شایسته عسگریان در
0

کدام جواهرات برای کدام مدل یقه؟

کدام جواهرات برای کدام مدل یقه؟

همه ما خوب می‌دانیم که هر نوع جواهراتی مناسب هر مراسمی نیست. از آن گذشته، هر لباسی نیز جواهرات و اکسسوری‌های خاص خودش را می‌طلبد؛ به‌عنوان مثال استفاده از گردنبندهای آویز بلند برروی یقه‌های بسته چندان جالب توجه نیست و یا اینکه بهتر است از اکسسوری‌های شلوغ و پرزرق‌وبرق برای مراسم رسمی استفاده نکنیم.

در این مطلب درباره نوع اکسسوری‌های متناسب با شکل یقه لباس صحبت کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

یقه دکلته دلبری

از آنجا که این نوع یقه باز است و بسیار رومانتیک و زنانه به‌شمار می‌آید، بهتر است برای آن از گردنبندهای کوتاه استفاده کنید تا زیبایی گردنتان با گردنبندهای بزرگ پوشانده نشود. استفاده از یک دستبند نسبتا سنگین نیز به بازوهای عریانتان جلوه زیبایی می‌بخشد. گوشواره‌هایتان هم بهتر است که کمی حالت آویز داشته باشد تا فضای بین گوش‌ها و شانه را پر کند تا بدین ترتیب خالی بودن بیش از حد آن ناحیه را جبران کنید. اگر چاک یقه، بسیار باز است، می‌توانید از گردنبند آویز بلند هم استفاده کنید.

یقه هفت کوتاه

بهتر است از گردنبند به‌عنوان اکسسوری لباس‌هایی که یقه هفت کوتاه دارند، استفاده نکنید، زیرا گردنبند باید برروی بدن شما قرار بگیرد، نه لباس. درصورتی که به گردنبند علاقه زیادی دارید، می‌توانید از چوکر (گردنبند دور گردن) استفاده کنید. درکل دستبند براق و گوشواره اشکی، بهترین گزینه‌های جواهرات برای این نوع لباس‌ها هستند. برای یقه دراپه کوتاه هم می‌توانید از همین نوع جواهرات استفاده کنید.

یقه گرد حریر برروی یقه دکلته

گوشواره آویز، حلقه و تل‌سر تاجی شکل بهترین انتخاب‌ها برای این نوع یقه‌ها هستند. بهتر است که همراه یقه حریر، گردنبند نیندازید، زیرا ممکن است به بافت حریر آسیب برساند.

یقه گرد بسته

از آنجا که این نوع یقه، بسته است و توجه را به خود جلب نمی‌کند، بهتر است که با استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای خاص، توجه را به خودتان جلب کنید. برای تکمیل جواهراتتان می‌توانید اگر دوست داشتید، از دستبندی ظریف استفاده کنید. برای یقه‌های گرد باز می‌توانید از گردنبندهای نیم‌دایره‌ای استفاده کنید.

یقه وی باز

گوشواره‌ای بزرگ و جلب توجه کننده به‌همراه دستبندی پرزرق‌وبرق، بهترین گزینه برای لباس‌هایی با یقه هفت باز است. یادتان باشد که معمولا همراه با این نوع لباس‌ها از گردنبند استفاده نمی‌کنند؛ البته اگر بازی یقه شما زیاد است، می‌توانید از گردنبندهایی با رشته عمودی یا گردنبندهای بسیار ظریف و کوتاهی که جلب توجه زیادی نمی‌کنند، استفاده کنید؛ به‌شرطی که به‌هیچ عنوان به لباس برخورد نکنند.

یقه یک طرفه (رومی)

شما باید با انتخاب گوشواره‌ای ساده و دستبندی پرزرق‌وبرق و چشمگیر برروی دستی که شانه‌اش یقه ندارد، توجه را به یقه جذابتان جلب کنید.

یقه دلبری (قایقی)

با انتخاب یک گردنبند براق و درخشان و گل سینه الماس، باز بودن یقه خود را جبران کرده و با این کار، توجه را به سمت صورت خود بکشانید.

یقه دکلته صاف

بهتر است وقتی لباسی با چنین یقه ساده اما زیبایی می‌پوشید، اجازه بدهید که سادگی یقه، خود را نشان بدهد، بنابراین از یک نیم‌ست شامل گردنبندی ساده (نه چندان کوتاه) با یک نگین و گوشواره‌هایی میخی استفاده کنید.

یقه دراپه باز

هنگام پوشیدن لباس‌هایی این نوع یقه‌ها دستتان برای استفاده از گردنبندهای بلند و آویز و شلوغ باز است؛ به‌شرطی که تمامی قسمت‌های باز را که بدن از آن معلوم است، نپوشانند و مرز بین گردنبند و لباس از بین نرود. درصورت استفاده از چنین گردنبندی بهتر است از گوشواره میخی بسیار ریز استفاده کنید و ترجیحا دستبند دستتان نکنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :