

به دنبال افرادی باشید که مانند شما به مد و فشن علاقه دارند و به بیانی فشن بلاگر هستند و با آنها ارتباط برقرار کنید. شما نمی توانید به هیچ عنوان به تنهایی در این راه موفق شوید، بنابراین به جای آن که رقیب دیگران باشید، در کنارشان قرار گیرید و با همکاری آنها رشد کنید. برای بلاگر شدن باید بتوانید ارتباطات تان را با دیگران بهبود بخشید.

کیفیت را به کمیت ترجیح دهید

شاید فکر کنید که هر چه پست های بیشتری بگذارید بهتر است اما یادتان باشد که کیفیت را فدای کمیت نکنید. این کار شما نتیجه ای عکس می دهد و باعث می شود که خوانندگان شما برای این که از پست های بی کیفت و زیادتان خلاص شوند، شما را آنفالو کنند. بنابراین سعی کنید تمرکزتان را روی اهداف بلند مدت بگذارید و با کیفیت بالای عکس ها و محتواهایی که در زمینه مد و فشن منتشر می کنید، خواننده های بیشتری را به خود جذب کنید.

با برندهای مختلف همکاری کنید

یکی از کارهایی که شما باید به عنوان یک فشن بلاگر انجام دهید، کار کردن با برندهای مختلف است. این همکاری به خواننده های شما نشان می دهد که شما قابل اعتماد هستید. این که شما با چه برندی همکاری کنید، کاملا بستگی به استایل خودتان دارد. بنابراین به دنبال برندهایی باشید که دوست شان دارید و در استایل تان به کار می برید.

هشتک ها را هوشمندانه انتخاب کنید

هشتک ها یکی از ساده ترین راهها برای بهبود پروفایل شما می باشند. آنها این فرصت را به خواننده ها می دهند تا با یک جستجوی ساده در هر نقطه ای از جهان پست هایتان دسترسی پیدا کنند. هشتک ها ترافیک صفحه شما را بالا می برند، بنابراین آنها را نادیده نگیرید. اما برای گذاشتن هشتک باید به چه نکاتی توجه کنید؟ فالوورهای شما چه کسانی هستند؟ آنها به چه چیزهایی علاقه دارند؟ آنها چه کلماتی را سرچ می کند؟ با پاسخ دادن به این سوالات می توانید بهترین هشتک ها را برای عکس های خود پیدا کنید. اگر هم چیزی به ذهن تان نمی رسد، می توانید پیج بلاگرهای معروف را چک کنید و از آنها ایده بگیرید.

با فالوورهایتان ارتباط برقرار کنید

تنها پست گذاشتن شما و حتی ارتباط با بلاگرهای دیگر برای پیشرفت صفحه تان کافی نیست. شما باید با فالوورهایتان هم ارتباط خوبی داشته باشید. مثلا جواب کامنت های آنها را بدهید، دایرکت های آنها را بی جواب نگذارید یا در قالب سوال و جواب با آنها ارتباط برقرار کنید. همین ارتباط دو طرفه آنها را بیشتر به سمت شما جذب خواهد کرد.

نکاتی که به عنوان یک فشن بلاگر باید رعایت کنید:

  • برای خودتان یک لوگوی زیبا طراحی کنید و آن را گوشه عکس هایتان بیاندازید.
  • برای هر عکس ۱۰ تا ۳۰ هشتک بگذارید.
  • اگر دوست ندارید از هشتک زیر عکس تان استفاده کنید، می توانید به محض پست کردن عکس تان، به کامنت رفته و هشتک را در قالب کامنت برای پست تان ارسال کنید.
  • برندها و فروشگاههای لباس هایی که خریده یا به تن کرده اید را روی عکس تان تگ کنید.
  • فالوورهایتان را به چالش بکشید. از آنها بخواهید که دوستانشان را زیر عکس تگ کنند یا عکس هایشان را با شما به اشتراک بگذارند.
  • از یک تم خاص برای کل عکس هایتان استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :