chadmin در
0

چند ترفند آرایشی که هر خانمی باید بداند

چند ترفند آرایشی که هر خانمی باید بداند

گاهی اوقات شما وقت کافی برای آرایش‌های چندین ساعته را نخواهید داشت و باید در مدت زمان کوتاهی خود را برای یک قرار مهم آماده کنید. در این مواقع خانم‌هایی که به آرایش علاقه‌مند هستند باید با ترفندهای آرایشی آشنا باشند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی بهترین آرایش صورت را برای خود ایجاد کنند. از این رو در این مقاله ما چندین ترفند آرایشی بسیار کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از خط چشم ژلی

به طور معمول اکثر خانم‌ها برای آرایش چشم خود از خط چشم مدادی استفاده می‌کنند اما ما با یک ترفند آرایشی ساده به شما طرز ساخت یک مداد چشم ژلی و بسیار عالی را آموزش خواهیم داد. برای این کار شما به یک مداد خط چشم و یک شمع یا فندک نیاز دارید. برای ساخت خط چشم ژلی کافی است نوک مداد را در معرض حرارت شمع یا فندک برای ۱۵ ثانیه قرار دهید سپس شما یک مداد چشم زلی خواهید داشته که خط‌هایی پیوسته و بسیار پررنگ بر روی چشم شما ایجاد خواهد کرد. این مداد بسیار نرم‌تر است و آسیبی به چشم شما نخواهد رساند.

استفاده از خط چشم ژلی

آرایش خود را در نورهای متفاوت چک کنید

یکی دیگر از ترفندهای آرایشی بسیار مهم چک کردن آرایش صورت در مکان‌های مختلف است. همانطور که می‌دانید نور تاثیر بسزایی در نمایش ظاهر شما می‌گذارد در نتیجه بهتر است در چندین مکان مختلف آرایش خود را چک کنید تا در نورهای مختلف نوع آرایش خود را بتوانید تطابق دهید.

آرایش خود را در نورهای متفاوت چک کنید

ترفندی ساده برای پاک کردن لاک‌های اکلیلی

پاک کردن لاک‌های اکلیلی  از روی ناخن کار نسبتا دشواری است اما با یک ترفند آرایشی ساده شما می‌توانید این کار را انجام دهید. برای این کار کافی است بر روی لاک ناخن یک لایه چسب سفید زده سپس با استفاده از یک کاردک پلاستیکی کوچک که آسیبی به سطح ناخن وارد نمی‌کند به راحتی لاک را از روی ناخن پاک کرد.

ترفندی ساده برای پاک کردن لاک‌های پر زرق و برق

داشتن لاک ناخن پایدار با ترفندی ساده

اگر جز آن دسته خانم‌هایی هستید که همیشه نگران پاک شدن ناگهانی لاک ناخن خود هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم به جای استفاده از لاک بی رنگ به عنوان یک لاک پایه از لاک سفید به جای رنگ پایه استفاده کنید و سپس لاک مورد علاقه خود را روی آن بزنید. انتخاب لاک سفید به عنوان پایه کمک می‌کند تا لاک ناخن شما پایدارتر بماند.

داشتن لاک ناخن پایدار با ترفندی ساده

یک ترفند آرایشی برای داشتن چشم‌هایی درشت

اگر می‌خواهید چشم‌هایی درشت‌تر داشته باشید هنگام ریمل زدن به جای حرکت براش ریمل از بالا به پایین، از سطح داخلی مژه به سمت بینی خود براش را حرکت دهید. این کار کمک می‌کند مژه‌های شما کشیده‌تر دیده شود در نتیجه ظاهر چشمان شما را درشت جلوه می‌دهد.

یک ترفند آرایشی برای داشتن چشم‌هایی درشت

ترفندهای عطر زدن

هیچگاه عطر را بر روی بدن خود اسپری نکنید. اگر می‌خواهید عطری که استفاده می‌کنید اثر بخشی و پخش بو بالاتری داشته باشد بهتر است مقداری عطر را روی قسمت‌های خاصی از بدن مانند مچ دست، پشت لاله گوش، گردن، آرنج و زانو بزنید.

ترفندهای عظر زدن

ترفند آرایشی استفاده از کرم پودر مایع

هیچگاه پس از تمام شدن کرم پودر مایع پمپی آن را دور نیندازید بلکه قسمت بالای آن را قیچی کنید و از محتوای کرم که به بدنه چسبیده نیز استفاده کنید. این یک روش به صرفه برای استفاده از کرم پودر مایع است.

ترفند آرایشی استفاده از کرم پودر مایع

سایه چشم بسیار زیبا با یک ترفند آرایشی

اگر جز دسته خانم‌هایی هستید که داشتن سایه چشم یکی از روتین‌های آرایش روزمره شما است و یا دوست دارید سایه چشم شما بیشتر دیده شود بهتر است قبل از سایه زدن ابتدا با یک مداد چشم سفید تمام محدوده مربوط به پشت پلک را سفید کنید و بعد سایه مورد نظر را روی پلک بکشید. این کار کمک می‌کند که آرایش سایه چشم شما جلوه بیشتری داشته باشد.

سایه چشم بسیار زیبا با یک ترفند آرایشی

کشیدن خط چشم با استفاده از قاشق

اگر کشیدن خط منحنی انتهای خطر چشم برای شما دشوار است و یا می‌خواهید خط چشمی منظم و بدون نقص داشته باشید می‌توانید با استفاده از قسمت منحنی قاشق به راحتی این کار را انجام دهید. برای این کار کافی است یک بار قسمت انتهای قاشق زا در انتهای چشم خود قرار داده و خط صاف بکشید. سپس قسمت منحنی میانی قاشق را در قسمت بالای پلک قرار دهید تا کشیدگی و قوس خطر چشم را بکشید. سپس داخل خطور را پررنگ کرده تا یک خط چشم بسیار زیبای گربه‌ای داشته باشید.

کشیدن خط چشم با استفاده از قاشق

ترفند آرایشی برای داشتن رژلب ماندگار

یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها پاک شدن رژلب از روی لب‌هایشان است اما با این ترفند آرایشی دیگر نگران پاک شدن رژلب خود نخواهید شد. برای است کار بایستی پس از رژ زدن یک لایه نازک دستمال کاغذی را روی لب‌های خود قرار دهید و کمی فشار دهید سپس دستمال را بردارید و با خیال راحت به کارهای خود برسید. این ترفند قدیمی بسیار کاربردی است و میزان ماندگاری رژلب شما را چند برابر می‌کند.

ترفند آرایشی برای داشتن رژلب ماندگار

خودتان رژ لب بسازید

هرگز تکه‌های خرد شده سایه چشم خود را دور نیندازید زیرا شما می‌توانید به کمک آن رژ لب براق مایع برای خود بسازید. برای ایت کار کافی است پودر سایه چشم را با ژل پترولیوم( مواد نفتی) ترکیب کنید و مایع مورد نظر را در یک ظرف نگاه دارید و از آن به عنوان رژلب براق استفاده کنید.

خودتان رژ لب بسازید

از بین بردن سیاهی زیرچشم با کانسیلر

بسیاری از خانم‌ها برای از بین بردن سیاهی زیر چشم خود از کانسییلر استفاده می‌کنند. یک ترفند آرایشی بیسار عالی برای استفاده از کانسیلر جهت پوشاندن سیاهی دور چشم این است که با کانسیلر خود یک مثلث زیر چشم خود ایجاد کنید. این مثلث باید از ابتدای چشم تا روی خط گونه امتداد داشته باشد. سپس محدوده مورد نظر را با کانسیلر درجه روشن بپوشانید.

از بین بردن سیاهی زیرچشم با کانسیلر

فر کردن سریع مژه با یک ترفند آرایشی

اگر می‌خواهید در عرض مدت زمان کوتاهی مژه‌های شما حالت بگیرد و فر شود می‌توانید دستگاه فرمژه خود را ابتدا با سشوار داغ کنید. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی که دمای آن کمی پایین آمد مزه‌های خود را با آن حالت دهید. شما با این ترفند آرایشی برای مدت زمان طولانی‌تری مژه‌هایی فر و حالت‌دار خواهید داشت.

فر کردن سریع مژه با یک ترفند آرایشی

طراحی و فرنچ ناخن با چسب زخم

اگر به دنبال یک راه آسان و کم هزینه برای طراحی و فرنچ کردن ناخن‌های خود هستید تنها کافی است یک چسب زخم را دور ناخن خود بپیچید و آن را به هر مدلی که می‌خواهید روی ناخن قرار دهید و لاک مورد علاقه خود را بزنید.

طراحی و فرنچ ناخن با چسب زخم

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :