سوگل پورمهرام در
0

مدل های لباس بچه گانه که امسال محبوب خواهند بود

مدل های لباس بچه گانه که امسال محبوب خواهند بود

اگر شما هم یک مادر باشید، حتما می‌دانید که خریدن لباس برای کودک از خریدن لباس برای خودمان، به خصوص در فصل پاییز و زمستان که هوا سردتر می‌شود، کمی سخت‌تر است! لباس بچه علاوه بر زیبایی، باید جنس نرم و لطیفی داشته باشد که پوست بچه را اذیت نکند و همچنین، باید آنقدر گرم باشد که باعث نشود کودک شما سرما بخورد. با این اوصاف، آیا کمد لباس‌های کودک شما برای سال ۲۰۱۹ آماده است؟ اگر نه، نگران نباشید. در مطلب امروز قصد داریم تا شما را با ترندهای کفش و مدل‌های لباس بچه گانه ۲۰۱۹ آشنا کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

 

لباس‌های مناسب برای روزهای سرد زمستان

در فصل زمستان، بسیاری از نقاط کشور باد می‌وزد و هوا نیمه ابری و سرد است. به همین دلیل، بهتر است که حتما قبل از بیرون بردن کودک خود از خانه، یک لباس و کاپشن گرم برای او انتخاب کنید. از آنجایی که معمولا کودکان از پوشیدن کاپشن فراری هستند، بهتر است رنگ کاپشن را به نحوی انتخاب کنید که برای کودک شما سرگرم کننده باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای کودک خود، یک کاپشن تیره رنگ و کلاهدار که رنگ بعضی از قسمت‌های آن نئونی و جذاب است انتخاب کنید. می‌توانید این استایل مونوکروم (تک رنگ) را با یک تیشرت طرحدار، یک جفت کفش گرم و نرم، و یک شلوار جین سنگشوردار تکمیل کنید.

لباس‌های مناسب برای روزهای سرد زمستان

لباس‌های رنگ روشن و مناسب برای روزهای زمستان

درست است که هوا در فصل زمستان اکثرا سرد و ابری است، اما این به این معنا نیست که شما باید دائما لباس‌های تیره رنگ به کودک خود بپوشانید. در عوض، می‌توانید با استفاده از لباس‌های رنگ روشن و زیبا، گرمای یک روز آفتابی را برای کودک خود تداعی کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای کودک خود،  یک تیشرت طرحدار به رنگ زرد را با یک شلوار کتان خاکی رنگ، یک جفت کفش اسپرت به رنگ زیتونی، و یک جلیقه دو رنگ سورمه‌ای و نارنجی ست کنید تا کودکتان از شادابی رنگ‌های لباس خود به وجد بیاید و همزمان، بدنش گرم بماند.

لباس‌های رنگ روشن و مناسب برای روزهای زمستان

لباس‌های طرحدار برای فصل زمستان

یکی از ترندهای جذاب سال ۲۰۱۹ که هم شامل لباس‌های بزرگسالان می‌شود و هم لباس‌های کودکان، ست کردن لباس‌های طرحدار با هم است. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای کودک خود، یک شلوار قرمز رنگ را با یک کت کلاهدار با طرح پلنگی، و یک تیشرت راه راه ست کنید. در آخر هم می‌توانید این ترکیب را با یک جفت کفش با طرح گربه تکمیل کنید.

لباس‌های طرحدار برای فصل زمستان

لباس‌های رنگی برای فصل زمستان

بچه‌ها عاشق رنگ‌ها هستند و ما می‌توانیم به این بهانه، کمد لباس‌های آن‌ها را به یک رنگین کمان زیبا تبدیل کنیم! در سال ۲۰۱۹، تیشرت‌های رنگی و طرحدار برای کودکان بسیار مد می‌شوند. اگر طرح تیشرت کودک خود را طرح حیوانات انتخاب کنید که بهتر هم می‌شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای کودک خود، یک بلوز آستین بلند به رنگ آبی روشن و با طرح بامزه را با یک شلوار جین تیره، و یک جفت کفش چند رنگ ست کنید.

لباس‌های رنگی برای فصل زمستان

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

Ariiiiiii در تاریخ 15 ژانویه 2019

سلام. متاسفانه قسمت مردانتون خیلی خیلی فعالیتش کم شده. الانم که بچه گانه گذاشتین تو قسمت مردانه.?

مهفام در تاریخ 15 ژانویه 2019

سلام دوست عزیز
مطلب جدید مردانه امروز قرار داده شد.



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :