شایسته عسگریان در
0

چگونه مانند جی جی حدید لباس بپوشیم؟ + پیشنهاد خرید

چگونه مانند جی جی حدید لباس بپوشیم؟ + پیشنهاد خرید

سال‌هاست که جی‌جی حدید، این مدل معروف هلندی-فلسطینی، به‌نوعی دنیای مد را به تسخیر خود درآورده است. جی‌جی با برندهای مختلفی کار کرده، در فشن‌شوهای متفاوتی شرکت داشته و عکسش نیز روی جلد مجلات گوناگون فشن چاپ شده است. جدا از لباس‌هایی که حدید در فشن‌شوها به‌تن می‌کند، او استایل خاص خودش را نیز دارد. اکثر استایل‌های او به سبک راحت و ساده و به‌عبارتی کژوآل هستند؛ هرچند که وقتی بخواهد در لباسی مجلسی بدرخشد، به‌خوبی از عهده این کار برمی‌آید. شما هم به استایل جی‌جی حدید علاقه دارید؟ در این مطلب با جزئیات استایل این مدل معروف آشنا شوید و آیتم‌های مشابه استایل او را که به شما پیشنهاد می‌کنیم، به‌راحتی و با قیمتی مناسب بخرید.

با ما همراه باشید.

شلوار جین پاره

شلوار جین پاره، یکی از مهمترین آیتم‌های استایل جی‌جی حدید است؛ چه وقتی که می‌خواهد برای رویداد خاصی لباس بپوشد و چه زمان بیرون رفتن از منزل یا هنگام عکاسی. البته در ماه‌های گرم سال، این آیتم به شلوارک جین پاره تبدیل می‌شود. شلوارهای جی‌جی، تنوع خیلی زیادی دارد؛ از شلوار اسکینی مشکی گرفته تا بویفرند آبی روشن. شما هم می‌توانید برای داشتن چنین استایلی، شلوار جین پاره آبی کلاسیک را همراه با بلوز مشکی و بوت مشکی پاشنه‌دار بپوشید. در فصل تابستان نیز شلوار لبه برگردان با نیم‌تنه، گزینه مناسبی است.

 

بوت بالای زانو

جی‌جی از امتحان کردن استایل‌های خاص نمی‌ترسد. وقتی که صحبت از کفش می‌شود، او تقریبا هرنوع پاپوشی را امتحان می‌کند؛ به‌خصوص بوت بالای زانو. چنین بوت‌هایی، به‌خصوص اگر با شلوارک یا شلوار تنگ پوشیده شوند، پاها و درنتیجه قد را بلندتر نشان می‌دهند. اگر به بوت بلند بالای زانو علاقه دارید، می‌توانید آن را همراه یک دامن کوتاه یا پیراهن بلند چاکدار یا د بیرون از منزل، همراه با بافت یا مانتوی اورسایز بالای زانو بپوشید. بوت بلند پاشنه‌دار نیز انتخاب خوبی برای استایل‌های رسمی‎تر است.

 

 

نیم‌تنه

فرقی نمی‌کند که چه نوع اندامی دارید، اعتماد بنفس داشته باشید و در فصول گرم سال، به‌خصوص در باشگاه، نیم‌تنه را امتحان کنید؛ اما اگر اندام ساعت شنی دارید، این گزینه را به‌هیچ وجه از دست ندهید. به‌نظر می‌رسد که جی‌جی حدید عاشق نیم‌تنه است. او معمولا نیم‌تنه‌های ساده و یقه‌گرد را انتخاب می‌کند. البته باید بدانید که در فشن، رعایت تعادل، نکته مخمی است؛ اگر نیم‌تنه می‌پوشید و بخشی از بالاتنه شما پیداست، بهتر است که برای پایین‌تنه، شلواری پوشیده را انتخاب کنید. شلواری که جی‌جی حدید همراه با نیم‌تنه می‌پوشد، معمولا یکی از این گزینه‌هاست: شلوار جین پاره، لگ یا شلوار ورزشی.

 

اورکت و بارانی

زمستان‌های نیویورک، محل زندگی جی‌جی حدید، سرد است و به‌همین دلیل می‌توانید عکس‌های زیادی از این مدل معروف پیدا کنید که اورکت، کت یا بارانی بلند و در بیشتر مواقع، اورسایز پوشیده است. او در این زمینه، انتخاب‌های متنوعی دارد؛ از پافرهای بلند بگی گرفته تا کت پشمی شیک بلند و اورکت ارتشی و… شما هم می‌توانید چنین کت‌هایی را همراه با کفش پاشنه‌بلند بپوشید یا اگر دوست ندارید مثل حدید، کت خیلی بلند (تا نوک پا) بپوشید، کت روی زانو انتخاب کنید.

کت‌وشلوار

معمولا استایل انتخابی جی‌جی حدید برای مواقعی که سر کار می‌رود، یک کت‌وشلوار شیک و ساده است؛ البته او گاهی برای حضور در جلسات، رویدادها و عکاسی‌ها نیز کت‌وشلوار می‌پوشد؛ هرچند که کت‌وشلوارهای او معمولا کت‌وشلوارهای رسمی اداری نیستند. شما هم می‌توانید برای مهمانی‌های رسمی، کت‌وشلوار رنگیبا رنگ شاد یا (اگر مهمانی مهم و رسمی و غیرصمیمی است) کت‌وشلوار تیره یا خاکستری بپوشید.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :