سوگل پورمهرام در
0

نکات مهم آرایش داماد برای مراسم عروسی

نکات مهم آرایش داماد برای مراسم عروسی

روز عروسی معمولا یکی از مهم‌ترین و پراسترس‌ترین روزها است، به خصوص برای آقایان. بسیار مهم است که شما در این مراسم، کاملا آراسته و خوش پوش ظاهر شوید. در مقاله امروز قصد داریم ۵ نکته مهم در مورد آرایش داماد و نحوه آراستن چهره و موهای آقایان در مراسم عروسی را برای شما بیان کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

از ترندهای دنیای مد و فشن دوری کنید

بهتر است که روز عروسی‌تان از همراهی با ترندهای دنیای مد و فشن خودداری کنید و در عوض، از مدل مویی استفاده کنید که هیچوقت از مد نمی‌افتند. مثلا مدل موی مخروطی و کلاسیک، مدل موی لایه‌ای. یادتان باشد که در مراسم عروسی، عکس‌های بسیار زیادی از شما گرفته می‌شوند و همانطور که قبلا هم گفتیم، این عکس‌ها تا آخر عمرتان همراه شما باقی می‌مانند.

به همین دلیل، ممکن است مدل مویی که در حال حاضر ترند است برای شما جذاب باشد، اما سال‌ها بعد با دیدن عکس‌های مراسم عروسی، ممکن است که انتخاب خود پشیمان بشوید. پس مطمئن شوید که استایل موهایتان کاملا کلاسیک و شیک، و رنگ آن نیز طبیعی باشد.

ریش‌هایتان را به خوبی مرتب کنید

بعضی از آقایان در حالت عادی همیشه ریش دارند و دلشان نمی‌خواهد که برای مراسم عروسی ریش‌هایشان را از ته بزنند. اشکالی ندارد. اگر شما هم جزو این دسته از آقایان هستید، به یاد داشته باشید که باید برای مراسم عروسی حتما ریش‌های خود را مرتب کنید. خط ریش روی قسمت گونه‌ها و روی گردن باید کاملا تمیز و مرتب باشد. اگر ریش‌های نامرتبی دارید و یا از ته ریش و ریش خوشتان نمی‌آید، بهتر است که برای روز عروسی‌تان هم همین کار را انجام بدهید. صورتی که کاملا اصلاح شده است، باعث می‌شود که چهره شما بسیار شیک و تر و تمیز دیده شود.

یک نکته مهم: اگر ساقدوش دارید و دوست دارید که مطمئن شوید آن‌ها هم به اندازه شما تر و تمیز و مرتب دیده می‌شوند، یک وقت اصلاح در یک آرایشگاه معتبر و خوش نام تنظیم کنید تا مدل موها و ریش‌های همه افراد گروه مرتب و تمیز باشد. یک اصلاح عالی، بهترین روش برای شیک و مرتب دیده شدن در مراسم عروسی است و علاوه بر این، یک هدیه عالی برای ساقدوش‌های شما است.

یک هفته قبل از برگزاری مراسم، موهای خود را کوتاه کنید

بهتر است که حدودا یک هفته قبل از برگزاری مراسم عروسی‌تان موهای خود را کوتاه کنید؛ مگر اینکه موهای خیلی کوتاهی داشته باشید. اگر موهای خیلی کوتاهی دارید، بهتر است که ۲ یا ۳ روز قبل از برگزاری مراسم عروسی این کار را انجام بدهید. این کار باعث می‌شود که موهای شما به اصطلاح، چند روزی برای استراحت کردن قبل از برگزاری مراسم عروسی زمان داشته باشند. همچنین، اگر زیاد مدل موهای خود را دوست نداشته باشید، چند روزی فرصت خواهید داشت که به آن مدل عادت کنید و به اصطلاح، مدل موهایتان جا بیوفتد.

کوتاه کردن و آراستن موهای خود را به دست یک آرایشگر حرفه‌ای بسپارید

همانطور که تا به اینجا مقاله گفتیم، مدل موهای شما در روز عروسیتان نباید یک مدل معمولی باشد. به همین دلیل، شما نمی‌توانید که کوتاه کردن و آراستن موهایتان را برای این روز که مهم‌ترین روز زندگیتان است، به دست یک آرایشگر معمولی و یا کسی که همیشه پیش او می‌روید بسپارید. در عوض، بهتر است که این کار را به دست یک آرایشگر حرفه‌ای و خوش نام بسپارید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید و در مراسم عروسی خود به بهترین شکل ممکن ظاهر بشوید.

به دنبال آرایشگاه داماد بگردید که خدمات حرفه‌ای کوتاه کردن و آراستن موی داماد را ارائه می‌دهند. معمولا این کار برای شما هزینه زیادتری نسبت به حالت معمولی در بر خواهد داشت، اما مطمئن باشید که از نتیجه آن پشیمان نخواهید شد. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که حتما به این آرایشگر بگویید که قرار است موهای شما را برای مراسم عروسیتان کوتاه کند و بیاراید. بدین ترتیب، این فرد به جزئیات بیشتر توجه می‌کند و دقت خود را بالاتر می‌برد تا نتیجه بهتری حاصل شود. همچنین، از این فرد درخواست کنید که به شما یاد بدهد موهای خود را چطور درست کنید و یا از چه محصولاتی برای آراستن موهای خود استفاده کنید.

شب قبل از مراسم عروسی، به اندازه کافی بخوابید

سعی کنید که شب قبل از برگزاری مراسم عروسی‌تان در هیچ مراسمی شرکت نکنید تا در مراسم عروسی خسته و بی‌حوصله نباشید. سعی کنید که در این شب به خصوص، زودتر از حالت عادی بخوابید و فردای آن شب هم در زمان مناسبی از خواب بیدار بشوید.

بدین ترتیب، در مراسم عروسی‌تان کاملا سرحال و شاد حضور پیدا می‌کنید. علاوه بر این، سعی کنید که حتما از چند روز قبل از برگزاری مراسم عروسی، به اندازه کافی آب و مایعات دیگر بنوشید. این کار باعث می‌شود که پوست شما در روز عروسیتان شاداب و درخشان دیده شود.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :