chadmin در
0

چگونه به ابروهایمان حالت دهیم؟

چگونه به ابروهایمان حالت دهیم؟

تمیز کردن و حالت دادن به ابرو جز کارهای ریسک پذیر و نسبتا سخت است که بسیاری از بانوان از انجام دادن آن در خانه پرهیز می‌کنند و ترجیح می‌دهند برای این کار از سالن‌های زیبایی کمک بگیرند. اما در این مقاله با یک راهنمای جامع راهنمای حالت دادن به ابرو در خانه را برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید خودتان به سادگی این کار را در خانه انجام دهید و ابروهایی خوش فرم و زیبا داشته باشید.

قدم اول: آماده کردن وسایل

در قدم اول شما نیاز به وسایل اولیه برای حالت دادن به ابرو نیاز دارید. بهترین وسیله برای حالت دادن به ابرو، موچین است. درست است که در بسیاری از سالن‌های زیبایی از روش‌هایی مانند وکس یا بند برای حالت دادن به ابرو استفاده می‌کنند اما برای انجام دادن این کار در خانه موچین بهترین وسیله است. موچین انواع مختلفی دارد، سعی کنید به هنگام خرید موچینی را انتخاب کنید که بدنه فلزی داشته باشد.

حالت دادن به ابرو

شاوتا سین یکی از افراد مشهوری است که استودیو شاوتا، مخصوص ابرو، را دارد و توصیه می‌کند بعد از یک حمام داغ ابروهای خود را بر دارید زیرا این کار کمک می‌کند شما درد کمتری حس کنید و موهای ابرو راحت‌تر و سریع‌تر از ریشه بیرون آید.

به خاطر داشته باشید که موقعیت و تسلط شما بر روی صورت و ابروها بسیار مهم است. سعی کنید در مقابل یک آینه بزرگ که قابلیت بزرگنمایی دارد بنشینید تا بتوانید تسلط خوبی بر روی صورت خود داشته باشید و جزئیات ابرو خود را بهتر مشاهده کنید.

قدم دوم: طراحی حالت ابرو

کارن بیتس یکی از آرایشگران برجسته درباره حالت دادن به ابرو می‌گوید: رنگ کردن ابرو یا طراحی بر روی ابرو به وسیله لوازم آرایشی برای تغییر حالت ابرو کار کاملا اشتباهی است زیرا آرایش زیاد ابرو، سبب می‌شود فرم ابروهای شما مصنوعی دیده شود. اگر می‌خواهید ابروهای کمانی، تیز یا پهن داشته باشید بهتر است طرح متناسب با فرم صورت را بر روی ابرو طراحی کنید و با استفاده از وسایل مخصوص مانند موچین به آن فرم دهید. برای اینکه بتوانید بهترین فرم را به ابرو خود دهید باید به سه قسمت اصلی ابرو دقت کنید: شروع ابرو( تاج ابرو)، بالاترین نقطه ابرو(شکستگی بالای ابرو) و قسمت انتهایی ابرو.

حال برای آنکه طرح مناسب را برای حالت دادن به ابرو پیاده سازی کنید می‌توانید با استفاده از یک مداد ابرو سه قسمت اصلی را بر روی ابرو علامت بزنید تا بتوانید هنگام تمیز کردن و حالت دادن به ابرو به وسیله موچین، مسیر مشخصی داشته باشید.

حالت دادن به ابرو

با موچین مسیرهایی که از قبل علامت زده‌اید را دنبال کنید تا به قسمت کمانی یا بالاترین نقطه برسید، حال برای تیز کردن ابرو سعی کنید از قسمت کمانی تا سر ابرو را به صورت بسیار نازک درآورید تا حالت تیز به خود بگیرد. علاوه بر علامت زدن با مداد ابرو می‌توانید از شابلون‌های آماده مخصوص ابرو نیز استفاده کنید. این شابلون‌ها تنوع بسیاری در مدل‌های مختلف ابرو دارند.

حالت دادن به ابرو

یکی دیگر از نکاتی که هنگام چیدن ابروها باید به آن توجه کنید، آن است که این کار را آهسته و پیوسته انجام دهید تا موهای اضافی ابرو از ریشه چیده شود و اطراف ابرو شما کاملا تمیز شود.

برداشتن قسمت میانی دو ابرو یکی دیگر از راه‌هایی است که کمک می‌کند راحت‌تر به ابروهای خود فرم دهید در نتیجه سعی کنید ابتدا قسمت میانی ابروها را با موچین تمیز کرده سپس برای حالت دادن به ابرو تصمیم بگیرید.

از توصیه‌های بسیار خوب شاواتا می‌توان به این موضوع نیز اشاره کرد که هیچ‌گاه فرم دو ابرو شبیه به هم نمی‌شود و در واقع به صورت طبیعی نیز دو ابرو کاملا شبیه به هم نیستند در نتیجه اگر کمی تفاوت در بلند و کوتاه بودن یا کشیدگی بین دو ابرو دیده می‌شود، هیچ اشکالی ندارد.

قدم سوم: مراقبت

اگر پس از استفاده از موچین و چیدن ابروها، احساس سوزش در سطح پوست خود داشتید و یا لکه‌های قرمز اطراف پوست خود مشاهده کردید، می‌توانید از مقدار آلوئه‌ورا جهت تسکین پوست خود استفاده کنید.

حالت دادن به ابرو

اگر از فرم و حالت ابرو خود راضی هستید بهتر است مراقبت روزانه را شروع کنید. برای این کار کافی است روزانه نگاهی به ابروهای خود بی‌اندازید و اگر متوجه رشد موهای اضافه اطراف ابرو هستید، سریعا آن را بچینید تا در طول روز ابروهایی تمیز و خوش حالت داشته باشید.

بعد از فرم دادن به ابروهای خود می‌توانید از محصولات آرایشی مختلف که مخصوص ابرو است، برای زیبایی بیشتر ابروها استفاده کنید. به طور مثال سایه یا ریمل ابرو کمک می‌کند تا ابروهای حالت داده شما برجسته و زیبا جلوه کند.

حالت دادن به ابرو

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :